...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

290. پست اول و ثابت.... ادامۀ وبلاگ قبلی...

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ب.ظ

مثلا پست ثابت!

این پستِ اوله توی این وبلاگ! همه چیزش خوبه فقط شکلک نداره! آدرس وبلاگ قبلیمم اینه (برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره ی من)

چی بودیم چی شدیم

راستی اگه دقت کنین توی آدرس این وبلاگ یه حرف b جا افتاده! قرار بود اسباب کشی باشه که اینقد حرف b زیاد داشت که به b هاش اصلا دقت نکردم!(واج آرایی حرف ب) شما به بزرگی من ببخشید!!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۹
بی نام

پست ثابت

نظرات  (۱۹)

۰۸ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۲۶ محسن رحمانی

وقتی حسین علیه السلام به کربلا می رسد،

دل کویر به درد می آید و آسمان داغدار می شود.

زمین بغض خود را فرو می خورد و فرات بی صدا اشک می ریزد.

پاسخ:
بله... تسلیت میگم ایام عاشورای حسینی رو ... هرچند با تاخیر...

سلام

 

آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

پاسخ:
:/

سلامن علیکم

 

احوال شما سرکار خانوم پ.....و

من خیلی از مطالب ارزنده شما استفاده میکنم

 

امیدوارم آن رباط ناشناس و مرسل اون پیام رو هم پیدا کنین

 

ملت چه بیکارن میشینن برا هم پیام میدن :))

پاسخ:
و علیکم سلام
خانم پ؟! 
بله بله بسیار عالی...
ربات ناشناس؟؟ مرسل؟؟ پیدا نشده هنوز مگه؟ 

از روی دوست داشتنه نه بیکاری😁
سلام.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام خیلی ممنون همچنین :)
میگم گویا شما خیلی اهل ادبیاتین و زیاد کتاب خوندین  :)
عقاید یک دلقک رو خوندین؟
چطور بوده؟ :'
پاسخ:
رشته م گرایشش ادبیات زبان انگلیسی بود... کتاب هم بخاطر رشته م اره زیاد خوندم... ولی این کتاب عقاید یک دلقک رو هنوز وقت نکردم بخونم... با این حال تعریفشو زیاد شنیدم! 
۱۰ دی ۹۷ ، ۱۰:۳۱ علیرضا قاسمی نژاد
خوشحال میشم دنبال کنید سیا مشق هامو..من شمارو دنبال میکنم نوشته هاتونو سرفرصت حتما میخونم
پاسخ:
بله حتما :)
شما دقیقا از کدوم حرف زهرا این نتیجه رو گرفتی اقا رضای محترم؟ :||||||
پاسخ:
:/ 
شما قبول دارین مردا از زنا بالاترن...
یا فقط من حس میکنم قبول دارین؟ 
پاسخ:
الان دقیقا فازتون چیه؟!
۰۵ مهر ۹۷ ، ۰۱:۰۴ پرتو کیانی
دشمنتون شرمنده عزیزم...:)
پاسخ:
:))
۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۹:۴۷ پرتو کیانی
بعله ماهم به بزرگی شما می بخشیم...:))))))))))))
روز وشبت حسینی ان شاءالله...
یه سوال:چرا به وب من سر نمیزنید؟!
لطفا بیاید:)
پاسخ:
ممنون...
همچنین :)
شرمنده یکم درگیرم این روزا، حتما سر میزنم :)
زندگی بدون زهرا عشق است.
پاسخ:
🤔 در تعجبم که چه هیزم تری به شما فروختم عایا؟!
عالی بود
پاسخ:
خیلی ممنون :)
پست خیلی جالبی بود
پاسخ:
ممنونم :)
دلم برات تنگ شدهo(╥﹏╥)o
پاسخ:
رها تویی؟؟؟؟
دختر چه بلائی سر وبلاگتو اوردی؟؟؟ 
منم دلم برات تنگ شده بود :(
نمی دونم چرا حس می کنم می تونید کمکم کنید
وقتی بهم می گن که توی مهمونی ها کز نمی کنم یک گوشه و در حال ارتباطم
وقتی می که تو مهمونی ها جلو پسردایی ها و فامیلای چادر نمی پوشم
وقتی روسری اش  رو جلوی من میزنه پایین و میگه اگه این طوری باشم اشکالی نداره؟
به نظرتان عکس العمل من چی باید باشه؟
احتمالا همچین دختری چادر براش ارزش نیست و خیلی راحت میشه این رو فهمید...
اینها دیگه نیاز به کنکاش بیشتر نداره
فکر کنم کامل مشخصه...


پاسخ:
حالا من دقیقا نمیدونم عقیده ی شما چیه، ولی خب حجاب کامل داشتن حتما تو چادر خلاصه نمیشه... توی مهمونی ها چادر یکم دست و پا گیره مخصوصا وقتی که آدم میزبان باشه و مجبور باشه پذیرایی کنه...
اگه حجابش کامل باشه یا توی جمع ارتباط خوب و سالمی داشته باشه نیازی نداره خیلی حساسیت به خرج بدین، به هر حال قبل از اینکه ما به عنوان همسر وارد زندگی کسی بشیم، فامیل هاشون باهاشون در ارتباط بودن و با هم در رابطه بودن، نمیشه که بگیم با فک و فامیل قطع رابطه کنه که! 
اگه میخواین طبق عقیده ی شما ایشون چادری بشن این کار رو باید کم کم ازش بخواین، من دیدم اونایی که یهویی گفتن باید چادر سر کنی و اینا، طرف طوری چادر سر میکنه که نکنه بیشتر ارزش داره... اجبار معمولا جواب معکوس میده! 
آدرس وبلاگ قابل اصلاحه در تنظیمات اگه آدرس جدید خالی باشه. فقط یکی دو روز طول میکشه تا بیان تایید کنه
پاسخ:
میخواستم اینکار رو بکنم... ولی دوستام منصرفم کردن و گفتن ما دیگه به این اسم عادت کردیم 😂😂 من هرچی میکشم از این رفقا میکشم😁
۰۶ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۳۵ مهزیار کاظمی موحد
ُسلام
ممنون از این که تشریف آوردید
خیلی متشکرم

پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم! اگه شما ناراحت نشین بازم مزاحمتون میشم و مطالبتون رو میخونم، اخه بعضی از نویسنده های وبلاگ ها وقتی میریم پستاشونو میخونیم خجالت نکشن فحش میدن بهمون که چرا خوندین!!! آدم دیگه میترسه وبلاگ کسی رو بخونه! 
سلام زهرا
منظورت از اینجور آدما چی بود؟
:)
سلام عزیزم 
حالت خوبه ؟ دلم تنگ شده بود واست 
ببخش که بیخبر رفتم .. به قول خودت که تو اون وبت نوشته بودی ، آدم ها گاهی وقتا احمق میشن خخ 

اما دلم برای شما دوستام تنگ شد و برگشتم 

موفق باشی عزیزم 
پاسخ:
خیلی خوشحالم که برگشتی، قول میدم توی خوندن پست تاتون کم کاری نکنم! :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.