...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

296. کادوم :)

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ب.ظ

ولنتاین امسال می افته 25 ام فک کنم!! برنامه های زیادی برا امسال داشتم ولی یه مشکلم داشتم! اونم اینکه کسی رو ندارم! عای ام سینگل! لذا رفتم برا خودم به مناسبت ولنتاین یه النگو خریدم و یکی به اون النگو  زرد ها اضافه شد!! خداییش اگه مخاطب هم داشتم با کلی ترس و لرز باید باهاش میرفتم بیرون، یه کادو هم براش میگرفتم، اونم با یه خرس 10-15 تومنی سرو ته ولنتاین رو هم می آورد! حاضر نمیشد برا من طلا بخره که! خب سینگل بودن این مزایا رو داره که برا خودم بهترین چیز رو میخرم، استرس هم نمیکشم، کلی هم لذتشو میبرم! اینم عکس کادوی ولنتاینم به خودم دلتون بسوزه (ای کسانی که مخاطب دارین و قراره خرس کادو بگیرین!)


از این طرف النگو گرفته بودم و میخواستم پُزشو بدم که خبر دادن مهیار بدجوری تب کرده و بردنش بیمارستان!! چند روز بود تب داشت همه میگفتن بخاطر اینه که داره دندون درمیاره، اما دیگه تبش از حد گذشته بود و وقتی بردنش دکتر فوری فرستادش بیمارستان! طفلکی کل دستا و پاهاشو برا خون گرفتن و سرم وصل کردن سوراخ سوراخ کرده بودن! دیشب تقریبا کل فامیل رفته بودن برا ملاقتش (فداش بشم) همه هم داشتن گریه میکردن بجز من!! ماشاا... سنگدل هم شدم!! البته گریه هاشون بخاطر این بود که توی اون بیمارستان از همه کوچولوتر مهیار بود! ولی با این حال من بازم گریه م نگرفت!! آخه یه تب کردن گریه نداره که؛ خو خوب میشه دیگه، چطور که الان حالش خوبه خوبه!

میگم تو ایام فاطمیه گوش دادن به آهنگ غمگین که مشکلی نداره، داره؟!

دیگه حرفی ندارم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۴
بی نام

نظرات  (۲)

آی ام سینگل ولی حوصله نیست واسه خودم واسه ولنتاین کادو بخرم
پاسخ:
بابا اصل کادوعه ولنتاینه به اینه که آدم برا خودش بخره، وگرنه با یه اشاره خیلیا حاضرن کلی کادو فدای آدم کنن (یکم اغراق کردم اما جدی نگیر خخخ)
ایشالا نینیتون خیلی زود خوب بشه[قلب]
ولنتاینتم پیش پیش مبارک😉😁
پاسخ:
مرسیییی عزیزم!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.