...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

304. تف به هرچی کنکوره!

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۰۴ ب.ظ

بالاخره نتایج رو دادن و نمیدونم چرا اصلا انتظار نداشتم که قبول نشم! با خودم میگفتم حتما یه شهری، روستایی جایی قبول میشم اما نشد دیگه!


این خبر شاید فقط منو ناراحت کرده اما مطمئنم خیلیا رو که فرضیه میدادن که من سنی ازم گذشته و نمیتونم درس بخونم خوشحال کرده که فرضیه شون به اثبات رسیده! فقط واسه یه چیز افسوس میخورم که ای کاش پیام نور هم شرکت میکردم و میرفتم دنبال اون رشته ای که همیشه آرزوشو داشتم! شاید به قول خیلیا پزشکی و پرستاری لقمه ی گنده تر از دهنمه!

واسه سال بعد هم برنامه ندارم که بشینم بخونم واسه رشته های کوفتیه پزشکی، شاید کنکور شرکت کنم که با هر رتبه ای بتونم برم پیام نور که ماشاا... به هیشکی نه نمیگه، شایدم اصلا شرکت نکنم و از طریق این فراگیر و نمیدونم چه کوفت و زهره ماریه مدارکمو بفرستم ببینم منو برا زیست شناسی بر میدارن یا نه!

نمیدونم سنجش دقیقا چه غلطی میکنه که رتبه های خیلی خیلی بیشتر از رتبه ی منو برداشته و منو گذاشته کنار، خدا لعنتشون کنه لابد برا اینم شرط سن گذاشتن! نه که خیلی سیستم اموزشیه خوبی داریم حالا هی شرط سن رو هم میکنن تو اعصابمون! یعنی براشون اینکه یکی واقعا درس رو بخاطر یادگیریش دوست داشته باشه مهم نیست، این براشون مهمه که طرف بعد از فارغ التحصیلی بتونه سی سال جوونیشو عین خر کارکنه! اصلا آرزوها و رویاهای ماها مهم نیست که! واسه همین چیزاس که که میگم اگه تو افغانستان بدنیا میومدم والا شرایطم بهتر از اینجا بود!

اه لعنت به این زندگی! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۵
بی نام

نظرات  (۶)

۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۳:۰۶ مهندس رضا عباسی
سلام
ممنون 
نگران نباشید
کمکی هم خواستین در خدمتتون هستم..
پاسخ:
ممنونم
وای زهرا ...
اون افراد هم حرف هایی که میشنون رو فقط مث ربات تکرار میکنن خودشونم نمیدونن دارن چی میگن
پاسخ:
آره واقعا!
۲۷ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۰۴ حنا دختری در مزرعه
باید به اون بعضی ها گفت که هیچ وقت برای درس خوندن دیر نیست.الان خیییییلی عصبانیم.
پاسخ:
اعصاب خودتو بهم نریز عزیزم! اینجور آدما قد عقله نداشتشون حرف میزنن!
خیلی ناراحت شدم زهراییی:((((
پاسخ:
عب نداره گلم :)
سلام ناراحت نباش این بار کمی به داشته ها ات فکر کن 
پاسخ:
چشم حتما :)
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۰۷ مهندس رضا عباسی
سلام
نگران نشین
کنکور آخر دنیا نیست
گاهی شکست مقدمه پیروزی هستش
خواهر من هم امسال رشته ی مورد نظرشو قبول نشد.
پاسخ:
بله واسه من سالهاس که کنکور آخر دنیا نشده!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.