...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

311. مکان یا زمان؟!

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۶ ب.ظ

درسته که میگن گریه کردن تو پیکان با گریه کردن توی ماشین آخرین سیستم فرق داره اما وقتی از خیابونی یا کافه ای یا جایی که از اونجا خاطره ای داشتی رد میشی‌ دیگه برات مهم نیس کجایی!

راستشو بخواین من خیلی از مدل و اسم ماشینا سردرنمیارم، شاید بخاطر اینه که هیچوقت علاقه ای به رانندگی نداشتم، فقط پیکان و پراید و ۲۰۶ رو میتونم تشخیص بدم، بقیه رو به اسم ماشین مدل پایین و مدل بالا و یکی هم به اصطلاح ارس پلاک (ماشینای منطقۀ آزاد ارس) میشناسم!

دوشب پیش منو راننده ی یکی از همین "ارس پلاک" ها از نصف راه رفتیم تا ابوریحان! این مسیر دقیقا مسیریه که تمام خاطرات ۶ سال اخیر من رو تو خودش جا داده، همون لحظه بود که فهمیدم آدمی که خاطره ای داره مکان براش مهم نیست، زمان براش مهمه، اونم زمان گذشته و چیزی که اون زمان اتفاق افتاده!



محبوب من!

میدانی زندگی در پایین شهر چه مزیت مهمی دارد؟ همین که در این دور و اطراف خبری از کافه ها و مکان های لوکس نیست که مردم بیایند و دو نفره هایشان را به رخ بکشند کم چیزی نیست!

می دانم اما تو در مسیر هر روزت به ناچار از جلوی این کافه ها عبور می کنی؛

 بیا قراری بگذاریم؛

قرار بگذاریم که از سر کنجکاوی هم به آنها نگاه نکنیم.

اگر بر حسب اتفاق نگاهت به آنها بیفتد و دلگیر و یا دلتنگ شوی، هزار بار در هزار کافه ی این شهر هم عاشقانه ای داشته باشیم، دلتنگی ات را برطرف نمیکند!

عزیزترینم، مرا شرمنده ی دلت نکن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۶
بی نام

نظرات  (۲)

سلام خیلی وقت بود دنبال وبلاگت بودم
نمیدونم من بی خبر بودم یا شما بی خبر رفته بودی
سربازی تموم شد بدبختیا شروع شد .. خخ
پاسخ:
سلام
خیلی خوش اومدین :)
به به پس به سلامتی خدمتتون تموم شد و راحت شدین!

خاطرات 6 سال ؟
+ مرا شرمنده ی دلت نکن ! 
پاسخ:
آره 6 سال!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.