...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

318. زمین لرزه!

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۴۷ ب.ظ

دیشب منتظر بودیم سریال جومونگ شروع بشه و منم بعد از سالها یکم تخمه آورده بودم که مشغول شم یهو احساس کردم سرم گیج میره، از اون سرگیجه هایی که آدم تعادلش رو از دست میده، تخمه رو گذاشتم رو میز و به تلویزیون بیخ شدم، با گوشه ی چشمم میدیدم انگاری چیزی داره تکون میخوره، دیدم لوسترا دارن تکون میخورن، اول فک کردم بخاطر سرگیجه س، بعد گفتم مامان شمام میبینین حرکت لوسترارو؟ اینو که گفتم صدای جیغ همسایه ها رو شنیدیم که داشتن میرفتن بیرون!

وقتی فهمیدیم مرکز زلزله جایی نزدیک کرمانشاه (شایدم خوده کرمانشاه) بوده اولین چیزی که به ذهنمون رسید این بود که زنگ بزنیم به آشناهامون اونجا که ببینیم حالشون چطوره! اولش که خط ها کلا اشغال بود، بعدش فهمیدیم یکم خسارت به خونه هاشون وارد شده و خدا رو شکر خودشون سالم هستن! منم یه دوست عزیزی دارم اونجا فورا بهش پیام دادم و اون ۱۰ دقیقه ای که طول کشید تا جواب بده نصف عمر شدم! وقتی جواب داد فوری بهش زنگ زدم و از اینکه صداشو شنیدم خیلی خوشحال شدم!

الناز توی این بین عکس پروفایلشو عوض کرده، میگم الان واجبه عکس بذاری؟ میگه آره، چون اگه یوقت مُردم این عکسم واسه همیشه بمونه و دوستام منو فراموش نکنن!

توی این بین خیلیا تو تلگرام و اینستا و از طریق پیام حتی، حالمو پرسیدن و نگران حالم بودن، حتی یکیشون بدون سلام و احوالپرسی فقط نوشته بود "زنده ای"؟ حالا معلوم نیست این کلمه رو برا چند نفر فرستاده و چه جواب هایی گرفته! خداییش نگران حال دوستم تو کرمانشاه نبودم و یکم حوصله داشتم جواب خوبی داشتم بهش بدم اما بیخیال شدم و کاملا مودبانه گفتم آره نگران نباش! خودمم دلم میخواست جویای حال یه نفر بشم اما خب بنا به قولی که به خودم دادم و شماره هاشم البته پاک کردم بیخیال این قضیه شدم و فقط دعا کردم حالش خوب باشه!

برای جان باخته های این حادثه از خدا طلب مغفرت دارم و برای بازمانده ها صبر آرزو میکنم...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۲
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.