...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

324. دارم خاله میشم :)

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

از مرده میپرسن به سلامتی خواهرتون فارغ شده بچه ش چیه؟ میگه والا خودمم نمیدونم دایی شدم یا خاله!

پنج ماه بود منتظر امروز بودم که ببینم دایی میشم یا خاله، چون من تنها خاله ی بچه های خواهرم میشم به خواهرم اولتیماتوم دادم که وای به حالت پس فردا هر زنی، همسایه ای، رهگذری، رفیقی که اومد خونتون به بچه هات یاد بدی بهشون بگه خاله! اونا فقط حق دارن به من بگن خاله چون فقط من خاله شونم ولاغبر! همین مهیار رو هم به زور تحمل میکنم به آبجی هم بگه عمه، وگرنه درستش این بود که تنها عمه ش من باشم (الهی فداش بشم)

خلاصه اینکه امروز جنسیت من مشخص شد و من قراره دایی بشم!!!! یعنی اون پدر سوخته ای که قراره بدنیا بیاد و خاله ش هی قربون صدقه ش بره یه پسر ناقلاس! نمیدونم چرا منتظر بودم دختر باشه اما پسر شد! البته فرقی نمیکنه هااا فقط شیطون میشه دیگه! الان رو این مهیار شرط بستیم که اگه کسی بتونه فقط ۳۰ ثانیه اونو ثابت نگه داره جایزه داره! دیگه خودتون تا تهش بخونین چه جور موجودیه دیگه! 

به احتمال زیاد بچه ی دختری که قراره تو خونواده ی ما بدنیا بیاد بچه ی خودمه! از این خواهر و برادر من بخاری واسه دختر دار شدن در نمیاد! من که دختر بیشتر دوست دارم اما خب الان یه تار موی مهیار رو با هیچ احد و صمد و ممدی عوض نمیکنم، ولی با این حال اینم جای خود داره که دختر همیشه یه چیزه دیگه س!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۳
بی نام

نظرات  (۱)

ررررررررررررررریک.تبرررررررررریک به تو.تبرررررررررررررریک به خواهرت.تبرررررررررررررررررریک به مامانت.تبررررررررریک به بابای بچه.تبرررررریک به............... . :)
پاسخ:
مرسیییییی عزیزم 😘❤❤

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.