...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

327. قسم ابوالفضلت رو باور کنم یا دُم خروس رو؟!

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۳ ق.ظ

نقل شده که یه یارویی میره جایی دزدی و چیزی پیدا نمیکنه و خروسی که اونجا بوده رو میزنه زیر کُتش و الفرار! توی راه صاحب خروس میگیرتش و ازش می پرسه تو خروس منو دزدیدی؟ طرف به حضرت ابوالفضل قسم میخوره که نه کار من نبوده، از قضا دُم خروس هم از زیر کُت معلوم بوده! مال باخته (صاحب خروس) میگه "نمیدونم قسم ابوالفضلت رو باور کنم یا دُم خروس رو"!

الان این شده حکایت ما دخترا با پسرای بیکار و دروغگوی دنیای مجازی که واقعا نمیدونم از این حرفاشون چی نصیبشون میشه! 

طرف خواب نما شده بوده چند روزی هی پیام پشت پیام که من از روی پست هات (!!!) متوجه شدم آدم خوبی هستی و دنبال دختر پاکی برا ازدواج هستم و از این صوبتا، جواب که نگرفت انگار تیرش به سنگ خورده باشه فک کنم رفته بوده منت کشی دوست دختر سابقش و استوری گذاشته بود دست تو دسته کاملا رومانتیک و عاشقانه با اون دختره! به نظرم بهتره اینجور پسرا بگن ما دختر کثیف میخوایم برا عشق و حالمون فعلا، بعدا برا ازدواج (اگه سیر شدیم از رابطه های نامشروعمون -که البته بعید میدونم) میریم به خیال خودمون دنبال یه دختر آفتاب مهتاب ندیده و چقد هم قراره روش غیرتی بشیم، اما خبر ندارن که اونی که به پستشون قراره بخوره از خودشونم کثیف تر خواهد بود! لازم به ذکره که قریب به ۹۹ درصد پسرای ما همچین افکار پلیدی دارن و ازشون متنفرم! اون یه درصد اونقد پسرای شریفی هستن و من هم یکی دو نفرشون رو میشناسم، هرچقد با خودم کلنجار رفتم نتونستم اونا رو هم قاطی اون ۹۹ درصد کنم و نهایتا نتیجه بگیرم که از همه ی پسرا متنفرم! اون یه درصد واقعا عشقن، عشق!

من نمیدونم با کسی توی گروهی همگروه نباشیم و آی دی مونو هم به کسی نداده باشیم و شماره ی همو هم نداشته باشیم و کلا هفت پشت باهم غریبه باشیم چطوری میتونه بیاد توی تلگرام به آدم پیام بده؟ بعد به جای معرفی کردن خودش مثل بچه ی آدم معما طرح کنه؟ خداییش فحش دادن به اینجور آدم ها جایز نیست؟ خداییش اینجور آدم ها حقشون نیست بهشون بی احترامی بشه؟؟ حیف که دلم نمیخواد شخصیتم رو برای همچین آدم های بیخودی خراب کنم!

پ ن. شخص مذکور توی پاراگراف سوم الان با همون دختره رل زده! یعنی خاک تو سر اون دختری که با پسری دوست میشه که اون پسره تا دو روز دختره قهر کنه نه تنها وفادار نمیمونه، بلکه میره به ۱۰ تا دختر دیگه پیشنهاد میده! البته این خاکی که ریختم تو سر اون دختره از اون خاکی که تو سر همچین پسری باید ریخت چیزی کم نمیکنه!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۲
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.