...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

345. مثبت باشیم!

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۵۳ ب.ظ

دو دسته آدم داریم! یه دسته خیلی منفی هستن و جون به جونشون کنیم نمیتونن حتی یه لحظه مثبت فکر کنن، یه عده هم که خوبن و مثبت! البته مثبت و منفی بودن هم تعریف داره، یعنی ممکنه یکی بپرسه که از چه لحاظ میگی مثبتن و منفی ان! توضیح میدم! من یه سری عکس رو دوست دارم بذارم واسه پروفایلم، یه سری عکسی که خب شاید هرکسی دوست نداره بذاره پروفایلش و هزارتا معنی از توش دربیاره، اما سوال من اینه که عایا به کسی مربوطه که من چی میذارم؟؟ عایا اصلا به کسی مربوطه که من عکس می ذارم کلا یا نمیذارم؟ عایا حقوق بشر... ( یه لحظه جو گیر شدم!!)

این یک واکنش از یک آدم منفی که عرض کردم در رابطه با عکس پروفایل من:

این هم یک واکنش از یک آدم مثبت در رابطه با همون عکس:

 

من موقتا به مدت چند روز آی دیمو می ذارم (چند روز بعد عوض میشه) که شما هم عکسای پروفایل منو ببینین (چون حسش نیست آپلودشون کنم) بعد بگین که شما جزء کدوم دسته هستین، مثبت یا منفی! ضمنا من از اون آدم ها نیستم که بگم (pv=block) اتفاقا من اینقد پی ویم تار عنکبوت بسته که هرکی بیاد استقبال گرم میکنم، فقط من یکم زود وابسته تون میشم و بعد داستان میشه! خخخخخ سعی کنیم با فرهنگ باشیم و مزاحمت ایجاد نکنیم! آی دی من asbakeshi@

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۲
بی نام

نظرات  (۶)


سلام طرف با اسب سفید اومد حالا ؟
پاسخ:
سلام! بالاخره پیداش کردی؟؟ نه بابا اون خرش کجا بود که پالونش کجا باشه؟ 😁
عاشق بودی قبلا؟
پاسخ:
فک نکنم! چطور؟🤔
۲۴ دی ۹۶ ، ۰۹:۴۷ شباهنگ (بایقوش سابق)
باشه فقط خواهش میکنم نزن قانع شدم 😁
پاسخ:
کی خواست بزنه؟ من اصلا اهل کتک کاری و خشونت نیستم خیلی عصبانی شم میکُشم فقط 😅😅
۲۳ دی ۹۶ ، ۱۹:۴۹ شباهنگ (بایقوش سابق)
😐یعنی چی؟ کی قبل عاشق شدن مصلحتو در نظر میگیره عشق مثل زلزله خبر نمیکنه که میاد و خونه خرابت میکنه تو یه لحظه 😊
پاسخ:
من نظر خودمو گفتم! میتونی واسه زلزله آماده باشی، میتونی آماده نباشی و زیر آوار بمونی! 
۲۳ دی ۹۶ ، ۱۱:۴۲ شباهنگ (بایقوش سابق)
الان تعریف کردی یا موافق نیستی با نظرم؟  فقط عاشق اون علامت تعجبم که آخر هر جمله ات میزاری 😁
پاسخ:
یه جورایی تعریف کردم ولی خب چه کاریه آدم اول عاشق بشه بعد منتظر بشه ببینه که مصلحت خدا چیه؟! میتونه اول مصلحت رو ببینه بعد عاشق بشه!(از اون وری)
این علامت تعجب از دل برمیخیزه که به دلت نشسته و عاشقشی، چون من با عشق ازش استفاده میکنم! :)
۲۲ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۴ شباهنگ (بایقوش سابق)
اه بابا توام با این عکسات دلمون خواست خیر نبینی ایشالله 😂خدا تمام عاشقارو به هم برسونه ولی من همیشه اینو خواستم از خدا اگه  کسی رو دوست دارم ولی به صلاح و مصلحتم نیست خدا اصلا منو بهش نرسونه 
پاسخ:
خواسته ی خوبیه که از خدا داری!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.