...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

351. بهترین فیلم!

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۱۶ ب.ظ

فیلم سینمایی محمد رسول ا... عالی بود!یعنی واقعا عالی بود! تا دیروز که توی سینما نمایش میدادن نرفتم به دو دلیل، اول اینکه رفیق پایه ندارم، کلا یه رفیق خیلی نزدیک دارم که اونم النازه و معرف حضورتون هست، یه چندتایی هم رفیق دارم که نزدیک هستن اما خیلی نزدیک نیستن! هیچکدوم هم پایه نیستن خوشبختانه! دوم اینکه با خونواده میخواستیم بریم اما نمیدونم چرا رفتن به سینما اینقدر برامون سخت بود که نشد، شایدم قسمت نبود!!!! دیشب تا ساعت ۲ نصف شب بیدار بودیم و داشتیم تماشاش میکردیم، منی که این روزا ساعت ۱۱ نشده میخوابم جای تعجب داره که چجوری تا اون موقع تونستم بیدار بمونم! بدبختی اینجاس که صبح هم ساعت ۸ بیدار شدیم! حالا از اعمال ریاکارانه ی صبح ساعت ۶ فاکتور میگیرم! 

جمعه به خودی خود حوصله سر بر هست،حالا شما تصور کنین کارگر تو خونه باشه و باید توی یه اتاق حبس باشیم و حتی برای رفتن اون یکی اتاق هم باید چادر بپیچیم دور خودمون و خلاصه بیرون و خارج خونه از لحاظ حفظ حجاب هیچ فرقی باهم نداره! سخته دیگه، نیست؟ 

آگهی تایم: یک عدد سیریش در حد نو! به شدت مشتاق به دوستی، از رو نَرَوَنده، با پشتکار بالا، معاوضه با ماشین یا ویلا!

پ ن ۱ :البته این اتفاق مربوط به هفته ی پیشه! منتظر بودم یه پست بی عکس بنویسم و اینو برا اون بذارم (از پست های بدون عکس خوشم نمیاد) شخص مذکور الان در سواحل زیبای بلاک به سر میبره، یاد و خاطره اش گرامی...

پ ن ۲ : یه پست بالای منبری راجع به ازدواج و آشنایی مجازی و واقعی دارم که تو مرحله ی نیمه نهاییه، هر وقت آماده بشه و ببینم مخاطب داره پست میکنم وگرنه آدمیزاده دیگه، یهو دیدی قاطی کردم و همه شو پاک کردم! منم کلا آدم بد اعصاب و قاط! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹
بی نام

نظرات  (۱)

وای وای امان از دست این آدم های سیریش
زهرا نهنگ عنبر رو هم دیدی اونو هم تعریف می کنند منم میخوام نگاه کنم
پاسخ:
اره دیدم قشنگه دارمش بیا باش بده برات بزنم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.