...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

352. کاش با جنبه باشیم!

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ب.ظ

یادم میاد توی اون یکی وبلاگم طرفدار پرو پا قرص و یکی از خواننده های مشتاق یه وبلاگی بودم، یه روز صاحب اون وبلاگ (بگیم وبلاگ شماره ۱) آدرس یه وبلاگ دیگه ای رو داد و گفت اون وبلاگ (وبلاگ شماره ۲) یه چالش توی وبلاگش گذاشته و از همه ی وبلاگ نویسا خواسته که عکس میز کارشون رو براش بفرستن و خلاصه بهترین میز انتخاب بشه و برای اون شخص برگزیده یه کتاب هدیه بدن! وبلاگ شماره ۱ از ما خواننده هاش خواست که تو چالش وبلاگ شماره ۲ شرکت کنیم، چون واسه عموم آزاد بود! من رفتم توی وبلاگ شماره ۲ کامنت گذاشتم که چجوری میتونم براش عکس بفرستم، ایمیل میده یا خودمون توی وبلاگمون بذاریم و اون بیاد عکس رو از وبلاگمون برداره! بعد از یه روز دیدم به تمام کامنت هایی که بعد از من گذاشته شده جواب داده و کامنت منو همینجوری بدون جواب گذاشته! دوباره کامنت گذاشتم و گفتم چطوریه که فقط کامنت منو جواب ندادین؟ چون من از دوستاتون نیستم؟ باز هم جوابی نیومد! 

به طرز خیلی مسخره ای اون چالش رو عمومی اعلام کرده بود اما گویا منظورش دوستاش بوده! این کارش خیلی بهم برخورد، نمیخواستم مزاحمش بشم و تمام عقده هامو توی وبلاگ خودم خالی کردم، بعد از چند روز اومد گفت ندیدم! چطور ممکنه آدم کامنتی رو نبینه؟؟ این کار فقط ارزش ندادن به خواننده هاس! 

یه بزرگی میگفت وقتی میخوای کاری رو شروع کنی، هر احتمالی رو در نظر بگیر، حتی اگه صفر درصد باشه! وقتی من میام عوض اینکه خاطرات و نوشته هامو توی یه دفتر خصوصی بنویسم و توی هفت تا صندوق قایمش کنم که مبادا کسی اونو بخونه، میام اینجا می نویسم که همه اونو بخونن، باید هر رفتار و برخورد و حرفی رو تحمل کنم و به عبارتی جنبه م رو ببرم بالا، نه اینکه خواننده هامو گلچین کنم و بگم شما بیا بخون، نه شما نخون! 

چقد خوبه که قبل از شروع هر کاری، از خدا بخوایم اول جنبه ی اون کار رو بهمون بده، نه اینکه کسی که با ذوق میاد نوشته هامونو می خونه رو طوری با حرفامون ناراحت کنیم که آرزو کنه ای کاش همیشه خاموش می موند! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹
بی نام

نظرات  (۳)

سلام تو دنیای مجازی هر حور انسانی با اخلاق های متفاوت وجود داره زیاد حرص نخور
پاسخ:
سلام عزیز دلم
حرص نخورم که نمیشه، ولی خب از بین اینهمه آدم متفاوت چرا خوباش گیر ما نمیاد؟ 🤔
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۳:۵۲ شباهنگ (بایقوش سابق)
آخه تو پست های قبلی مگه نگفتی پول و دارایی هم یکی از فاکتور های مهمه پس الان چی شد باز انسانیت مهم شد!؟🤔
پاسخ:
اول آدم بودن، بعد قیافه، بعد اخلاق، بعد پول و دارایی رو هم خدا میرسونه😁
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۳:۳۹ شباهنگ (بایقوش سابق)
از همینجا به خاطر اینکه کامنت های من بی نوا را جواب میدهی تشکر مینمایم وبرای شما از همینجا یک شاهزاده ی سوار بر اسپورتیج خوشگل برای شما از خداوند مننان خواستارم ☺
پاسخ:
متشکرم از این خواستار، ولی شما که دست به دعا شدی کاش می گفتی آدم باشه، خوشگل و شاهزاده و سوار بر سفینه ی فضایی و اینام نبود، نبود! آدم بودن می ارزه به تمام زیبایی ها و دارایی ها و خیلی چیزای دیگه! 😊

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.