...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

355. تعارف نداریم که!

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ب.ظ

تعارف نداریم که! پسره اومده ناشناس، توجه کنین ناشناس، پیام داده میگه میشه به تلگرام بنده پیام بدین؟ شما جای من، الان باید بگم نصف جذابیت این پسر به خنگ بودنشه؟ یعنی نفهمیده که پیام ناشناس داده؟ یعنی نمی دونه که حداقل یا باید خودشو معرفی کنه یا شماره ای ، آی دی ای، چیزی بده؟ خجالت نکشین، بازم بگین ما دخترا خنگیم! 

بحث سر اینه که دخترا هم ابراز علاقه کنن، چه ایرادی داره؟ ایراد نداره! من خودم از کسی که خوشم بیاد ازش بهش میگم ازش خوشم میاد، یعنی کلا از هر چیزی خوشم بیاد میگم! مثلا امروز دختر عموم اومده بود این طرفا، دیدم گوشواره ش خیلی قشنگه گفتم بهش که از گوشواره ش خوشم اومده! دخترش موهاش قشنگه، گفتم عاشق موهای دخترشم! تو دانشگاه یه همکلاسی داشتیم اصلا به اون نمی شد گفت که از فلان چیزت خوشم میاد، دیگه خودشو می گرفت و مغرور میشد! از اینجور آدم ها هم بدم میاد! از اینجور پسرا هم بدم میاد، که مثلا حس میکنن یکی ازشون خوشش اومده یهویی میشن قدیس، میشن یه پسری که تا حالا به یه دختر سلامم نداده حتی، میشن اعوذ بااللهی! میشن استغفراللهی! اینجور پسرا حال بهم زن ترین موجوداتن! اما بهترین مخلوقات خدا، اونایی ان که بهشون میگی ازت خوشم میاد، یا اونم از تو خوشش اومده بوده از قضا، یا نه میگه خانوم من یکی دیگه رو دوست دارم، یا کلا میگه من اهل این حرفا نیستم بیخیاله ما! حالا دختر است دیگر... گریه و اینام کرد نمیاد وحشی بازی دربیاره و دختره رو تحقیر کنه و از کنارش رد بشه که انگار ندیدتشو کولی بازی دربیاره و توی تمام شبکه های مجازی و غیر مجازی بلاکش کنه و از این کارای مسخره! میره حرف میزنه (لال که نیست الحمدا...، زبون رو واسه اینجور وقتا گذاشتن!) که خانوم در شان شما نیست این کارا، من واقعا نمیتونم با شما باشم بنا به این دلایل، دختره... قبول میکنه! 

البته من باشم قبول نمیکنم، میگم تو خوده عشقی، مگه میشه بیخیال همچین آدمی شد؟ یاد سریال "تنهایی لیلا" افتادم!(توصیه میکنم حتما ببینین، دیدنش از نون شب واجب تره!) لیلای خارج رفته ی روشنفکر یه شب ماشینش نزدیکای امامزاده ای خراب میشه و عاشق خادم اونجا میشه! کاری ندارم چجوری دلشو میبره اما آخرش به هم میرسن و لیلای روشنفکر میشه هم آیین خادم امامزاده! فیلمه... قبول دارم... اما خب آرزو بر جوانان عیب نیست! تعارف نداریم که مام دلمون از این خادما میخواد...

 + بعدا نوشت:

آهنگ ترکی زیاد گوش نمیدم اما این آهنگ رو اینقد دوست دارم که حد نداره! کاش یکی هم بود برا من از این ترانه ها میخوند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴
بی نام

نظرات  (۴)

بودند تو دانشگاه و کلاس ما پسرایی که خیلی دختر بهشون پیشنهاد داده ما به شما علاقه مندیم اونا هم محترمانه گفتند برو:) ولی خیلی ضایع شده بودند چند تا شون تو بوفه گریه می کردند
ولی به نظرم کار درستی نیست اگه پسری ازت خوشش بیاد میاد و میگه این کارا از طرف دختر لازم نیست
پاسخ:
تو کلاس مام بودند دخترایی که به پسر پیشنهاد دادن و پسره هم دیده دختر خوبیه و قبول کرده و باهم ازدواج کردن و خیلی خوشبختن! ولی خب اگه پسری هم نخواهد و بگه نمیخوام خیلی خیلی بهتر از اینه که تحقیرش کنه و آبروی دختره رو ببره! 
۰۵ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۴۲ شباهنگ (بایقوش سابق)
البته سوزبازلیخ هم نکنید هزار آفرین فرزندم =))))))))
پاسخ:
من اصلا آدم سوزبازی نیستم، چطور شده اینجوری برداشت کردین در تعجبم🤔
۰۵ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۳۸ شباهنگ (بایقوش سابق)
من مثال زدم بابا :| تا حالا هم کسی از من خوشش نیومده خدارو شکر نمیدونم دلیلش چیه؟ 😭 منظور منو متوجه نشدین من میگم اگه شرایطی به وجود بیاد که دختری از پسری خوشش بیاد دختره جوری رفتار میکنه که در بعضی مواقع برعکس جواب میده و عوض اینکه پسرو به خودش جذب و عاشقش کنه یکمم از خودش دور میکنه حرف من این بود البته بازم میگم تو همه اینجوری نیست ولی بعضیا بلد نیستن دیگه 🤣
پاسخ:
حتما شده کسی هم از شما خوشش اومده باشه اما لابد از اونایی بوده که به قول شما بلد نیستن! من کلا با رفتار غیر مستقیم مخالفم، خودم مستقیم هم نتونم بگم (تحت شرایطی) از واسطه ای قابل اعتماد و تا حد امکان متاهل میخوام این علاقه رو به طرف بگه! البته این مورد پیش نیومده ولی خب شاید بعدها پیش بیاد! درستش اینه که آدم راحت حرف دلشو بزنه 😊
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۴۰ شباهنگ (بایقوش سابق)
شاید شما اینجوری فکر میکنین تو بین دخترا و جزو استثناعاتین 😬 ولی خودتونم حتما تو دخترای اطرافتون بین دوست و آشناهاتون دیدین که از طرف دخترا  ابراز علاقه نمیشه که هیچ بلکه کاریم میکنن اون پسری هم که خوشش میاد از طرف فراریش میدن در حالی که خود دختره هم دوست داره پسرو تو دلش و اینگونه میشود که بزرگان میگویند زنان را نمیشه شناخت 🤣
پاسخ:
والا بین دوستای خودمم دیدم که از پسری که خوششون اومده در نهایت به طرف گفتن، اینجوری نبوده که اصلا نگن، اگه نگفتن لابد خوششون نیومده دیگه! :) پسره هم شاید توهّم زده و به خود معشوق پنداری گرفتار بوده! مگر اینکه خود شما تجربه کرده باشین، اما از کجا فهمیدین که دختره هم دلش با شما بوده خدا عالمه؟! :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.