...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

363. چالش جدید!

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹ ق.ظ

در راستای این اقدام مسخره ی دختران به اصطلاح انقلاب که میرن روی چهارپایه روسریشونو در میارن و از یه چوب آویزون میکنن که بگن مخالف حجاب اجباری هستن منم یه استوری گذاشتم که بیایم نه بگیم به دمپایی های خیس شده توی دستشویی، و در همین راستا عکس یه دمپایی ابری (موقع نوشتن این پست فک میکردم دمپایی مذکور ابریه، با عکس هم تطبیق ندادم نوشتمو، شما به بزرگواری من ببخشید خخخ) خیس آویزون از یه چوب دستی رو برای این چالش انتخاب کردم! اکثریت واکنش های خوبی نشون دادن جز یه نفر که فرمود:

و این اقدام منو ناشی از بی اطلاعی از حرکت های مسالمت آمیز و نمادین میدونه! منم در جوابش نوشتم که وااای خوش بحالت که تو اینهمه اطلاعات درباره ی حرکت نمادین داری! 

اما جدا از شوخی به نظر من اینکارشون واقعا مسخره بوده! چرا؟ دلیل دارم! فک کنم همه راجع به اون ساحل های برهنه میگن بهشون یا چی میگن شنیدیم! اگه کسی بخواد بره اونجا باید لخت باشه! قانونش اینه، با لباس حق نداری اونجا باشی حتی اگه سردت باشه! هرجایی قانون داره، قانون ما هم داشتن یه روسری هست که ماشاا... الان به جای سر بیشتر گردن رو میپوشونه! در ثانی خانومی که آزادی میخواد یعنی میخواد لخت باشه که همه بدن برهنه شو ببینن دیگه! خب الانشم این امکان هست! همه مردها و پسرایی رو که میشناسی و دوست داری اندامتو ببینن اد کن توی اینستا و چندتا عکس برهنه از خودت بذار که یه لحظه که سهله، ساعت ها به اندامت نگاه کنن و تحسینت کنن، اگه هم احیانا آی دی مردها همسایه رو نداری میتونی برهنه بری جلوی پنجره و به بقیه هم اون جوری خودتو نشون بدی، دیگه این مسخره بازیا چیه که راه میندازی و بقیه ی دخترا رو هم که دارن عادی زندگیشونو میکنن و هیچ مشکلی با حجاب (چه اجباری چه اختیاری) ندارن تحریک میکنی؟ کار نمادینتون هم بخوره تو فرق سرتون! 

برای یک عدد مخاطب خاص: همه ی ما برای دفاع از عقایدمان عکس هایی را پست میکنیم و تو برای دفاع از گل هایت... چه زیبا بیان میکنی عقاید لطیفت را... باید از تو یاد بگیریم آداب پست گذاشتن ها را...


*لَیَن در ترکی به همون لگن قرمزهای توی حموم میگن :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۳
بی نام

نظرات  (۳)

۱۴ بهمن ۹۶ ، ۰۹:۴۰ شباهنگ (بایقوش سابق)
انسان اونقدری آزاد هست تو اجتماع که به دیگری آسیب نرسونه ولی زندگی شخصی خودش به خودش مربوطه مثل شما که حجابو انتخاب کردین و کسی نمیتونه به زور اونو ازتون بگیره اونیکی هم نمیتونه به زور چادر سرش کنه من من نمیگم کار اونا درسته یا غلطه بحث من درمورد اصل قضیه و حق انتخاب و اختیار انسانه 
پاسخ:
زندگی شخصی رو تا جایی میشه شخصی گفت که مربوط به چهار چوب خونه باشه، خارج از اون میشه اجتماع! باید قبول کنیم که هرجایی قانونی داره و چه درست چه غلط باید اون قانون اجرا بشه، توی انتخاب قانون دیگه نظر فرد مهم نیست، نظر اکثریت اولویت داره به اقلیت، یه صحبتی هست که نمیدونم واقعا سخن پیامبر هست یا منصوبه به ایشونه که میگه، افراد جامعه مثل سرنشین های یه کشتی هستن، مسیر کشتی مشخصه، شاید یکی بخواد بره غرب، یکی بخواد بره شرق، کشتی نمیتونه به ساز همه برقصه، از طرفی یکی که توی کشتی نشسته نمیتونه شروع کنه به سوراخ کردن جای خودش و بگه من دوست دارم این جا که جای منه سوراخ باشه (همون اصل اختیار)، چون همون سوراخ باعث غرق شدن کشتی میشه! من نمیگم اسلام واقعی توی کشور ما پیاده شده اما به هر حال در حال حاضر قانون ما داشتن حجاب هست، اصل حجاب باید رعایت بشه چه مردم دوست داشته باشن چه نداشته باشن، اما توی انتخاب نوع حجاب اختیار تام دارن، حتی اگه از بدترین نوع حجاب استفاده کنن که مصداقش رو توی خیابون ها میبینیم! اگه روزی مجبورمون کردن که مثل کشورهای عربی همه به زور چادر و نقاب و دستکش باید استفاده کنن و دیگه حقی توی انتخاب پوشش ندارن اونوقت بله اینجور اعتراض ها خیلی هم کار درست و به جایی هست!
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۱۲ شباهنگ (بایقوش سابق)
این دمپایی ابریه آخه؟ :| حتما لیسانس هم هستین :|||||
بعدشم با این نوشتتون کاملا مخالفم یه طرفه به قاضی رفتین همه مثل شما فکر نمیکنن وبقیه هم حق ندارن اعتقادات شمارو به سخره بگیرن هر کی آزاده هر جور بخواد زندگی کنه 
پاسخ:
وقتی این پست رو داشتم می نوشتم فک میکردم دمپایی ابری رو واسه استوریم گذاشتم! :)) بعدا هم به عکس نگاه نکردم اصلا😁 لیسانس نیستم دیپلم ردی ام😂😂
اونقدرا هم که شما میگین انسان آزاد نیست که هرجور بخواد زندگی کنه! یه ضرب المثل ترکی هست که میگه مُرده رو هم توی قبر به حال خودش نمیذارن چه برسه زنده! انسانی که توی اجتماعه نمیتونه هر روز یه آهنگ بزنه و توقع داشته باشه بقیه هم به آهنگاش برقصن، باید تابع قوانینی باشه که اونجا حاکمه! در ضمن مسخره کردن اونا کاریه که خودشون شروع کردن، مگر نه اینکه اونا با تبلیغ بی حجابی، حجاب ماهایی رو که به اختیار حجاب رو انتخاب کردیم مسخره کردن؟ حالا کار اونا درست شد و کار ما غلط؟ اگه کسی واسه مسخره شدن اونا ناراحت باشه باید از اینکه اونام اعتقادات ما رو مسخره کردن ناراحت بشه وگرنه اونام یه طرفه رفتن پیش قاضی و قضاوتشون به هیچ وجه درست نیست!
حرکت جالبی بود
پاسخ:
نمادین و مسالمت آمیز 😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.