...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

364. خستگی!

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۱۹ ب.ظ

وقتی ساعت کاریه من از ساعت ۱۲ تا ۲ هست و مجبور میشم بنا به دلایلی تا دو ماه یه روز درمیان از ساعت ۹ برم سرکار این اتفاق طبیعیه دیگه! 

من فک کردم دوستام بخاطر اینکه سرما نخورم روم پتو کشیدن، نگو نقشه داشتن که از من عکس بگیرن و منو دست بندازن! 

راجع به پست قبلیم و کامنت هایی که با دوستمون شباهنگ (بایقوش سابق) داشتم حرفای زیادی واسه گفتن داشتم اما راستش حسش نیست! امروز از وقتی از سرکار برگشتم با مامان دوتایی داریم ظرفا رو میشوریم و کابینت تمییز میکنیم تا شاید تا آخر هفته بتونیم کارای آشپزخونه رو تموم کنیم! وقتی کارمون تموم شد حتما یه عکس از مدل کابینت ها و آشپزخونه می ذارم تا با عکس موقع داغون بودن خونمون مقایسه کنین و بهم حق بدین که اونقد خسته باشم که نتونم حتی پست بنویسم! 

بی ربط نوشت: پول چیز خیلی خوبیه، سعی کنین هرطور شده پولدار بشین، لامصب پول نه تنها آدم رو خوشبخت میکنه بلکه خوشگل هم میکنه (حتی بدون عمل)! اگه باور ندارین من یه چندتا آدم پولدار بهتون نشون بدم که لامصبا مادر زادی خوشگلن چون پدر زادی :) پولدارن! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۴
بی نام

نظرات  (۲)

من این خستگیها رو دوست دارم :-) 
جمله اخر :-)))))))
پاسخ:
اره خواب بعدش خیلی میچسبه 😊
۱۴ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۱۱ شباهنگ (بایقوش سابق)
شما هر چقدر هم بگین من حرفتونو قبول نمیکنم چون غیر منطقیه 😁 راستش حس منم نیست =))))))))
پاسخ:
خسته چون خسته ببیند حسش آید! چی گفتم خخخخ
منم نگفتم که قبول کنین بحثه دیگه هرچقدر کشش بدیم کش میاد 😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.