...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

366. عروسک

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۲۳ ب.ظ

نمیدونم فیلم آنابل اون عروسک مسخره رو دیدین یا نه، من خودم ندیدم اما تبلیغشو دیدم و خیلی هم بی مزه س! اون شب که بخاطر نداشتن سرویس بهداشتی مجبور شدیم بریم خونه همسایه بخوابیم تو خواب دیدم که این عروسکه تو خونه ی همسایمونه و میخواد یکی یکی ما رو بکشه! همینجوری که ترسیده بودم از خواب بیدار شدم و رفتم که یه آبی به صورتم بزنم یهو دیدم از توی اون اتاق این عروسک زل زده به من! همچین ترسیده بودم که نگو! 

درسته من عروسک خیلی دوست دارم اما از این عروسک های شبیه آدم خوشم نمیاد، عروسک هم بخرم از این حیوونا میخرم! چیه اخه این عروسک، ببینین چجوری هم به آدم بیخ شده! آدم میترسه! قشنگ از نگاهش معلومه که نیت شومی تو سرش داره... خدا بخیر کنه :) 

پ ن: شاید باورتون نشه و مسخره به نظر بیاد اما متن این پست رو که توی ورد می نویسم و بعد کپی میکنم اینجا چندبار یهویی حذف شد و مجبور شدم از اول بنویسم، عکس هم چندبار آپلودش نصفه یهویی قطع شد!! :| مثل اینکه واقعا یه چیزی هست!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۷
بی نام

نظرات  (۱)

۱۷ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۲۹ *یه خانوم گل*
چقدم زشته:)
پاسخ:
زشت و ترسناک!!!!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.