...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

375. ازدواج بزرگ شدن نیست!

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۲۵ ب.ظ

چیزی که دخترای مجرد رو بیشتر از هر چیزی ناراحت میکنه، حرف ها و شاید نیش و کنایه ای هاییه که از دخترای متاهله سن پایین میشنون! طرف تو سن ۱۶ سالگی فکر و ذهن و علاقه و رویای شب و روزش ازدواج بوده و بحمدا... قسمتش همون موقع بوده و ازدواج کرده، بعدها خودشم فهمیده که چه غلط بزرگی کرده اما مگه از رو میره؟ بشینی باهاش صمیمی حرف بزنی میبینی تهه ته دلش میخواسته ادامه تحصیل بده و کار کنه و بعد ازدواج کنه، اما تو حرفاش میگه نه ازدواج خیلی خوبه، درس و کار و اینا اصلا جالب نیست برام! 

طرف اومده خونمون، یه بچه هم داره، واسه تخم مرغ هایی که من درست کردم داره ذوق میکنه، میگه اه بابا آدم که متاهل میشه دیگه این چیزا رو نمیتونه درست کنه، خوبیت نداره!! بعد خودش توی مراسم های رسمی جورابای طرح داره طرح جوجه پاش میکنه! واقعا یه کاردستی خوبیت نداره یا اینکه یه زن متاهله بچه دار توی یه مراسم رسمی جوراب دختر بچه های ۱۰ ساله رو بپوشه؟! 

همین طرف یبارم اومد در باب نصیحت به من (که من ازش بزرگترم) گفت واسه تو که مجردی پول جمع کردن راحته، خرجی نداری که، ولی آدم که متاهل میشه، مخصوصا بچه دار میشه اصلا نمیتونه پول جمع کنه، همش دلش میخواد خرج خونه و بچه ش کنه! یعنی چی که آدم مجرد خرج نداره؟؟؟؟!!!! مجردا مگه فتوسنتز میکنن؟ یا لخت میرن بیرون؟ یا آدم نیستن؟؟ هی خواستم بگم آره دیگه تو هم وقتی ازدواج کردی با سرمایه ای که از دوران مجردیت جمع کرده بودی خونه خریدی که شوهرت زیاد تو خرج نیوفته، هی گفتم لعنت بر شیطون! 

همین طرف تا دیروز شوهرش اجازه نمی داد بره تلگرام، حالا که بعد از مدت ها تونسته اجازه بگیره و کلی التماس کرده و اینا، اومده به من میگه شما مجردا آره دیگه اونجا سرگرمی دارین، اما من به دردم نمیخوره که، حوصلمو سر میبره!!! حیف که از اوناش نیستم که طرف رو ضایع کنم و بگم آره راس میگی اونی که برا نت گریه میکرد من بودم! برا من نت اینقد جای مزخرفی هست که بارها شده کلی حجم داشتم و وقت هم داشتم اما هفته ها نت نرفتم حتی سر بزنم، بعد میگه شما سرگرمی دارین، لابد فک میکنه دوست پسر داریم و هی میریم لاو میترکونیم! 

همین طرف واسه من خواستگار اومده بود، (از روی گُلی که برام آورده بودن فهمیده بود وگرنه اهل جار زدن نیستیم) منو نصیحت میکرد که وای خب بهش میرفتی دیگه، میخواستم بگم اولا عزیزم اون تو بودی که روز خواستگاریت قیافه تو با هفتاد قلم آرایش پوشوندی که به هر نحوی شوهر کنی و بعدها شوهرت قیافه ی اصلیتو دید اینقد فرق داشتی که کم مونده بود طلاقت بده، درثانی منتظر اجازه ی تو بودم، که باز گفتم لعنت بر شیطون و فقط خودخوری کردم! 

خطاب به اینجور دخترای زود ازدواج کرده: نکنین اینکار رو! درسته ممکنه با این حرفاتون دخترای مجرد رو واسه لحظه ای اذیت کنین، اما بیشتر خودتونو مضحکه ی عام و خاص میکنین، چون مام خیلی چیزا راجع به شماها میدونیم اما چون شخصیت باید ذاتی باشه هیچوقت به روتون نمیاریم! 

این دوستم هم امیدوارم یه روز سر به راه بشه و یاد بگیره چجوری حرف بزنه، مخصوصا با بزرگتر از خودش! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۱
بی نام

نظرات  (۲)

۰۱ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۵۸ شباهنگ (بایقوش سابق)
پلیز دونت بی (انگری) اند دونت بی (جیلیس) 🤣و آرامش خودتونو حفظ کنید 🤗
پاسخ:
چون اولش پلیز بود و جمله مودبانه شروع شده بود (گرامر زبان راهنمایی) در جواب میگم اوکی! متشکرم😁
سلام 
بی خیال بابا ، ازدواج کنی که چی بشه ؟ مجردی رو عشق ست ، شاید باورت نشه من اسم خواستگار میاد میرم تو کما نمیدونم چه جوری یه بچه ۱۶ ساله خواستگار راه میده ، خدایی اینا طرز فکرشون از ازدواج چیه ؟ اینا میرن تو اتاق با خواستگارشون درباره چی حرف می زنند ؟‌
پاسخ:
نه بابا من اصلا برا ازدواج عجله ندارم! فقط این جور دخترا واقعا رو مخن! 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.