...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

377. از خرید عید تاااااا فیلم هندی!

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۵۵ ب.ظ

امان از این خریدای دم عید! از اوناش نیستم که عید حتما باید لباس نو بپوشم و از این صوبتا، ولی خب تنها بهونه ای که باعث میشه برم خرید و درست و حسابی برا خودم خرج کنم همین دم دمای عیده، قیمتا هم ماشاا...! میگم خوبی چادری بودن اینه که مانتو هر رنگ و مدل و سایز که دلت بخواد میتونی بخری و هرجا دلت خواست اونو بپوشی! چون زیر چادره و اونجوریام جلوه و جذبه واسه جنس مخالف نداره که بگن واسه جلب توجه این مانتو رو پوشیده! منم که عاشق مانتوهای رنگارنگ و جلوباز! اون موقع ها که چادری نبودم مجبور بودم فقط مانتوی سیاه بپوشم اما امسال مانتو خریدم زرد، سالهای قبل هم نارنجی و آبی خریده بودم! واسه من که چادر به هیچ وجه محدودیت نبوده، تازه عین هم آزادی بوده! 

موقع برگشتن بارون میومد، گفتم یه عکس از این عکس هنری های شیشه های بارون زده بگیرم عقده ای نشم! 

یه چند ده تایی فیلم دانلود کرده بودم، وقت نداشتم نگاه کنم، البته الانم ندارم، میلاد چند روز پیش یکی از فیلم ها رو که گویی هندی بود نگاه میکنه و الان چند روزه هی داره اصرار میکنه که خواهر جون تو رو خدا اون فیلم رو نگاه کن! گفتم میلاد هندیه، بیخیال! خلاصه بخاطر اصرارهای مکرر میلاد امروز گفتم بذا ببینم چیه که اینقد تعریف میکنه! اشک می ریختم عین ابر بهار! عاشق یکی از آهنگاشم شدم حتی، با اینکه نمیفهمم چی میگه! 

توصیه میکنم اگه حجم اضافه برا دانلود داشتین، و وقت اضافه به مدت دو و نیم ساعت، حتما فیلم "قلب دشوار" رو نگاه کنین! کلی حرف دارم در باب تفسیر اون فیلم، اما خب اهل دلی نیست که بشه باهاش ساعت ها فیس تو فیس گپ زد که...! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۴
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.