...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

379. بدون عنوان!

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲ ب.ظ

پیدا نشد لامصب! اما قراره فردا بریم یه کاری بکنیم ببینیم چی میشه!

با یکی از همکارام امروز رفتم مدرسه ش که مدرک دیپلمشو بگیریم، لازم داره اخه! رفتیم اونجا ماشاا... چقد خوشگل بودن!! خوشگل؟؟ بچه دبیرستانی؟ والا من تا دانشگاه سیبیل داشتم هنووووز! اینا آرایش کرده بودن! والا می ترسیدم ازشون! حالا پرونده ی دوستمو گرفتیم جیغ میزدن که خوش بحالت، بری برنگردی! آدم یاد فیلم اخراجی ها میوفته که طرف داشت از زندان آزاد میشد همه جیغ و داد میکردن، دقیقا توی اون شرایط حیاط مدرسه رو طی کردیم! یه پل عابر پیاده درست چسبیده بود به دبیرستان، طوریکه اونی که میرفت بالا میتونست داخل حیاط رو ببینه، من شک کردم که این کار دخترا غیرعادیه، نگاه کردم دیدم دوتا پسر دبیرستانی روی اون پل نشستن دارن دخترا رو دید میزنن، دخترام اینجوری دارن جلب توجه میکنن! خدا بخیر کنه، اینا هیولان بخدا! 

چه کار بدیه که یه سری افراد یاد گرفتن؟! تو اینستا میان درخواست میدن، قبول میکنیم، بعد ما درخواست میدیم و اونا که ما رو قبول میکنن همون لحظه هم آنفالو میکنن مارو! خو چه کاریه؟ میخوای الکی فالور جمع کنی که چی؟؟ خدایا یکم عقل لدفا! 

میگن رایتل با کلی مزایا واسه اونایی که بیمه تامین اجتماعی دارن رایگان سیمکارت میده! من یه ایرانسل دارم یه همراه اول، بدم نمیاد یه رایتل هم داشته باشم، یکی از همکارامون رفته گرفته، اگه شرط سن و تاهل و اینا رو نداشته باشه حتما می رم میگیرم، واسه بعد از ازدواج و خاموش کردن سیم کارت های فعلی خیلی به درد میخوره :)) (در حد شوخی بود چون من که حسابم پاکه، هرکی ناجور فکر کرده به فکر خودش و سیمکارت خودش باشه)! 

اون فیلم هندی "قلب دشوار" رو دوباره نگاه کردم! کل برداشتم از اون فیلم اینه که اگه میخواین خوشبخت بشین با کسی ازدواج کنین که باعث میشه شاد باشین و بخندین، ازدواج با کسی که فقط دوسش دارین هیچوقت خوشبختی نمیاره! یکی هم اینکه اگه میخواین بدونین کی رو واقعا دوست دارین و باهاش خوشبخت میشدین، فقط کافیه جدا از اینکه چندین نفر تو زندگیتون اومدن و رفتن، ببینین کی هیچوقت یادتون نرفته و همیشه تو بهترین لحظه ها دوست داشتین اون کنارتون باشه، دنبال همون اون برین! 

پ ن: دیروز روز مهندس بود، النازم روزت مبارک! مهندس های زیادی می شناختم و زمانی به همشون تبریک می گفتم، الانم بهشون تبریک میگم چون توی گند زدن به احساس و زندگی مردم واقعا مهندسن! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۶
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.