...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

383. امان از عیب جوها!

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۰۵ ب.ظ

امروز از صبح رفته بودیم خونه ی خالم اینا! اونجا از دهن خالم خبری شنیدم که بدجور حالم گرفته شد، کاش هیچوقت نمی فهمیدم چه اتفاقی افتاده! واسه اینکه عمق ناراحتی منو بفهمین تصور کنین خبر دادن یکی که دوسش داشتین ازدواج کرده! درسته خبری که شنیدم این نبود، ولی عمق دردش در این حد بود! اگه الان این اتفاق افتاده فقط باعثش حرف مردم بود! درسته من همیشه میگم حرف مردم برام هیچ اهمیتی نداره اما گاهی اثرشو میذاره، گاهی واسه منم پیش اومده که بخاطر ترس از حرف مردم و اطرافیان اشتباهاتی کردم که این خبری که شنیدم و بابتش اینهمه ناراحت شدم بخاطر کار اشتباه من بود که اون کار رو فقط و فقط بخاطر حرف مردم انجام دادم! حیف که نمیتونم زیاد توضیح بدم اما زود قضاوتم نکنین و نگین که نه حرف مردم نباید مهم باشه، چون واقعا مهم هست، هرکی بگه نیست دروغ گفته! توی جامعه زندگی میکنیم که همه رو هم تاثیر میذاریم و از هم تاثیر میگیرم، توی غار زندگی نمی کنیم که! لعنت به اون دسته آدم هایی که کارشون عیب درآوردن از زندگی مردمه که باعث میشن آدم از ترس اونا تصمیم های اشتباه بگیره، لعنت بهشون! 

دومین اتفاق بد امروزم این بود:

به اسم شکلات دادن دستم، کلی به به چه چه میکردم، یهو همین که گذاشتم دهنم داغون شدم، نگو لواشک بودن!!! کمرم شکست!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۰
بی نام

نظرات  (۳)

۱۰ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۰۳ شباهنگ (بایقوش سابق)
سلام بر زهرا بانو البته بانو که نه دوشیزه 🙃 از اینجا میگذشتم گفتم یه سلامی هم به شما بدم 😌 ولی به نظر من حرف مردم مهم نیست چون هر کاری بکنی بازم پشت سرت حرف میزنن پس بیخیال 
پاسخ:
سلام بر شما! اتوبان زدن این طرفا مگه؟ :)
منم میگم بیخیال، اما گاهی تاثیر خودشو میذاره، حرف مردم رو هیچوقت دست کم نگیرین! 
ببخشیدا
ولی تازه اگر لواشک نبودن شکلات هم نبودن! بلکه آب نبات بودند!!
پاسخ:
کلا چیزای شیرین واسه من حکم همون شکلات رو داره! همین که منو گول زده کافیه که دیگه بهش اعتماد نکنم! 
سلام
اینا لواشکن؟
یعنی چطور ممکنه؟؟؟!
پاسخ:
سلام بله متاسفانه دیگه به شکلات هم نمیشه اعتماد کرد! 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.