...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

384. تقلب پشت تقلب!

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۲۷ ب.ظ

دو سال پیش بود فک کنم که یکی از پسرای فامیل زنگ زد که دستم به دامنت من زبان سوم دبیرستان رو افتادم و حالا موقع امتحاناس و بیا کمکم کن یاد بگیرم! منم همون روز حس انسان دوستانه م گل کرد و با مامان رفتیم خونشون! گفتم خب کتاب رو بیار ببینم چیا بلدی! گفت هیچی! گفتم شوخی نکن دیگه حداقل ضمایر رو بلدی دیگه، گفت نه! گفتم امتحانت کی هست حالا؟ گفت فردا صبح ساعت ۸! گفتم مارو گرفتی؟؟ یه سال درس نخوندی انتظار داری ظرف یه ساعت فول بشی زبانو؟ گفت یه پیشنهاد دارم، اگه من از رو ورقه عکس بگیرم تو تلگرام برات بفرستم جواباشو بهم میگی؟ گفتم امتحان نهاییه، عمرا بتونی، ولی بتونی چرا که نه (تقریبا مطمئن بودم نمیتونه، زمان ما گردنمونم می شکست نمیتونستیم سرمونو بلند کنیم، بر حسب اون زمان امکان نداشت بتونه!)! گفت میتونم.... و متاسفانه تونست و درس های بعدیشو هم به همین ترتیب پاس شد! میدونم کار منم اشتباه بوده اما فقط هدفش دیپلم بود، با دیپلم هم کسی دکتر مهندس نشده که ضرر جانی یا مالی به کسی بزنه، از طرفی تو دانشگاه ها اوضاع تقلب افتضاح تره، حالا کاری با سهمیه ای های بیسواد ندارم! یه نمونه از تقلب دانشگاهی رو همین امروز با چشم خودم دیدم شمام ببینین بد نیست:

طرف سوالا رو حل میکرده عکس میگرفته برای شخص توی جلسه میفرستاده، منتها این دیگه تقلب نبود، قشنگ کپی برابر اصل بود! پیشنهاد میکنم اون دوستمون سر جلسه یه پرینتر با خودش ببره که دیگه زحمت نکشه اونا رو بنویسه، همینجوری تند تند پرینت بگیره از جواب های دریافتی و ضمیمه ی ورقه کنه!

شنیدم جریان پایان نامه ها هم اینجوری کپی پیستی شده جدیدا! بعد میگیم تحصیل کرده هامون سواد ندارن دقیقا به همین متقلبین بر میخوره! 

+ توی ویترین یه اسباب بازی فروشی دو سه هفته س چشمم بدجور یه عروسک رو گرفته بود، امروز بالاخره مال من شد! خیلی دوسش دارم... مخصوصا که سال ۹۷ ساله سگه! کاش ازش یکم وفاداری یاد بگیرن بی وفاها!

یکم عصبی هست اما حداقل جاندار نیست که پاچه بگیره :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۲
بی نام

نظرات  (۳)

بله متاسفانه همینطوره
اگر هنوز ارتباط دارید بیزحمت ازشون بپرسید چطور بعد این هم تقلب رتبه اش 11 شده؟
خیلی مهمه
عروسکتون خیلی زیباست اصلن
پاسخ:
تا قبل از ازدواجش که در ارتباط بودیم، ولی الان نه! راز موفقیتش این بود که درسای کارشناسی رو نمیخوند و در طول دوران کارشناسی فقط منابع ارشد رو میخوند، برا همین واسه امتحانا تقلب میکرد چون هیچی بلد نبود! اما به نظر من واسه ارشد اصلا ارزش نداشت این کارش! 
ممنونم :)
منم یه رفیق داشتم که یه درسش مونده بود سخت ترین درس لیسانس حسابداری بود ولی دیدم پیام داده خواهش میکنم سوالارو برات میفرستم حل کن که من فقط لیسانسمو بگیرم منم طبق دل رحمی همیشگی براش حل کردمو فرستادم و خوشبختانه قبول هم میشه
پاسخ:
به به بعدش میخواد بگه برا این مدرکم کلی زحمت کشیدم و درس خوندم :))
سلام
ببخشید پشت مراقب سر جلسه امتحان کشکه؟ یا متقلبین خیلی حرفه ای ان یا مراقبا خیلی بیغن!
مراقب داریم عین عقاب میشینه و همه رو زیر نظر داره پلک هم نمیزنه..من نمیدونم چطور میشه اینجوری تقلب کرد؟
این عروسکتون هم یه نمه شبیه سگ اولک و لولکه!
http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1394/5/11/599545_507.jpg
پاسخ:
شک نکنین متقلبین فوق حرفه ای شدن! من زمان کارشناسی یکی از همکلاسی هام موقع امتحانا چادری میشد یهو، نگو تقلب ها رو چجوری زیر چادر میزد و خلاصه پاس میکرد درسا رو! بعد همین خانوم ارشد رتبه ی ۱۱ آورد! من هنوز از شُک اون بیرون نیومدم! 
ولی عروسک من یکم زیاد خوشگل تره:))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.