...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

388. نظرات با تاثیر مثبت :)

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۵۳ ب.ظ

با تشکر از همه اونایی که توی نظرات عمومی و مخصوصا خصوصی کلی باهام حرف زدن تا این حس حسادت کمرنگ بشه :) با اجازتون پست قبلی رو رمزدار کردم، راستش میخواستم حذفش کنم کلا که دیگه نبینمش چون کلی انرژی منفی داره، اما بخاطر نظراتش حیف بود اینکار رو بکنم! یه بار برای همیشه به اطلاعتون می رسونم که رمز پست های رمزدار من تاریخ روزیه که اون پست منتشر شده! مثلا اگه روز عید بخوام یه پست رمزدار بنویسم رمزش میشه ۹۷۰۱۰۱ چون روز اول فروردین سال ۹۷ منتشر شده (مثال بود البته) اگه هم دیدین یه وقت تاریخ روز انتشار پست، رمز رو باز نکرد به احتمال زیاد اون پست شخصیه و فقط برا خودم نوشتم :))

عرضم به خدمتتون که دیروز آبجی برام چندتا پوست تخم مرغ کنار گذاشته بود، مدل جدیدی اینبار به تخم مرغ ها دادم

فک نمی کردم مینیون ها اینجوری دربیان:)) خیلی مسخره شدن!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۷
بی نام

نظرات  (۸)

خوب نمیاره 
پاسخ:
مگه میشه؟؟
نه خیر دا تکراری شد برم یه فکر دیگه کنم 
نه خیر ندادی یعنی من هنوز پست رمزی رو نخوندم 
پاسخ:
خب عزیزم تاریخی که اون پست منتشر رو بزن دیگه! من که توضیح دادم! فقط به لاتین بزن اون عدد رو تا باز کنه😊
مینیون ایده من بود برا رنگ کردن تخم مرغ هام چرا دزدیدی 😔😔😒😒😒😒 بعدا نگو ها رمز پستت رو به من ندادی 
پاسخ:
اصلا گیریم ایده دزدیدم ولی تخم مرغ که تموم نشده بشین رنگ کن خو! رمز پست بهت ندادم؟؟؟؟😑😑
تو خونواده منو به یه آدم پایه و بی جنبه می شناسن به اینکه نه بلد نیستم بیارم و الکی ناز و کلاس هم نمیام. ولی خب وجدانا اگه همین حوالی (خونه خودمون اینا) بودی یه کاریش می کردم شده حتی بیام دم خونه تون و بگیرم و برم خخخخ

سرت سلامت عزیزم ممنونم از تعارفت :*
پاسخ:
میان خونه ی ما تا خونه ی شما، فاصله از زمین تا آسمان است :)) چه حیف که نزدیک نیستیم! 
هر جور بفرستی یحتمل خورد و خاکشیر میشن 😂
البته بجز تخم مرغ پلاستیکی : )

با پست بالام جان
انقدر بی جنبه م خخخخخ
پاسخ:
اینا تخم مرغ واقعیه! روی اون پلاستیکی ها هم رنگی که من دارم خوب درنمیاد! میگم بیا خونمون عید رو پیش من باش تو سفره هفت سین مشترکمون بذاریم😁
عه از این جا سیگاریا مام داریم!

مینیون هات که خوشکل شدن، میشه مال من باشن؟؟ : ))
پاسخ:
خوشگل میبینی 
شدنشو که میشه فقط چجوری بفرستم؟؟🤔😁
خوشگل شدن...
حالا کدومشون پسره کدومشون دختر؟
پاسخ:
فک کنم هر دوشون پسر باشن :))
چه زیبا و هنرمندانه ...

احسنت ...

روز زن و عیدتون مبارک :)
پاسخ:
زیبا میبینین :)
خیلی ممنون هرچند به جز اسمم (زهرا) هیچ چیزم به این روز نمیخوره :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.