...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

389. روز مادر!

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ب.ظ

روز مادر خوش گذشت؟ چقد بدم میاد همه عکس ننه هاشونو گذاشتن تو اینستا تبریک گفتن! روز پدر دیگه افتضاح تره! تا یه هفته عکس باباهاشونو می ذارن برا پروفایلشون چه دخترا چه پسرا! خو عزیز من اینقد دوسشون داری رفتارتو باهاشون درست کن چرا میای الکی یه متنی می نویسی که واسه ننه بابات بخونی اصلا نمیفهمن که توی اون متن ازشون تعریف شده یا بهشون توهین شده! خو مثل آدم برو بگو روزت مبارک، روشو ببوس، واسه کادو هم سعی کن مامانت دوبار که فرستادت بری چیزی بخری لااقل داد نزن! دیدم که میگماااا

اونایی هم که تازه ازدواج کردن دیگه اینستا رو سرویس کردن، منو همسری، منو شوهری، منو کادو های شوهری، منو کادو به مادر خانومم، منو کادو به مادر شوهرم، منو مادرام باهم یهویی، منو مرض، منو کوفت، منو درد! والا آخه! بعد طرف دختره اومده عکس کیف و کفش گذاشته نوشته "سورپرایز" شوهرم واسه روز زن! اینا یا معنی سورپرایز رو نمیدونن یا کلا فک میکنن کادو دادن به انگلیسی میشه سورپرایز! مام گوشامون دراز... حالا بذاریم پسره با سلیقه ی زنش ظرف چندماهی که نامزد کردن آشنا شده رفته کیف مطابق میل خانوم خریده و به اصطلاح سورپرایزش کرده، کفش رو دیگه هیچ جوره نمیتونم توجیه کنم که چجوری با کفش میشه کسی رو غافلگیر کرد! همینجوریشم پامون باهامونه، تو مغازه صدبار تست میکنیم کفشو میاریم خونه میبینیم ناجوره میبریم عوض میکنیم، موندم این نابغه چی با خودش فکر کرده! بعد بگین من حسودی میکنم! خداییش این شیرین عقل ها حسودی دارن؟

تجربه ی جدید: مامان باباها از بچه های مجردشون هیچ توقعی ندارن، اما به محض اینکه ازدواج کردن پدر و مادر منتظر حتی کوچیکترین توجه و محبت از طرف بچه هاشونن! خیلی دلم میخواد بدونم اونایی که الان تو عالم مجردی مامانم مامانم میکنن بعد از ازدواج هم وقت میکنن حتی یه زنگ به مامانشون بزنن بپرسن حالت چطوره؟ یا الان چون به مامانشون نیاز دارن این حرفا رو میزنن؟ دیدم که میگمااا

+ آهنگی که جدید شنیدم و به دلم نشسته: "بد شو" از مهدی بابا دوست

++حواسم به مخاطبام هست مثلا اینکه دیگه جناب شباهنگ (بایقوش سابق) نیست و النازم بلده بیاد وبلاگمو بخونه اما نمیگه که یا ریا نشه یا من پررو نشم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۸
بی نام

نظرات  (۲)

گزینه دوم 
من مثل تو نیستم که دوستامو فراموش کنم 
من یواشکی هم باشه وبلاگت رو می خونم عکساتم چک می کنم 
پاسخ:
ایول بابا دمت گرم! فقط صبر کن ببینم من چمه که تو مثل من نیستی؟؟🤔
سلام
آره والا..ما ملت رو داگ بگیره ولی جو نگیره!
از این حرکتای دسته جمعی  فضای مجازی هم خیلی متنفرم...یهو عکس پروفایل همه یهو میشه عکس یه گربه! حالا چی شده؟ هیچی یه گربه رفته زیر چرخ ماشین!

پاسخ:
سلام
والا آدم دیوونه میشه با این کاراشون! خوشبختانه من از اون دسته ام که هر اتفاقی هم بیفته عکس پروفایلم تغییر نمیکنه! میگن عکس پروفایل، نمی گن عکس حوادث که! :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.