...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

394. حلالم کن!!

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۰۶ ب.ظ

امروز آخرین پنجشنبه ی (دوستان اشاره کردن که جمعه بود اما چرا من همش فک میکردم پنجشنبه س الله اعلم! شاید حکمتی توش بوده!) سال بود و منو مامان یهویی تصمیم گرفتیم دوتایی بریم واسه زیارت اهل قبور! از اونجایی که امروز قطعا اون مسیر ترافیک میشد تصمیم دیگه ای که گرفتیم این بود که با وسیله ی حمل و نقل عمومی (اتوبوس) بریم اونجا! کاری ندارم پدرمون دراومد اما حال خوبی داشت! موقع برگشتن مامان یه تُن سبزی خرید، این برا خوردن، این برا آش، این برا خورش، این برا کوکو! از وقتی اومدیم یعنی حدود ساعت ۳ تا تقریبا ساعت ۷ و نیم پاک کردیم و خورد کردیم و بالاخره تموم شد! الان دستم از چند ناحیه به شدت مجروح شده و درد میکنه و کسی هم نداریم قربون صدقه ی دستام بره تا خستگی از تنم در بره! 

این تخم مرغا هم طراحی های جدیدمه! همه ی این تخم مرغا قراره بره خونه ی آبجی خانوم! چون من یه هفت سین آماده دارم و هر سال اونو موقع تحویل سال میچینیم! حالا اونم روز عید عکسشو می ذارم اما الان تخم مرغهامو ببینین :)

+ موقع برگشتن تو اتوبوس یه خانومه به یه خانوم دیگه گفت برا اینکه یوقت نیوقتی منو بگیر، اون زنه همزمان که داشت اونو میگرفت گفت "حلالم کن" همون خانوم اولیه برگشت گفت "چه حلال کردنی آخه؟ خودم دارم میگم منو بگیر دیگه!" مورد داشتیم طرف ساعت ها پشت سر کسی حرف میزد و غیبت میکرد و تهمت میزد و اینا ایرادی نداشت و حلالیت نمی خواست هیچ، میگفت تو روشم میگم! اما اگه کاملا اتفاقی پای کسی رو لگد میکرد میگفت حلالم کن! واقعا برا کارهای عمدی باید حلالیت طلبید یا کارهای سهوی؟؟ 

+ دیشب از هم صحبتی هر چند کوتاه با شخص بسیار محترمی لذت بردم! امیدوارم هر جا هستن شاد باشن و لبشون خندون! :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۵
بی نام

نظرات  (۷)

۲۶ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۳۵ شباهنگ (بایقوش سابق)
واقعا میگین یا شوخی میکنین ؟ 🤔
پاسخ:
خب شما نیتتون خیر باشه من جدی ام! دخترای همکار من هم تقریبا همسن شما هستن! 
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۵۵ شباهنگ (بایقوش سابق)
ایوای چه خوب پس آدرس بدین با مامان مزاحم بشیم 🤣
پاسخ:
ایمیل بدین آدرس بفرستم :)
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۵۷ شباهنگ (بایقوش سابق)
من آخرای 71 ام 🙄 مهندس عمرانم مثل مهندسای دیگه نیستم که 😎 مشکلی نیست دختر هر چی بزرگتر بهتر چون جا افتاده تر میشه قدر زندگی رو بهتر میدونه تا 5 سال بزرگتر جا داره شما از 68 به بالا رو در نظر بگیر🤣 به بچه هام هم یاد میدم همیشه احترام شما رو حفظ کنن و به نیکی یاد کنن از شما🤣
پاسخ:
عجیبه که بچه های دهه هفتادی دختر بزرگتر از خودشونو قبول کنن! مورد داشتیم واسه یه سال بهونه میاورد که نهههههه تو از من بزرگتری! یعنی وقتی دختره یه سالش بوده و غذای کمکی رو شروع کرده بوده آقا پسره بدنیا اومده بوده! خیلی فاصله داشتناااا یه سال یه عمره😂😂 دختر خوب تو محل کار من بین همکارام زیاد هست! پیشنهاد میکنم یه سر به اونجا بزنین😊
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۱۷ شباهنگ (بایقوش سابق)
قیافه؟ نه بابا من دنبال سیرت زیبا و  خط خوش میگردم صورت زیبا که واسه آدم عادی میشه 🤣 اگر همچین کیسی سراغ دارین به من معرفی کنین و دختره رو خوشبخت کنین هر کی هم پرسید میگم خاله زهرا دختره رو نشونم داده واسه شما هم خوبه معروف میشین🤣آپشن هایی که من دارم اگه طرف پرسید بهش بگین 😆: مهندس خوشگل خوشتیپ خوش مشرب یه پراید دارم باهاش مسافرکشی میکنم پولم ندارم🤣 تا اطلاعات بیشتر خداوند یار و نگهدارتان 😄
پاسخ:
مثلا من الان خاله ی شمام؟؟ سیرت زیبا که والا الان سخته همچین آدمی پیدا کرد، ولی خط خوش حتما😂 مهندس مسافر کش!!😂 دوست منم مهندس سیم کشه😂 اخه نگفتین که شما چند سالتونه که! یوقت دختری پیدا میکنم که خیلی ازتون بزرگ تره! نمیشه که اینجوری! 
سلام :)

چه تخم مرغ های زیبایی !

ان شاءالله سال خوبی رو آغاز کنید .
یاعلی
پاسخ:
سلام
نگاهتون زیباست! 
شما هم سال خوب و خوشی رو در پیش داشته باشین 😊
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۰۹ شباهنگ (بایقوش سابق)
راستی این نوشته ها خط خودتونه ؟ 🤔یکی از فانتزی هام اینه که خانومم خطش خوش باشه شما دعاتون زود میگیره دعاکنین یکی از اون خوباش نصیب منم بشه 🤣
پاسخ:
کدامین نوشته ها؟؟ نوشته های روی تخم مرغ؟؟ اگه خط من بود که من الان وضعم این نبود! 😂
دعا کنم خوش خط نصیبتون بشه؟؟ قیافه ش مهم نیس عایا؟؟😁
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۰۵ شباهنگ (بایقوش سابق)
البته امروز جمعه بودا فک کنم ؟ 🤔 
پاسخ:
😑 پس چرا من همش فک میکردم پنجشنبه بود! یا خدااااا من چم شده؟؟؟!!!😑😑

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.