...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

395. تولدت مبارک!

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۴۴ ب.ظ

یه دوست خانوادگی داریم که فردا تولدشه! درسته فقط یه دوسته اما برا ما شخص مهم و بسیار محترمیه! امسال تولدم برا من یه قطعه شعر گفت و خودشم برام خوند و اونو به من هدیه داد! این هدیه به قدری برام ارزش داره که اگه اینجا بود حتما فردا طوری سورپرایزش میکردم که هیچوقت یادش نره! درسته هر کاری هم بکنم اصلا قابل قیاس با اونهمه احساسی که توی اون شعر بود، نمیشه و نیست ولی خب منم تا جایی که در توانم بود واسش کم نمیذاشتم اما حیف که در حال حاضر توی تبریز نیست! تنها کاری که از دستم بر میاد اینه که فردا بهش زنگ بزنم و تولدش رو تبریک بگم! 

اما عید داره میاد و بازم تبریک های کلیشه ای شروع میشه! بدترین نوع تبریک اینه که یه گروه میزنن و صد نفر رو می ریزن اونجا و یجا تبریک میگن که صرفه جویی بشه توی وقتشون! هیشکی ندونه فک میکنه اینا از اونایی ان که صدم ثانیه رو هم هدر نمیدن و در حال کشف بزرگترین اختراعات و اکتشافات بشرن! در حالیکه صبح تا شب یا خوابیدن یا دارن تلویزیون تماشا میکنن یا پلاسن توی دنیای مجازی! 

از اون یکم بهتر اما همچنان منفور اون دسته از پیام های تبریکی هستن که طرف از سه چهار ماه پیش یه متن نوشته و تهش هم نوشته ارادتمند شما فلانی و همونو عید کپی میکنه و برای تک تک دوستاش میفرسته، حتی گاهی حواسش نیست و اون پیام رو دوبار برا یکی میفرسته، کپی کرده دیگه کی به کیه! من خودم حتی یه کلمه هم از این پیام های کپی شده رو نمی خونم و باز میکنم و در جواب می نویسم ممنون! چون حتی ارزش همین ممنون نوشتن رو نداره! 

از مورد قبلی بهتر و یکم دوست داشتنی تر فرستادن پیامکه! درسته اونم یه متن کپی شده س اما خب حداقل می فهمی که به اندازه ۱۰ تا تک تومنی ارزش داری که یکی برات خرج کرده و یه تبریک خشک و خالی فرستاده! 

از اون خیلی خیلی بهتر زنگ زدنه که من تا حالا بجز از چندتا فامیل که معمولا اون موقع از سال تبریز نیستن و مسافرتن، از هیچکدوم از دوستام همچین تبریکی دریافت نکردم خودمم اینکار رو نکردم... خب ارزش دادن دو طرفه میشه دیگه! 

از همه بهتر هم تبریک حضوریه که بجز همکارام که بعد از تعطیلات همو میبینیم و تبریک میگیم از بقیه ی دوستام محاله همچین تبریکی دریافت کنم! فامیل هم خب یا به اجبار یا به اختیار میبینیمشون دیگه! کلا بحث اونا جداس! 

تبریک تولدها هم تقریبا همین شکلی شده... البته خیلی بدتر از این! چون جدیدا مد شده طرف خودش برا پروفایلش مینویسه مثلا امروز تولدمه، منم قبلا اینکار رو میکردم اما احساس کردم اینجوری یعنی دارم التماس میکنم که تورو خدا بهم تبریک بگین! امسال هیچ علامتی از تولدم توی پروفایلم نبود ( و دیگه سالهای بعد هم نخواهد بود)، اونایی که واقعا به یادم بودن تبریک گفتن! دوست و دشمن رو اینجوری میشه شناخت دیگه! 

این پست عکس نداره اما یه سری حرفای دیگه داشت که بعدا توی یه پست دیگه می نویسم! 

+ دکتر جان، درسته میدونم نه وقت داری نه اصلا آدرس وبلاگمو داری که این پست رو ببینی، اما تولدتو بهت تبریک میگم و بهترین ها رو برات آرزو میکنم! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۶
بی نام

نظرات  (۵)

آره متاسفانه
پاسخ:
چی بگم والا! شاید دلمو شکستن! 
چرا من فکر میکنم زهراجونم از اون زهرای شادوشنگوله وبلاگه قبلی فاصله گرفنه؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
واقعا اینطوری فک میکنی؟! :(
تبریک :)

پاسخ:
ممنون :)
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۰۳ شباهنگ (بایقوش سابق)
فقط توصیه های ایمنی منو جدی بگیرین خواهش میکنم 😖
پاسخ:
چشم! 
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۰۲ شباهنگ (بایقوش سابق)
تولد دوستتون رو از طرف منم تبریک بگین 😆
پاسخ:
حتما😑

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.