...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

396. حال خوب!

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۳۸ ب.ظ

صبح زود تولدشو  تبریک میگم توی پیامک که مبادا زنگ بزنم و خواب باشه و مزاحمش بشم، ده دقیقه بعد جواب داده که:

همین که پیامشو خوندم فهمیدم بیداره و بهش زنگ زدم! یه آدم چقد باید خاکی باشه که واسه یه پیام و زنگ یه ساعت تشکر کنه و آدم رو شرمنده کنه؟! 

از پا قدم خوبی که داره امروز سیمکارت رایتلی رو که منو مامان و آبجی ثبت نام کردیم برامون آوردن! هر ماه ده هزار دقیقه مکالمه ی رایگان تا یه سال! از اونجایی که کسی رو نداریم که باهاش بخوایم اینهمه حرف بزنیم قرار شد ما سه باهم سیمکارت بگیریم تا بالاخره یکی باشه که بتونیم با حرف زدن باهاش از این طرح رایگان استفاده ی بهینه کنیم! 

فردا اول ماه رجبه؟ چه زود! فک کنم باید تبریک بگم! 

+ وقتی یه سالی اونجوری که دلت میخواست و آرزو داشتی سپری نشد، آخر سال دلگیر میشه دیگه، نمیشه؟ یاد اسم وبلاگ سابقم افتادم... چی بودیم و چی شدیم! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۷
بی نام

نظرات  (۴)

نمی خوام دیگه ���😒😒😒😒😒
پاسخ:
باید بخوای مگه دست خودته؟😁
پس به خاطر همینه تولد من رو تبریک نمی گی زنگ نمی زنی چون محترم نیستم 😂😒😂😒😂😒😂😒😂😒
پاسخ:
تولد تو از شانس من همیشه شارژ ندارم، امسال سعی میکنم شارژ داشته باشم 😂😂😂
تولدشون مبارک
سیمکارت مبارک
رجب مبارک :)

پاسخ:
از طرف ایشون: ممنون! :)
از طرف خودم هم ممنون :)
از طرف رجب... التماس دعا :)
سلام :)

فرارسیدن ماه رجب رو خدمتتون تبریک عرض می کنم ...

سیمکارت هم مبارک .
پاسخ:
سلام 

خیلی ممنون! 

توی این ماه التماس دعا دارم ازتون! 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.