...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

398. اولین پست سال ۹۷!

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۱۷ ق.ظ

به به! چه بوی بهاری پیچیده! پدر و مادرم قبل از تولدم قرار بوده اسم منو بذارن بهار، اما به دو دلیل پشیمون شدن، یکی اینکه میگن تو هر خونه ای که اسم زهرا باشه ملائک اونجا زیاد رفت و آمد میکنن (من خودم ملکم بابا خخخ ) یکی هم اینکه چون آذری زبان ها واسه راحتی تلفظ خودشون اسم هارو تغییر میدن به بهار میگن باهار، مامانم بدش اومد! خلاصه بهار شد اسم مستعارم :) بگذریم! 

دوستان سال نو تون مبارک، صد سال به این سالها، امیدوارم امسال سال برآورده شدن آرزوهاتون باشه! آرزوی ما دخترا که معلومه!! ازدواج؟ نه بابا، موفقیت های بیشتر در تحصیل :)) اما شما باور نکنین خخخ! آرزوی دوممون هم تقریبا محاله، اونم اینه که هرچی میخوریم چاق نشیم! فک کنم تو بهشت باید به آرزوهامون برسیم! 

بیاین امسال کینه ها و کدورت ها رو بذاریم کنار و کینه ها و کدورت های جدیدی رو جایگزینشون کنیم! نمیشه که آدم دلش خالی از کینه و کدورت باشه که، مگه داریم؟ من از همین الان نفرت و بغض خودم رو به دشمنان اسلام اعلام میدارم... در این حد مثبتم:)

یکی از خواننده های وبلاگ - بایقوش- با من قهر کرده، از من بی اعتنایی و بی ادبی و خشونت دیدین عایا؟؟ من به این خوبی، مهربونی، خوشگلی، اصلا این حرفا مال من نیست! تو روز عید تا حد ممکن سعی کنبن قهر نکنین، برین میوه و شیرینی رو که خوردین همونجا دعوا راه بندازین تا دوباره قهر کنین و دیگه اونا نیان خونتون! 

سفره ی هفت سینمون:)

شماره گیری ستاره ۹۷ مربع با خط همراه اول بهتون عیدی میده! الان من ۲ هزار عیدی گرفتم اما از اونجایی که هیشکی رو ندارم و از طرفی هیشکی هم شماره ی همراه اولم رو نداره مجبور شدم بدم مامان با خط من به دوستاش زنگ بزنه! به این میگن هزینه کردن برای دوست بدون هیچ تضرری! یعنی دوستت کف میکنه که بهش زنگ زدی تبریک گفتی اما خودت میدونی که رایگان بوده! بعد تو میشی یه دوست خوب! :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۱
بی نام

نظرات  (۵)

Happy Bahar Day :)
HBD
پاسخ:
معلوم حالت خوبه؟؟ باید می نوشتی  HNY! تو با این شرایط ارشد هم میخوای بویییییز؟😂
چقدر سرحال و پر انرژی :) امیدوارم تا آخر سال با همین روحیه ادامه بدین. ۹۷ تا حالا که بهار خوبی داشته ؛)#ایهام 
پاسخ:
ممنون :)) اره بهار عالی بوده فعلا هیچ اختلاسی تا این لحظه گزارش نشده :))
سال نو تو هم مبارک بهار خانوم ایشالا به آرزوهات برسی .سال خوبی برای خودت و خانوادت از درگاه خداوند بزرگ دعا میکنم .البته من کی باشم دعاکنم خودت یه پا شیخی براخودت دعا کن منم گروه پشتیبانی هستم😊😊😊..موفق و پیروز باشی درسال ۹۷ و سال های آینده...
پاسخ:
مرسی ایشاا... تو هم به تمااااااام خواسته هات برسی و ارشد بهترین دانشگاه قبول شی و اون ماشینی رو که دوست داری بخری و به من پز بدی😊
۰۱ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۳۴ شباهنگ (بایقوش سابق)
قهر چیه زهرا خانوم نه بابا الان وقت کردم اومدم به شما سربزنم🤣 تو مسافرتم جای شما خالی بندرعباسم با تی شرت میگردم دلتون بسوزه😜🤣 امیدوارم سال خوبیو داشته باشین و یکم خوش اخلاقتر از سال قبل بشین و سال بعد مزدوج بشین به حق علی 🤣از دست شما راحت بشیم😆
پاسخ:
به به، به سلامتی... خوش بگذره :) دلم سوخت😁
منم امیدوارم سال خوبی داشته باشین، خوش اخلاقم که هستم 😁 اون قسمت مزدوج رو زیاد دعا کنین شاید فرجی شد 😂😂 تازه پست های اصلی من بعد از ازدواجه 😂😂 اون موقع خدا به دادتون برسه🤣

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.