...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

399. شب آرزوها...

پنجشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۳۲ ب.ظ

توی مفاتیح تاکید شده که امروز رو اگه میتونیم روزه بگیریم که آرزوهامون برآورده بشه و منو مامان هم تصمیم گرفتیم در یک عملیات ریاکارانه امروز رو روزه بگیریم تا شاید فرجی شد! قبول حق باشه ایشاا...

از اونجایی که اذان صبح تبریز ساعت پنجه، قرار شد ساعت ۴ بیدار شیم تا یه چیزی بخوریم! منو مامان همیشه نیم ساعت زودتر از اذان بیدار میشیم واسه خوندن دعایی، زیارتی، نمازی، چیزی! گفتیم تا چهار و نیم چیزی درست میکنیم و میخوریم و بعدش میتونیم به اعمال عبادیمون برسیم!(تف به ریا!) ساعت چهار گوشیمو تنظیم کردم و زنگ زد و بیدار شدیم و غذا خوردیم... منتظر شدیم اذان بشه... هی منتظر شدیم... بازم منتظر شدیم! اما خبری نشد! یهو یادم اومد که ساعت رو باید می کشیدم جلو که نکشیدم، گوشی خود به خود ساعتشو کشیده جلو، ساعت چهار که من تنظیم کردم انگاری ساعت ۳ میشه به وقت قدیم! اومدیم یه ساعت بخوابیم تا اذان اما "چو خواب آید، کجا خواب؟!" تا اومد خوابمون ببره شد اذان! بعد از نماز هم تا اومدیم دوباره بخوابیم گفتیم بریم زیارت اهل قبور تا شلوغ نشده و تو ترافیک نیفتادیم... و به این ترتیب شد که من الان به شدت بدخواب شدم فقط و فقط بخاطر این ساعت لعنتی که یا جلو می کشن یا عقب! اعصاب نمیذارن واسه آدم هیچ، تمام برنامه های آدم رو هم خراب میکنن! 

+ عید دیدنی خوش میگذره؟؟ قشنگ میخورین دیگه؟ جای ما خالی! :) ما دیروز همه جا رفتیم تموم شد! یه روزه! چهار پنج تا فامیل بیشتر نداریم که! 

+ امشب شب آرزوهاس... برا خودتون آرزوهای خوب خوب میکنین برا منم آرزو کنین! هرچه برای خود میپسندین برای منم بپسندین :)) با تشکر... :)

++ خیلی بعدا نوشت: 

دل من آرزوی وصل می‌کند چه کنم؟

که آرزوی من این است...

و آرزوی تو نه..😔

خاقانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۲
بی نام

نظرات  (۵)

شعر آخر متنتون خیلی دلمو گرفتوند... :((

دل من آرزوی وصل می‌کند چه کنم؟

که آرزوی من این است...

و آرزوی تو نه..😔


به نظر من.. اون فرد هم گاهی وقتا آرزو داره.. ولیی... :(


ان شاء الله به آرزوتون برسید.. :)

پاسخ:
ولیی ارزوش ارزوی ما نیست!

ممنون ان شاا... شما هم به آرزوهاتون برسین :)
خیلی قبول باشه و خیلی واسه م دعا کن :*
منم دعا می کنم صاحب این ماه و این شب و روزا هواتو داشته باشه.
پاسخ:
مرسییی عزیز دلم! منم دعا کردم برات.. از اون دعاهای دخترونه 😉
۰۲ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۳۹ شباهنگ (بایقوش سابق)
باشه پس خدایا یه دختر برسون با درک و فهم با خانواده  با قیافه معمولی نمیخواد پولدار باشن معمولی باشن فقط انسانیت داشته باشه بفهمه که آقاش وقتی پول داشته باشه دنیارو به پاش میریزه ولی موقع نداری هوای شوهرشو داشته باشه رعایت حالشو بکنه یعنی میشه خدا ؟ 🤗 ناگهان از طرف جبرئیل ندا آمد بلی ای بایقوش دلفین ها هم پرواز میکنند 🤣
پاسخ:
ان شاء ا... خدا همچین دختری نصیبتون کنه! من که براتون دعا میکنم...توکل بخدا... خدا رو چه دیدین؟ شاید واقعا خدا همچین دختری گذاشت سر راهتون...😊
۰۲ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۴۵ شباهنگ (بایقوش سابق)
سلام خدایا یه دختر پولدار هم واسه من برسون زشت هم باشه قبوله فقط پول داشته باشه پول پول تا درخواست های بعدی خدانگهدار 🤣
پاسخ:
خدا به آرزوت برسونتت😂 ولی دختر که پولدار باشه آخرش تحقیر و سرکوفت و طعنه و ایناس ها! کاش یکم توی آرزوهات تجدید نظر کنی😁
سلام :)

خا قبول کنه ان شاءالله

دوستان بیانی فراموش نشوند :)
پاسخ:
سلام
ممنون
شما همیشه تو یاد هستین :) نزدیکه اذانه، امیدوارم به تمام آرزوهاتون برسین :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.