...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

406. یکی از مشکلات دیگر!

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ق.ظ

یکی از بزرگترین معضلات ما مواجه با روز مرد و روز تولد آقایون هست! مثلا امروز روز پدر (و روز مرد و همسر) هست، الان ما به بابامون چی میتونیم کادو بدیم؟ عطر و ادکلن بدیم که بیشترشو ما استفاده میکنیم، لباس بخریم که یا سایزش نیست یا میگه من این رنگی نمیپوشم، وسایل خونه بخریم که میشه مال مامان، ساعت که خودش داره، کمربندم یکم ناجور باشه استفاده نمیکنه و باید خودش بره بخره، شیرینی بخریم که قند داره و نمیخوره، عروسک و اینام که نمیشه کلا، پول هم که نمیشه داد، چیکار کنیم دقیقا؟ من این مصیبت رو روز تولد داداشم و میلاد هم دارم، حتما پس فردا این مشکل رو با همسرم هم خواهم داشت! خداییش خیلی سخته واسه پسرا کادو خریدن، من نمیدونم چطوری این دخترا واسه دوس پسراشون کادو میدن؟! اصلا چی میدن؟! عروسک؟! ناموسا؟! 

امروز یعنی از دیشب بابا خونه نبود و مجردی رفته بود جایی مهمونی (ای شیطون!) صبح گفتم زنگ بزنم یه تبریکی بهش بگم، کل زمان صحبت کردن و بوق بوق زدن و اینا شد ۲۰ ثانیه! یعنی قشنگ مشخصه گفتم بابا روزت مبارک خدافظ بعد فرار کردم! 

آدم حتی با باباش حرف هم پیدا نمیکنه بزنه! بعد بیاین بگین ما دخترا آدم های بدی هستیم! هرچقدر هم بد باشیم حتی واسه روزهای مهم زندگیمون یه نقاشی هم ازتون کادو بگیریم کلی ذوق میکنیم! مثل شماها نیستیم که مورد داشتیم با کلی ذوق و شوق برا همسرش رفته تی شرت گرفته، آقاهه کادو رو که باز کرده همچین بی ذوق و خشک گفته عهههه تی شرت؟!! که خانومه از سال بعد فقط بهش جوراب هدیه داده! خب وقتی آقایون بلد نیستن ذوق کنن چه فرقی میکنه جوراب هدیه بگیرن یا یه ویلا تو شمال؟ ما هم که اقتصادی :)

+ خطاب به آقایون مجرد و متاهل و متعهدی که وبلاگ منو میخونن:

روزتون مبارک... امیدوارم شماهایی که تو دخترا دنبال اخلاق فاطمی میگردین، خودتونم یکم اخلاق علوی رو تمرین کنین :) 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۱
بی نام

نظرات  (۸)

۱۱ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۳۹ شباهنگ (بایقوش سابق)
الان این مادر ما اومد اونجا هیشکیو نمیشناسه که یکیو پسندید اومد به من گفت من اومدم دیدم بعد منم پسندیدم بعد اومدم به اون شخص گفتم من از شما خوشم اومده بعد اون طرف میگه مزاحم نشو بعد کیبورد کامپیوتر اونجارو برداشت زد تو سرم شکست بعد از این دعواها بفهمم اسم اون شخص زهرا بوده و همون خاله زهرا وبلاگ نویس خودمونین🤣 و بعد بفهمم که این وصلت شدنی نیست و بعد شکست عشقی بخورم و از شدت عشق مریض بشم بعد  تکلیف چیه اونوقت ؟🤔 
پاسخ:
اونجا همه استقبال میکنن نگران نباشین، حتی من :))
تازه من تو وقت اداری اونجا نیستم... ساعت کاریه من درست بعد از وقت اداری شروع میشه پس امکان نداره مامانتون منو ببینه مگر اینکه معجزه ای رخ بده و من مجبور شم وقت اداری برم! 
+  وصلت به این خوبی، چرا شدنی نباشه ؟ 😂
اوایل پولامون رو جمع می کردیم کت شلوار می خریدیم هر سال یک یاون زمانی که کت شلوار صد تومن بود نه پونصد تومن الان پولمون به پیراهن می رسه پیراهن های رنگی رنگی می خریم خیلی هم خوشگل میشن درسته نمی پسنده ولی مجبوری می پوشه 😂😂😂😂یه بارم با هزار مصیبت عطر خریدیم که اصل باشه فک کنم ده سال داره استفاده می کنه ولی هنوز مثل روز اولشه تموم نمی شه 😂😂😂😂😂کمربند و شلوار نمی خریم چون رو اون حساسه به شدت 😁😁کیف پول استفاده نمی کنه😊جوراب هم یه بار جینی می خره دا نمی تونیم جوراب بخریم براش.کفش مردونه هم گرونه پونصد ششصد تومنه پولش رو نداریم
متوجه شدی چیا می خریم یا بازم توضیح بدم ؟چون پرسیدی گفتم ندونسته نمونی 😂😂😂😂
پاسخ:
منم به همه اینا اشاره کردم بجز کفش! اخه مگه بابای من بچه س که ببرمش بازار واسش کفش بخرم؟؟ خداییش چجوری لباس هدیه میدی به بابات؟ آدم یاد اون بچه هایی میوفته که تولدشون براشون لباس میخرن اونم دنبال اسباب بازیه😂
سلام
فقط همینی که میگیم آقایون رو خوشحال میکنه:
نیومزداتری فول اومات


بقیش سوسول بازیه
پاسخ:
سلام
اینی که فرمودین یه مملکت رو خوشحال میکنه چه برسه آقایون رو! :))
امیدوارم یه روز شما رو هم خوشحال کنه :)
۱۱ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۱۵ شباهنگ (بایقوش سابق)
راستی زهرا خانوم الان یادم افتاد این همسر ما چی شد پس؟ 🤔 گفته بودین آخه دختر زیاده تو محل کار من یکی خوبشو انتخاب میکنم برات 🤣
پاسخ:
قرار شد شما خودتون تشریف بیارین انتخاب کنین! سلیقه ها متفاوته :) شاید کسی که من انتخاب کردم به دل شما ننشست اصلا :)
سلام :)

میلاد حضرت امیر علیه السلام و روز پدر بر شما هم مبارک :)

ان شاءالله خانم ها با اخلاق فاطمی شون ما رو علوی میکنن :))

خوبین خواهر ؟
پاسخ:
سلام
بر شما هم این روز خوب مبارک باشه :)
ولی تاثیر آقایون روی خانوم ها خیلی بیشتره :)
خیلی ممنونم شما خوب هستین آن شاء ا...؟
۱۱ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۵۰ شباهنگ (بایقوش سابق)
یکی از تصورات اشتباه شما خانوم ها اینه که فکرمیکنین مردا احساس ندارن مردا هم مثل شما خانوم ها احساساتین و نیاز به توجه دارن ولی با توجه به طبیعتشون زیاد این مسئله رو بروز نمیدن و این مورد علل الخصوص تو جامعه ی ما و فرهنگ ما شدت بیشتری داره به شخصه کمتر مردی تو اطرافم دیدم که انتظار کادو تو روز مردو داشته باشه یه دوست دارم ساده یه جمله ی محبت آمیز مثل ممنونم از خدا که تورو بهم داده میلیونها برابر بیشتر از یه عطر از یه پیراهن از یه جوراب واسه یک مرد ارزش داره
پاسخ:
من مثل خانوم های دیگه اینجور تصوری ندارم البته! ولی چون کادو دادن یه کار پسندیده ای هست بیشتر خواستم بگم که کادو دادن به جنس مذکر کار سختیه! وگرنه شاید آقایون خیلی احساسی تر از خانوم ها باشن! من که فقط به بابا تونستم سه تا بوس هدیه بدم :))
سلام
عادت به ابراز محبت تلفتی به پدر نداشتین. بخاطر همین هم 20 ثانیه شده

حالا کی گفته برای نشون دادن علاقه و مهر و محبت حتما باید یه چیزی خرید؟ مثلا اگه تا حالا دست پدرتون رو نبوسیدین ببوسید. یا یه اخلاقی رو که بنظرتون ازش خوشش میاد توی خودتون ایجاد کنید یا ... .
مهر و محبت رو سخت نکنید تو رو خدا!
پاسخ:
سلام
شاید حق با شما باشه... منو بابا هر روز همو میبینیم دیگه تلفنی حرف نزدیم که! 
خب هدیه دادن هم چیز خوبیه اما برا آقایون کار خیلی سختیه! من هم روشو بوسیدم هم دستشو، اما خب خودم که دوست دارم هدیه بگیرم لابد بقیه هم همینطورن دیگه :)
بله ولی ما هم اقایان بی سلیقه نیستیما، این خانم ها هستن که فکر میکنن ما هدیه خیلی بزرگی میخوایم!
آقایان یکم غرور دارن و این غرورشون اجازه نمیدن هر کادویی رو دوست داشته باشن مثلا خودم را میگویم من از عطر و ساعت پیشرفته و کلی کتاب و کلی اموزش ویرایش فیلم و ساخت انیمیشن و قران و تسبیح شیشه ای بنفش رنگ و درشت دانه و یه گردن بند به نام علی و ...خوشم میاد:)
و شاد کردن اقایون زیاد کار شاخی نیست که میتونین با کمی توجه و مهربونی و یه دسته گل مورد علاقشون خوشحالشون کنین:)
و بنده دارم تلاش میکنم علی وار زندگی میکنم تا دختر خانمی با اخلاق فاطمی خدا در راه اینده ام برای ازدواج قرار دهد:)
عیدتون مبارک:)
پاسخ:
میگم توی خواسته هاتون یکم جیب خانوم و درآمدش که خیلی کمتر از شماس رو هم لحاظ کنین (ساعت پیشرفته قیمتش هم پیشرفته س) :))
دسته گل واسه بابا تقریبا میرسه به مامان :))
ان شاء ا... همچین خانومی نصیبتون بشه :)
عید شما هم مبارک 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.