...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

407. ائل گلی تایم!

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۲۴ ق.ظ

سال ۸۹ که رفته بودیم مشهد، یه دوست مشهدی داشتم که اون موقع مجرد بود، وقتی دیدمش بهش گفتم خوش بحالتون، هر وقت دلتون بگیره میاین حرم! گفت باور میکنی از پارسال تا امروز (که عقدش بود تو حرم) وقت نکردم بیام! گفتم برو بابا امکان نداره، من بودم هر روز یه سر میومدم، گفت نمیومدی، گفتم تو نمیای من میام، من مثل تو نیستم! از رو نمیرفتم که! 

دیشب رفته بودیم ائل گلی، آخرین باری که رفته بودم فک کنم پارسال اردیبهشت بود! از کرمانشاه که برامون مهمون اومده بود می گفتن حیف نیس آخر هفته ها آدم نیاد یه سر اینجا، اونام باورشون نمی شد که ما سالی یبار هم اونجا نمیریم! در واقع آدم تا وقتی که چیزی رو داره قدرشو نمیدونم (حالا منظورم این نیست که برم قدر جایی مثل ائل گلی رو بدونمااا، نه، کلی گفتم!) 

جاتون خالی... هوا اول خوب بود بعدش یه جوری سرد شد که نتونستیم بمونیم! یخ زدیم! جاش بود این عکس رو استوریش میکردم تو اینستا بعد روش می نوشتم "ائل گلی تایم"... یه دوستی دارم هر روز صدتا استوری میذاره، صبحونه تایم، ناهار تایم، شام تایم، پارک تایم، پفک تایم، چایی تایم و... خیلی دلم میخواست یبار بهش ناشناس پیام بدم که زهر مار تایم، مرض تایم، کوفت تایم! حیف که شدید باهاش رودربایستی دارم و اونم لامصب لینک پیام ناشناس نمیذاره! :)) 

+یکی از دوستان وبلاگ نویس خودشو نشونده رو صندلی داغ! زمان دانشجوییه ما تلگرام اینا نبود که، وبلاگ کلاسی داشتیم چه وبلاگی! یکی یکی بچه ها رو مینشوندیم اونجا! اصلش اینه که سوالای ساده و عمومی و یکم چرت و پرت پرسیده بشه! بعد طرف میومد می پرسید دوست دخترت /پسرت کیه؟! اخه کدوم بلانسبتی به این سوال جواب درست و حسابی میده؟! خلاصه یاد اون دوران افتادم... یادش بخیر :) 

+فک کنم ختم سوره ی واقعه میگن بهش، اینکه اگه اول ماه قمری بیفته دوشنبه، از اون روز شروع میکنیم سوره ی واقعه میخونیم تا چهارده روز، به این ترتیب که روز اول یکی میخونیم، دوم دوتا، تااااا چهاردهم چهارده تا! ماه رجب هم شروعش افتاد دوشنبه، خوندیم و خوندیم و امروز چهاردهمه رجبه و باید چهارده بار بخونیم! الان من سیزده روزه حاجت نگرفتم، اون چهارده تا واقعه ی امروز رو نگه داشتم واسه ساعت یازده و نیم امشب، اگه حاجت گرفتم میخونم، اگه نه نمی خونم :)) بخاطر واقعه هم که شده بیا و به وقوع بپیوند! :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۲
بی نام

نظرات  (۹)

عکساشو توی نت دیدم. چه جای قشنگیه. 
من فقد یه بار تبریز اومدم اونم هفت سالگی. دلم میخواد یه بار دیگه هم بیام. مخصوصا به خاطر شکوفه های سیب
پاسخ:
:)
عکساشو توی نت دیدم. چه جای قشنگیه. 
من فقد یه بار تبریز اومدم اونم هفت سالگی. دلم میخواد یه بار دیگه هم بیام. مخصوصا به خاطر شکوفه های سیب
پاسخ:
نگاهتون قشنگه☺
ایشاا... بازم بیاین، هر وقت اومدین قدمتون روی چشم! 
شهر تبریز است و جان قربان جانان میکند/ سرمه ی چشم از غبار کفش مهمان میکند (شهریار)
کسی در استخر این پارک شنا هم میکنه؟
من به جاهای دیدنی شهر خودمان می رفتم. هر هفته. البته من بچه بودم. مرا با خودشان می بردن :) هر هفته :)‌
حاجت گرفتین حالا؟ 
پاسخ:
نه اصلا کسی حق نداره بهش نزدیک شه، خیلی عمیقه، قایق های تفریحی داره این استخر، مردم میتونن از اون قایق ها استفاده کنن (البته با پول)😁
کدوم شهر هستین مگه؟ 
والا.. حاجت گرفتن به ما نیومده :))
دیدی امسال گل نکاشتن 😔😔😔
خوبه دا دلتون براش تنگ میشه
پاسخ:
اره بابا ضد حال خوردیم خیلی لخت و زشت بود اصلا! 
هم تنگ میشه بدتر هم تنگ میشه!
ائل گلی واقعاً ائلین گولیدی ...
پاسخ:
واقعا همینطوره... :)
بله این متاهلی هم برای ازادی خانم ها یکم مشکل شده:(
زیارت قبول:)
ائل گلی...من تا حالا اسمشم نشنیدم، باید برم بهش یه سر بزنم با اینکه کرمانشاهی نیستم:)
خیلی جای خوشکلیه به نظرم، یکم ازش برام بگو؟؟
و این استوری گذاشتن هم شده مسخره دیگه بیاین دستشویی رفتن بچتونو اون استوری گذارا که نمونش رو گفتین که رو اعصابن و گند بزنن به هر چی استوریه:/
حاجتتون به زدی زود به وقوع بپیونده ان شا الله:)
پاسخ:
یعنی متاهلی جلوی آزادی رو میگیره یا با متاهل شدن آدم تازه آزاد میشه؟ 
ائل گلی مال تبریزه البته :) یه پارکه بزرگه که یه استخر بزرگ داره و وسط اون استخر یه رستوران گرد (همونی که تو عکسه) داره! البته  اون رستوران وسطش یه جای تاریخیه، دقیق یادم نیس کدوم شاه اونجا رو ساخته بود و تابستونا میومد اونجا با طائفه ش! اسم دیگه ی اونجا شاه گلی هست! گول (با تلفظ ترکی) یعنی استخر! ائل و شاه هم تقریبا یه معنی میده! یعنی استخر شاه! عمیقه و بزرگه ها! نمیدونم واقعا اون شاهه توش شنا میکرده یا از قایقی چیزی استفاده میکرده! برای اطلاعات بیشتر اگه بیاین که قدمتون رو چشم، ولی تا اون موقع یه سرچ تو نت با صرفه تره :))
این ختمای اینشکلی خیلی سخته.
التماس دعا
پاسخ:
اره واقعا! ولی راستشو بخوای اصلا یادم نمیاد ۱۴ روز پیش واسه کدوم یکی از حاجت هام این ختم رو شروع کردم😂😂 گفتم بذا ربطش بدم به اون گمشده😁
دقیقا همینطوره :(
منه مشهدی هم در ماه شاااید یکبار برم پابوس.
البته خودم دوست دارم هفته ای یبار برم ولی خب
"ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارن"
تا به دیدار حضرت نائل بشم

پاسخ:
پس اون دوست مشهدی منم حق داشت! :)
سلام
یادش بخیر ایل گلی
راستی توت فرنگی هاتون در چه وضعیته؟
پاسخ:
سلام!
نپرسین که دلم خونه :(
دو تا دونه توت فرنگی داد و خوردم (جاتون خالی) الان برگاش ریخته! فک کنم رفت تو خواب زمستونی تا سال بعد :(( من بلد نیستم چرا؟؟؟😢

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.