...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

410. کلکسیون سیمکارت!

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۱۶ ب.ظ

عکس دستامو در حال گل گره زدن گذاشتم توی تلگرام واسه پروفایلم، یه ناشناس پیام داده که "لامصب چی گره زدی که اینقد حس ازدواج دارم!" میگم من شما رو می شناسم عایا؟ میگه نه! بعد هر جا میشینین بفرمایین که ما دخترا منتظر شوهر و این چیزاییم! یکم آقا پسر ها رو دریابین، دارن دستی دستی نابود میشن طفلکیا! :)

دیشب به الناز شماره ی رایتلمو دادم و میگم تا اطلاع ثانوی اینم روشنه، میگه چندتا شد سیمکاراتات؟ میگم اگه از اونایی که سوختن فاکتور بگیریم الان ۴ تا سیمکارت فعال دارم! میگه یبار همه ی شماره ها رو یجا به من بده تا من لیست شماره هاتو به این ترتیب تو گوشیم ذخیره کنم:

دارم بهش امیدوار میشم! یه سیمکارت آذرتل هم بگیرم میشه گفت تقریبا از هر اپراتور حداقل یه سیمکارت دارم! جالبه که همه فقط شماره ی یکی از خط های ایرانسلمو دارن و تک و توک کسی مثل الناز پیدا میشه دو یا نهایتا سه تاشو داشته باشه!حتی مامان اینا هم چندتا از شماره هامو ندارن، نمیدونم برا چی اونا رو گرفتم اصلا!! مورد هم داریم که یه ساله در حسرت حتی یکی از این شماره هاس... طفلی :( چقد تبعیض آخه؟ :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۵
بی نام

نظرات  (۹)

سیم کارت هاتون (علی برکت الله!!!!) داره!
پاسخ:
هیچ کدومشون فایده ندارن! نه ز یار یک تماسی، نه تماسی به یه یاری! :)) چقد تحریف شد شعر 😁
بله عاشقشمم:))
فقط ازش خوبی دیدم:))
با سیم کارتم لب تابمو بروز نگه داشتمم:))
پاسخ:
خدا کنه منم عاشقش بشم با این تعریف هایی که شما ازش میکنین :))
الان هم عکس گره زدن سبزه ها روی تلگرامته، برش دار دیگه، قرار نیست که اون پسر رو به کشتن بدهی:)
من روی هم 6 تا سیم کارت به نامم دارم سه تا رایتل که یکیش تو راهه (هدیه بهم دادن) و سه تا ایرانسل که اصلا باهاشون تماس هم نگرفتم:)
 من یه دوره ای 268 تا شماره مردها و بچه های روستامون را داشتم و همه رو تو یک خرکاری محشر از دست دادم!:(
از آذر تل هم بگیری از اپراتور تالیا سیم کارت نداری که من نه اذرتل دارم نه تالیا:(
این شماره 0921من رو خیلی ها دارن ولی شماره رایتل هامو فقط داداشم داره و بس:)
اون دو تا هم 0922 ان:)

پاسخ:
نه بابا برداشتم اون عکسو، گناه دارن پسرا :)
نه من بیشتر ایرانسل دارم اونم زمانی خطم مزاحم داشت مجبور شدم خط عوض کنم که اون موقع ایرانسل دوتاش ۵ تومن بود! بقیه هم همراه اول و یه دونه رایتله! 
واسه پسرا که عشق گوشی و اینا دادن چندتا سیمکارت داشتن عادیه، واسه دختر یکم غیر طبیعیه که واسه من شده دیگه:))
معلومه شما هم مثل داداش من عشق رایتلی هستینااا:))
لامصب چی گره زدی که اینقد حس ازدواج دارم؟

:)))
پاسخ:
گل گره زدم منتظر گل آقام:))
از هر اپراتور چن تا دارین !
خدا برکت بده ...
پاسخ:
حداقل یکی ولی خب حداکثر بیشتر از یکی! 😂 واقعا دلیل وجود اینهمه سیمکارت رو نمیدونم😁
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۵۱ شباهنگ (بایقوش سابق)
سلام بر شما شباهنگ اورجینال اومد  🤣 شباهنگ شعبه دوم ندارد و فرد پایینی بدون رعایت حق کپی رایت اسم بنده را کپی کرده است 👹راستی زهرا خانوم باز شدن بختتون رو هم تبریک میگویم امید است سال 97 یک عدد شوهر کچل پیدا کرده و دست از سر کچل اینجانب و بقیه اعضای وبلاگ برداشته و به شادی و خوشی زندگی را بر زیر یک سقف آغاز کنید 👫و دختران خوشگل👭 😌 و پسران مهندس 👬(دکتر نه) 🤣 به جامعه تحویل دهید. 👨‍👩‍👧‍👦
پاسخ:
باز شدن بخت؟؟ شما به یه بیکار که میاد ناشناس حس ازدواج بهش دست میده میگین بخت؟؟ این رسما بدبختی میاره😂
من با کله ی کچل شماها کاری ندارم که😂😂
واقعا دا چت هام با تو امنیت نداره 
تو میدونستی اسکرین شات از چت با انسان ها جرم محسوب میشه ؟
الان بدمت دست دادگاه لاهه؟
ادم هیچ جا امنیت نداره 
دیگه همه جا باید با ادب باشم مثل ادم حرف بزنم حتی با تو دوست عزیز 
پاسخ:
لابد واسه وکیل هم آقای جوانی یا مهدیه رو میگیری برا خودت؟؟😂تازه چت با انسانها فرق داره با چت با تو😂
تو و ادب؟؟ نعوذباا...😂😂
یره تو چقدر سیم داری؟!! :||
پاسخ:
خیلی 😂
الناز همونیه که شبیه منه؟ منم همه‌ی شماره‌های دوستامو دارم :)
گوشیم داره خفه میشه از شماره
ولی خودم معتقدم خدا یکی سیم‌کارت هم یکی :))
پاسخ:
اره من فقط یه دوست دارم اونم النازه که خیلی شبیه توعه😊 خدا هردوتونو برا من نگه داره! 
من معتقدم سیمکارت بیشتر زندگی بهتر! وقتی از همه خسته شم اون سیمکارتی رو روشن میکنم که هیشکی ندارتش😁 هر وقتم حالم خوب باشه اونی رو روشن میکنم که همه دارن😂 خلاصه اونا رو بسته به حالم روشن خاموش میکنم😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.