...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

411. متولدین امروز :)

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۲۰ ب.ظ

توت فرنگی رو که خریدم و انتقالش دادم به یه گلدون بزرگتر، گلدون خودش همینجوری مونده بود و واسه اینکه مامان نندازتش دور، زیر خروارها کتاب قایمش کرده بودم! دختر خالم حیاطشون  باغچه داره و سبزیجات میکاره توش، ازش بذر خواستم، یه مشت بذر مختلف داد و گفت بکار ببین چی در میاد! قاطی بودن منم که نمی شناسم که! یکمیشو ریختم توی اون گلدون مذکور و امروز دیدم اینا دراومدن:

مامان میگه گوجه س! ولی من میگم کاش موز باشه! :)) خلاصه هرچی هست امروزم رو خیلی قشنگ کرده، اصلا عجیب خوشحالم! تولدشون مبارک...

صبح که از خواب بیدار شدم چشامو باز کردم دیدم میلاد نشسته بالا سرم! تا چشمم باز شد گفت خواهر جون تورو خدا اینو گوش بده بعد بلند شو! قشنگه... وقت داشتین شما هم اینوووو گوش بدین :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۷
بی نام

نظرات  (۶)

منم توت فرنگی می خوام 😭😭😭😭😭😭
موزم می خوام ☺️☺️☺️☺️
اهنگ هم دوست نداشتم 
تو این پستت اسمی از من برده نشده 😒😒😒😒
پاسخ:
توت فرنگی فعلا ندارم😑
موز؟؟😐
تو برو اهنگای ترکیه رو گوش بده، تو اونا رو دوست! 
عوضش تو کامنتاش اسمت اورده شده😁 دقیقا همین کامنت ائل ناز😂
مادر من، تو باغجه خونمون ترپچه و گوجه و چندتا درخت کاشته و هندوانه و الان رشد کردن و کلی خوشکلن:)
ناهال گوجه میباشه و ان شا الله بهت گوجه بدی با تخم مرغ، تخم مرغ و گوجه بزنی به رگ حالشو ببری:)
کلاا این گیاه ها خیلی رو حیه ادمو شاد میکنن:)
و موسیقی نوش جون روح داداشت و خودت:)
پاسخ:
به به خوشبحالتون که همچین مادر خوش ذوقی دارین 😍 مامان منم حیاط باشه علاقه داره به اینکارا، ولی چون خونمون آپارتمانیه میگه حشره میاد خونه! 
واقعا این گوجه س؟؟😍😍 خدا کنه هرچی زودتر گوجه هامو ببینم 😍
واقعا گیاه یکی از اون چیزاییه که به آدم کلی انرژی میده! عاشقشونم😍
چقدر خوب
شما به گلکاری خیلی علاقه دارید 
لطفا به علاقه تون احترام بذارید
خونتون رو پر از گلدون کنید...هر ظرف بدرد نخوری پیدا کردید توش گل بکارید جدی میگم
روحیه تون که خوبه ولی بهتر میشه
ضمنا این آهنگه رو صادق آهنگران خونده؟
پاسخ:
والا دست من باشه خونه رو میکنم گلستان! فقط مامان یکم زیاد باشه اعصابش خورد میشه... همینا رو هم با کلی بوس و رشوه و اینا راضیش کردم اجازه بده بکارم :))
فک کنم اسم خواننده ش فرزاد فرخی باشه!
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۰۰ شباهنگ (بایقوش سابق)
به به منم ممنونم که این آهنگو به یاد من گوش دادین 🤗 (این داستان اعتماد به سقف بایقوش بیداد میکند 🤣)
پاسخ:
از کجا فهمیدین؟ اصلا به یاد شما اینو که گوش میدادم اشک میریختماااا😂 گفتم که شما منو یاد یکی از دوستام میندازین😁
سلام

بگم علف هرزه ناراحت میشین؟ :))
پاسخ:
سلام
نه ناراحت نمیشم چون ممکنه هرچیزی باشه حتی علف هرز:)) ولی موز باشه بهتره :))
سلام :)

تولدشون مبارک :))
پاسخ:
سلام
ممنون :))🌹

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.