...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

412. سیستم مسخره ی اداری!

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۰۱ ب.ظ

امروز واسه یه کار اداری مجبور شدم برم شعبه ی مرکزی، جایی که یه ساختمونه ۶ طبقه س! کاری ندارم که بیخود هی از این طبقه شوتمون میکردن اون طبقه و خودشونم نمیدونستن دقیقا دارن چه غلطی میکنن، ولی سر هر باجه که میرفتم از شانس طرف خانوم بود و اول یه ساعت با بغل دستیش (آقا) میگفت و میخندید و بعد که خنده هاش و مسخره کردن ارباب رجوع ها تموم میشد یواش یواش کار منو انجام میداد! جالبه که طرف میخواسته مثلا اسم منو وارد سیستم کنه، یه ساعت دنبال حروف می گشت که ز کجای کیبورده! یعنی داد میزنه که اینا با پارتی بازی رفتن شدن کارمند دولت، آخرشم چه کار بکنن چه نکنن حقوقشونو تمام و کمال میگیرن! آدم اینا رو می بینه واقعا حالش بهم میخوره از این سیستم اداری و کوفت و زهره ماری که مجبوریم باهاشون در ارتباط باشیم!

یادم میاد سه سال پیش بود فک کنم، توی آزمون استخدامی تامین اجتماعی شرکت کردم، ثبت نامش از طریق سازمان سنجش بود، شاید باورتون نشه اما توی اون فرم ثبت نام یه گزینه داشت که نوشته بود پدرتون از کارمندای تامین اجتماعی هست یا نه! همین این گزینه مشخص میکرد که کی قراره استخدام بشه و بقیه هم واسه اینکه کسری بودجه رو تامین کنن شرکت میکردن! سوالاش که فوق العاده راحت بود، مرحله ی اول که قبولی ها اعلام شدن، اسم منم توی قبولی ها بود، گفته بودن واسه مصاحبه به اونایی که قبول شدن زنگ میزنن، اما به من هیچوقت زنگ نزدن، چون توی اون گزینه ی ثبت نام من گزینه ی "خیر" رو زده بودم و پدر من کارمند اونجا نبود! 

خدا کار یهودی رو هم به این اداره های ما نندازه، شاید یهودی باشه اما اونم گناه داره گیر یه همچین مفت خورایی بیوفته که نه کار بلدن، نه چیزی! 

+عصبانی ام...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
بی نام

نظرات  (۵)

متشکرم زهرا بانو😊😉.
پاسخ:
خواهش میکنم مستر صفری 😊
اره والاا!
ادم باید برا خودش کار دست و پا کنه، من توی شرکت زرین خودرو پذیرفته شدم که میرم سرکار،
اگه هم نشدم میرم تو کار قطعه فروشی خودرو و کلی سود کردن:))
پاسخ:
به هر حال هر جا رفتین و مشغول شدین امیدوارم موفق باشین و روز به روز پیشرفت کنین😊
واقعا باید همه ی دنیا به حال ما و مملکتمون خون گریه کنند. کجا خوب بودیم که سیستم اداریمون خوب باشه
پاسخ:
واقعا حرف حق جواب نداره! هیچ جا خوب نبودیم و نیستیم و بعید میدونم روزی درست بشه!
اون آزمون مسخره که دیگه حسابی باعث آبروریزی تامین اجتماعی بود!
از تمام کسانی که قبول شدن من چند نفری رو می شناختم که به اون ها هم برای مرحله ی دوم زنگ نزدن!
گاهی آرزو میکنم توی هر اداره ی دولتی یکی از اون مدیرکل های سریال سوری باشه و حال تک تک مفت خور را رو جا بیاره!
پاسخ:
من عاشق اون سریال مدیر کل بودم! تو ایران یه مدیر اینجوری پیدا بشه بعد از افشاگری هاش بعید میدونم بتونه جون خودشو نجات بده! مفت خور کم نیست...
اخ اخ پارتی بازی توی همه شرکت ها موج میزنه، پدر ادم رئیس یه شرکت بشه هرجا بری ازمون نداده سرکاری خیلی قشنگ و با مزه و من هم مثل شما باید مثل خر تلاش کنم تا خوب ازمون قبولی کارمو بدهم تا پذیرفته بشم و یا خودم کار بزنم و منت این ادم های پارتی باز و حرام خور و رشوه ای رو نکشم.
پاسخ:
الان شما بالاترین مدرک رو از بهترین دانشگاه دنیا بگیر، پارت نداشته باشی باید بری مسافرکشی! بهمونم میگن جهان سوم ناراحت هم میشیم! ما قرون وسطاییم!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.