...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

413. زوتوپیا...

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۲۹ ب.ظ

گفته بودم عاشق کارتونم، واقعا عاشق کارتونم :) امروز داشتم کارتونی که چند وقت پیش دانلود کرده بودم و هنوز وقت نکرده بودم ببینم رو تماشا میکردم! کارتون زوتوپیا :)) عااااشقشم! مخصوصا عاشق اون روباه! کاش اون روباهه یه شخصیت واقعی بود... قشنگیه اینجور آدمها که ظاهرشون غلط اندازه و باطن کاملا متفاوتی دارن با چیزی که مردم راجع بهشون فکر میکنن، اینه که فقط ما میدونیم اونا چه انسان های مهربون و خوش قلبی هستن! من عاااااااشق اینجور آدم هام! الان عاشق روباهه شدم :)) 

دیروز دوستم با نام مستعار صدیقه:) واسه عکس پروفایلش نوشته بود "خیلی دور خیلی نزدیک" ازش می پرسم منظورت چیه از این نوشته؟ میگه برداشت آزاده، بعد پرسید که برداشت تو چیه، منم برداشتم خیلی چیزا بود اما گفتم:

اینم نظر خودش بود! 

خیلی دوست دارم بدونم نظر بقیه ی دوستاش چی بوده، ولی خب من فضول نیستم که بپرسم ازش، فقط از روی کنجکاوی امشب میخوام ازش بپرسم :))

+میلاد منو تو گروه همسر یابی اد کرده، به نظرتون هدفش از این کار چیه؟ عایا از دست خواهر مهربانی چون من خسته شده؟ عایا فشار اقتصادی اونو وادار به این کار کرده؟ نه! واقعا میخوام بدونم هدف این بچه چی بوده که همچین کاری کرده؟؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۹
بی نام

نظرات  (۷)

من کلا به گروه ها و کانال های همسریابی ایمان ندارم و قبولشون هم ندارم و من از شما مثل یک برادر دلسوز خواهش مندم از این گروه خارج شوید و زندگیتون رو دست این کانال ها ندهید؛ برادرتون
به نظرم اطلاعات درستی از اهدافشون نداشتن، اگر داشتن این لطف اشتباه را در حقتون نمیکردن.
و شما هم نون اور هستین و از پس خرج خودتون بر میایین!؛)
پاسخ:
خیالتون راحت باشه، من از اون کانال همون روز اومدم بیرون! هرچند اکانتی که برادرم اونو اد کرده بود یه اکانت جعلی بود و منه واقعی نبود :))
چه برادری:))


خیلی دور خیلی نزدیک!کسایی که کنارتن اما فرسنگ ها دورتر
پاسخ:
بیشتر منو اون دشمنیم 😁

بله دقیقا 😊
زوتوپیا همون روباهه بود که لباس یه فیل کوچولو رو تن یه حیوون کوچولو! کرده بود؟؟
واقعا مکاره : )))))
پاسخ:
نه این اون روباهه بود که با یه خرگوشه که پلیسه همکاری میکنه و اخرشم پلیس میشه! 
اره دل منو برده :))
به دوستتون بیشتر فکر کنید
میگه شما به فکر یکی دیگه هستید ولی ایشون یعنی دوستتون خیلی شما رو دوست داره
براش وقت بذارید ببریدش فلافلی براش فلافل و پیتزا بخرید
پاسخ:
کاش النازم یکم از این احساس ها به من داشت! این دوستم دانشجوی شهر دیگه س، نمی‌بینمش که، اما این النازه خائن تو شهر خودمونه و برا من اصلا وقت نمیذاره:((
به به پیتزا😍
اون جمله اول رو که برای مزاح گفتم !
به نظر من هم به هر کانالی نمیشه اعتماد کرد ...
پاسخ:
من به خودمم اعتماد ندارم چه برسه این کانال ها :)
اکانت جعلی من اونجا اد شده :)) خودمم جعلی هستم اونجا، چه برسه بقیه :))
جمله اش که خیلی فلسفیه
باید دید فازش موقع نوشتن چی بوده
ضمنا مواظب دروغ ها و آدمای فرصت طلب و سواستفاده چی اون سایت باشید
پاسخ:
به نظر شما فازش چی میتونست باشه؟
بله حواسم هست... این سایت ها آخر و عاقبت ندارن، حتما میلاد میخواسته سر به سرم بذاره :) تازه یه اکانت جعلی دارم :) اون اکانتم رو اد کرده :)) از مزایای داشتن چندتا سیمکارت، داشتن چندتا اکانته :))
سلام :)
بده نگرانتونه ؟ میخواد زودتر سر و سامون بگیرین ؟

ان شاءالله همه جوونا عاقبت بخیر بشن ...


پاسخ:
سلام
بعید میدونم آخر و عاقبت این کانالها خیر باشه! حتما هدفش شوخی و سر به سر گذاشتن منه :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.