...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

415. روز مزخرف!

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۷ ب.ظ

شده مثلا یهو هوس یه چیزی بکنین اما هرچی یخچال و قابلمه ها رو بگردین ندونین دقیقا چی هوس کردین؟ شده حال و حوصله نداشته باشین و سرتونم درد بکنه و حتی از سردرد نتونین بخوابین؟ شده دلتون برای یکی از دوستاتون که چند وقت پیش به شدت باهم دعوا کردین تنگ شده باشه و غرورتون اجازه نده بهش بگین؟ الان من دقیقا همه ی این شرایط رو باهم دارم! توی اینجور مواقع برخلاف وقتای دیگه قشنگ احساس بدبختی میکنم... نه یه رفیق پایه دارم که هر وقت خواستم پایه باشه بریم بیرون بگردیم (الان الناز قهر میکنه اینو میخونه، اما باید عرض کنم که الناز خانوم تو درس و آموزشگاه و هزارتا برنامه داری که باید واسه دیدن تو از یه ماه قبل وقت گرفت)، نه یه مخاطب خاصی داریم که زنگ بزنه حال و احوالمونو سر جاش بیاره، نه مهیار اینا خونشون نزدیک خونه ی ماس که بپرم برم ببینمش و باهاش بازی کنم تا حالم خوب شه، نه حتی یه گربه دارم که باهاش سرگرم بشم، نه یکی که اشتباهی زنگ بزنه و یکم مزاحمم بشه و تنوعی ایجاد بشه، نه چیزی... فقط چندتا عروسک دارم که چون ساکتن نه تنها حالمو خوب نمیکنن، بلکه یکمم حالمو میگیرن! مامان خانومم که با دوستاش رفتن خونه ی یکی دیگه از دوستاشون و منم خونه "تهنا" موندم! بعد میگن خداروشکر که سالمی! آره... خداروشکر...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۱
بی نام

نظرات  (۷)

فروش ویلا
پاسخ:
وااااای به به ویلا :)) یارانه رو واریز کنن حتما یکی میخرم! :))
آخ آخ منم دقیقاً حال و حوصلم همین شکلیه. البته دو تا از دوستام هستن پایه بیرون رفتن و خرید ولی من حوصله ی همونا رو هم ندارم. 
پاسخ:
اون دوتا دوستاتونو بدین به من خودتون توی حال خودتون بمونین😁
این حالتها برای همه پیش میاد.
من معمولا وقتی اینطوری میشم یا یخورده ساز میزنم یا هم گلهای توی اتاقم رو تمیز میکنم و باهاشون کلی حرف میزنم. :)
پاسخ:
ساز که ندارم... ولی یه چندتایی گیاه دارم... حتما اینبار حرف زدن با اونا رو امتحان میکنم :)
منم البته الان که فک می‌کنم با نظر محبوبه خانم موافقم!میشه روش فکر کرد زیاد بدم نمیشه یه راه حل دائمی هم هست کلا کارای موقت نشون داده زیاد جواب نمیده
پاسخ:
نه نه من کلا باهاشون مخالفم! به خاطر یه بی حوصلگی ساده ارزش نداره آدم عجولانه وارد رابطه ای بشه که بعدا نه راه پس داشته باشه نه راه پیش! ازدواج یه آدم درست و حسابی میخواد که الحمدا... تا اینجا همچین خواستگاری نداشتم... شما مورد خوب دارین بفرستین شاید رستگار شدیم :))
سلام!
این حالت رو من هم دو روز پیش داشتم که رفتم گردش و ورزش و خرید و ... تا یکم حالم جا اومد، من هم مثل شما نه یک دوست درست حسابی که ادمیت توی وجودش باشه ندارم، باهاشون برم بیرون هزار تا دری وری میگن که اعصابمو خورد میکنن و نه یه دوست مجازی توی تلگرام که باهاش حرف بزنم و نه یه مخاطب خاص که زنگ بزنم باهاش کلی درد و دل کنم و قربون صدقه هم بریم تا حالم جا بیاد و ....!
و من هم میتونم مثل داداشت گوش شنوای حرف ها و درد و دل کن باهات باشم تا دلت اروم بشه و روزگارت شادتر از حالا!:)
پاسخ:
سلام
شما البته یه آپشن دارین که من ندارم، شما جنس مذکر هستین! اینکه تنهایی رفتین بیرون و گشتین و شاید توی پارک تنهایی روی نیمکت نشستین و حالتون جا اومده رو منه دختر نمیتونم! خودشم نزدیکای غروب... توی شهری مثل تبریز! کاش منم پسر بودم...
+ خیلی هم عالی! برادر مستر صفری :)
پس نتیجه می گیریم که باس روی خواستگار بعدی یه تجدید نظری بکنی. 
آخه همه اینا خلاصه میشه در شوهر :دی
پاسخ:
نه توروخدا... بخدا موقتیه... درست میشم 😁
والا ما هم نه مخاطب خاص داریم که بهش زنگ بزنیم نه دوست پایه‌ای داریم که باهاش بیرون بریم(البته فک کنم اوضاع من شبیه اون دوست‌تون الناز خانم باشه دوستای من از این جوراش نیستن که میگم دو هفته دیگه سه شنبه ساعت فلان بیا بریم... کلا درک نمی‌کنن برنامه ریزی طولانی مدت رو البته شما درک می‌کنید دوست‌تون رو)
این روزا هم حس و حال کار سیاسی و گیر دادن نیست
ولی
شما می‌تونید یه چرخ تو اینترنت بزنید و از طنز های بقیه استفاده کنید خو 
مثلا الان تو توئیتر خیلی طنز های باحالی میراند
یا مثلا سایت
http://khengoolestan.com/
هم هست از هیچی بهتره ؛ تا وقتی که بقیه ما رو درک کنن میتونیم از این جور چیزا استفاده کنیم
پاسخ:
پیشنهاد خوبیه، ولی راستش سرمم درد میکنه کلا نمیتونم به صفحه گوشی خیره شم و مطلب بخونم... بدبختی یکی دو تا نیست! 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.