...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

416. عنوان نداره! :)

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۰۱ ب.ظ

به فتوای شخص شخیص بنده کُشتن  کسی که حرفشو ناقص میذاره و الکی میاد یه سلام میده و گورشو گم میکنه واجبه شرعیه به این صورت که وسیله ای توی حلقش فرو بره و نتونه نفس بکشه که بفهمه که فقط توی اون شرایط جایزه حرفشو نصفه و نیمه بذاره! آی بدم میاد از این آدمااا... مثلا طرف پیام میده که میتونم یه سوال بپرسم؟ منم در کمال ادب میگم بله بفرمایین امرتون؟ بعد دیگه طرف میمیره به حق پنج تن! اصلا جواب نمیده که نمیده... یا جدیدا پیام ناشناس میفرستن واسم، توش فقط می نویسن "سلام"... ای سلام و درد، سلام و مرض! خو حرفی داره بگو دیگه! واقعا دلم میخواد تیکه تیکه شون کنم :)

ما (منو الناز) یه گروه داشتیم که توش واسه تقویت زبان فقط انگلیسی حرف میزدیم، الان چند وقتیه هیچ فعالیتی اونجا نداریم جز اینکه منتظریم یکی از گروه لفت بده و همه بیایم براش گودبای بنویسیم! همچین کیف میده :))

امروز هوا از صبح ابری بود، اما الان ابرا بیشتر شدن و اگه شروع کنن به باریدن یه بارون وحشتناک و سیل آسا میشه! این موقع از سال که تقریبا مصادف با ماه نیسان (یکی از ماه های رومی) هست، از این دسته بارونای وحشتناک زیاد میاد، حالا کاری با جنبه ی اعتقادی و درمانی این بارونا ندارم اما کلا بارون دوست داشتنی ای نیستن! منم که کلا از بارون خوشم نمیاد... نه اینکه هر روز یه طرف خیابون ها رو با دلیل یا بی دلیل شروع میکنن به کَندن، همیشه ی خدا گِل دنیا رو برمیداره و آدم تا میاد فاز رومانتیک برداره زیر بارون، نگاه میکنه میبینه لباسش از پشت تا کمر گِل شده و کلا فازش میپره! هرچند اینا بهونه س... کلا با بارون خصومت شخصی دارم، برا همین دوسش ندارم! 

+ رعد و برق میزنه چه رعد و برقی... جای شما خالی :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۲
بی نام

نظرات  (۷)

خواهش میکنم.. ممنونم از لطفتون.. :) اختیار دارین.. بی معرفت هم نیستین.. :)

نه بابا قهر چراا.. :)
پاسخ:
ممنون که قهر نیستین:)
ای بابا.. :( حرف من ارزشش رو نداشت که نارحت بشین ها.. :)

اشکالی ندااره.. من البته به هدفم رسیدم میخواستم بیایین یه بار تو وبلاگم پیام بگذارین.. :)

آدم چقدر باید خفن باشه دیگران بخواهن بیاد تو وبلاگشون پیامی بگذارد.. :) بعله..

خواهش میکنم.. معذرت خواهی اصلا نیاز نبود.. :) ممنونم از لطفتون که سر زدین :)
پاسخ:
خیلی هم ارزش داره!بالاخره شما وقت میذارین مطالب منو میخونین و خیلی کامل و زیبا نظرتونو میگین، بی معرفتی کردم اگه حواسم نبوده! 
امیدوارم دیگه با من قهر نکنین :)
حستون شبیه حس منه.. وقتی میرم وبلاگ کسی پیام میگذارم حتی چند بار.. ولی اون طرف انقدر ارزش قائل نیست که حتی یه جواب سلام تو وبلاگ آدم بگذاره... آدم چه گناهی کرده گاهی وقتا دوست داره نوشته های یه نفر رو بخونه چون جالبن.. ولی حس بدی بهش دست میده وقتی میبینه اصن انگار هیچی...

به نشانه ی اعتراض به این مسئله، آدرس وبلاگمو برداشتم.. اگر میخواستید بیایید، قبلا میومدید..

میدونم از آدمایی مثل من هم شاید بدتون بیاد ولی خب بالای وبلاگتون ننوشته بود ماها نیاییم.. :)

در پناه خدا :)
پاسخ:
میدونم به من تیکه انداختین، اتفاقا همون روز اول که اولین کامنت رو گذاشتین اومدم وبلاگتون، گفتم بعدا سر یه فرصت حتما سر میزنم :) حالا از من دلخور نشین :( خیلی از خودم بدم اومد که بی معرفتی کردم معذرت میخوام :(
سلام آبجی خانم:)
وای از دست این جور آدما، آدم میخواد کوله بارشو برداره پ بره افق:)
و بارون هم خیلی دوست داشتنی و قشنگ و خوشکل و خوش بین و .... است و کلااا من رو
بارون خیلی غافلگیر کرده و ازش نمیگذرم که یکبار از اتوبوس واحد که پیاده شدم و با رانندش
که میشناختمش خداخافظی کردم، بارون گرفت و من تا خونمون دویدم و خیس و پلیس شدم و ...
پاسخ:
سلام اخوی 😊
من اینجور آدم ها رو میفرستم افق خودم اینجا میمونم :))
بارون فقط قشنگه که توی بالکن ویلا نشسته باشم و دارم قهوه میخورم و کتاب میخونم و به فضای سر سبز نگاه میکنم :)) بجز این موقعیت اصلا زیبایی نداره 😂
اگه مثل ما همه پاییز وزمستون و تا اینجای بهار فقد سه چهار تا بارون درست و حسابی باریده بود اینجوری در موردش حرف نمیزدین :(
پاسخ:
اره خب شاید دارم ناشکری میکنم، اما برف رو خیلی دوست دارم! 
ولی بارون با شما قهر نیست :))

ضرب المثل ترکی تون قشنگ بود :))
پاسخ:
شایدم قهر نیست نمیدونم :)
سلام :)

اعدام و گودبای و بارن و رعد و برق ...

به قول یکی از بلاگرا : از هر دری سخنی :)

بارون که خیلی خوبه !

پاسخ:
حرف که زیاده مجبورم فشرده کنم 😁 توی ترکی یه اصطلاحی هست که میگن "سوز چوخده، وقت یوخده" الان دقیقا مصداق همونه😁
خوبه ولی من و بارون باهم قهریم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.