...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

417. شرایط سخت!

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۰۲ ب.ظ

هر پنجشنبه طبق عادت خانوادگی، خواهر و برادرم میان خونه ی ما، مهیار همین که میرسه قبل از اینکه به من سلام و بوس بده فوری میگه "عمه گاگا"! یعنی منو شبیه کیک و کلوچه میبینه، نه یه عمه ی خوشگل و زیبا و مجرد و دارای قصد ازدواج و از این صوبتا :)) این بچه نمیدونم اینهمه میخوره به کجاش میخوره، حتی یه ذره هم چاق نمیشه (آرزوی ما دخترا) منم واسه اینکه هیچوقت ناامید نشه ازم و بعدش بتونم حسابی ازش بوس بگیرم واسش کلی خوراکی خریدم و نگه داشتم که هر بار که اومد هرکدومشو خواست بخوره :)

چه عمه ی خوبی هستم من! واقعا مهیار خوش شانسه که عمه ای مثل من داره، سهیل (بچه ی تو راهی خواهرم) هم از اون خوشبخت تره که خاله ای مثل من خواهد داشت! هر چند خودم خاله و مخصوصا عمه ی مهربونی نداشتم که موقعی که میومدن منو ببینن حتی بهم یه شکلات بدن، حالا خاله که همیشه خوبه، اما عمه هام... بگذریم! 

آقا یکی از دوستان وبلاگ نویس از من ناراحت شده، من بهش کاملا حق میدم و از همینجا ازش عذر خواهی میکنم، امیدوارم ازم دلخور نباشه :) بقیه ی وبلاگ نویسا هم از من دلخور نشن لدفا :) والا طاقت ندارم :)

یه دکتره بود تو اینستا، خوش قیافه بود انصافا، هی میومد پست می ذاشت که پیام ناشناس بدین، نمیدونم منتظر شنیدن چی بود اما اینقد تو پیام ناشناس واسش چرت و پرت فرستادم که کلا لینک پیام ناشناسشو حذف کرد! آی حال میده مردم آزاری! مخصوصا خوشگل آزاری! :))

عارضم به حضورتون که این دوستمون شباهنگ (بایقوش سابق) چرا دیگه کامنت نمیذاره؟ وبلاگم نداره برم اگه حرفی زدم از دلش دربیارم! 

دیشب یه خواستگار زنگ زده خونمون، مامان وقتای عادی سن منو ۱۸ سال میدونه، حالا مادر پسره گفت پسر من ۲۵ سالشه، یهو مامان منو کرد ۲۸ ساله و نذاشت اون بیچاره حرفشو تموم کنه و گفت دختره من بزرگتره و نمیشه! میگم آخه مادره من تو چیکار داری به سن، مهم تفاهمه، شاید از هم خوشمون میومد، چرا اینکارو کردی؟ حالا خوبه توی اقوام درجه ی یک و خیلی یکه ما موردهای زیادی داریم که خانوم از آقا بزرگتره و هیچ مشکلی توی زندگیشون ندارن، رو چه حسابی مامان اینجوری واکنش نشون داده نمیدونم اما امیدوارم دیگه خواستگارای دکتر و مهندسم (ولو کوچیکتر از من) رو نپرونه! :) شما هم دعا کنین :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۳
بی نام

نظرات  (۷)

آره آره آخه ازم قدیم گفتن دختر که رسید به بیست  و اینا
الان ما جفتمون هم سنیم پس با این حساب باید موی ها بکنیم و روی ها بخراشیم 😂😂 
به قول مامانم، من هم سن تو بودم دو تا بچه داشتم.
خب مادر من خودت نمیذاری منم تو شرایط خودت قرار بگیرم خخخخخخخ
پاسخ:
مامان من همسن من بود همه ی ما چهار تا رو داشت، من اما الان دارم عروسک بازی میکنم خیلی هم شیک و مجلسی :))
یاد یه قسمت از شعر فردوسی افتادم اونجا که میگفت "همی کَند موی و همی خست روی" :))
خب به حمدا... ما بیست و گریست رو رد کردیم و داریم به سی نزدیک میشیم :)) خدا بخیر کنه!

اول یه نگاه به تیتر انداختم و یه نگاه به عکس گفتم اره والا خیلی شرایطت سخته -_- دیگه تو فروشگاه چیزی نبود واسه خودت بخری؟ :/ (قبل از اینکه متنو بخونم :دی) 
عمه گاگا؟ ^___^ چه با مزه خدا حفظش کنه.
آخ آخ آخ از این حرکتای مامانا در راستای خواستگار پرونی منم داشتم :| انگاری همه مامانا این شکلین : )))
پاسخ:
فک کن این خوردنی ها جلوی چشممه، اما چون واسه مهیار خریدم باید تقوا پیشه کنم و نخورمشون :)) شرایط وخیمه :))
فک کنم فقط تو بتونی منو درک کنی که چقد واسه پروندن این خواستگاره که حتی نفهمیدم چیکارس و اسمش چیه حرص خوردم :))
ببخشیدا ..جسارته
من میخوام درسمو ادامه بدم!
پاسخ:
:))))) عالی بود😂😂
سلام :)

ان شاءالله هرچی صلاح هست همون بشه
پاسخ:
سلام بله توکل بخدا :)
سلام
اون عمه گاگا رو خوب اومدید:)))))) بر وزن لیدی گاگا؟؟؟ آخه لیدی گاگا خوشگله؟؟ کجای اون آدم خوشگله؟ !!!!
از این اشغالا ندید بچه های برادر خواهرتون بخورن...5 کیلو پسته بخرید از همه چی بهتر! ارزش غذاییش خیلی بیشتره
پس عادت دارید برای پسر خوشگلا پیام میذارید!!!! من خیال کردم فقط برای من پیام میذارید :))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
واقعا اون لیدی گاگا زشته ولی این لیدی... یعنی عمه گاگا خوشگله :))
به اون صورت اشغال نیستن، بیشتر کلوچه و بیسکویته، مهیار هم هنوز دندون نداره که پسته بخوره وگرنه عمه ش حتما براش میخره:)
والا شما رو ندیدم اما اگه بهتون پیام دادم حتما این گرایش من به زیبایی باعث این کار شده :)) تازه پسر خوشگلا اصلا به من محل نمیذارن که، نهایته نهایتش پیام ناشناس بدم و کلافه شون کنم که به نوعی ازشون انتقام گرفته باشم که اینقد خودنمایی میکنن :)))
الان طبق عادت بیام بهتون پیام بدم؟؟ 😂😂
خب دیگه.. به هر حال بچه ها تو ذهنشون از ما یه سری چیزایی میسازن.. :)) مثلا من بچه ی خواهرم اسباب بازی هاش باتریش تموم میشه وقتی خونمون هستن.. از من باتری میخواهد :) ولی محبتشون خیلی قشنگه.. :)
آره چون زیاد ورجه وورجه میکنن.. لاغر هم هستن تازه.. نه مثل ما میشینیم که کنج..و.. فعالیتمون کمه... اضافه وزن پیدا میکنیم.. :(  خوش به حال مهیار با این خوراکی هاا.. :))

نه ناراحت و دلخور نیستن خیالتون راحت.. :) فقط کمی دلخور شدن از ناراحتی شما بخاطر نوشته هاشون.. ببخشید خلاصه.. :(

عجب.. مادرتون مثل اینکه تو اون لحظه دوست نداشتن اصلا از پیششون بروید.. :) من تا حالا خواستگاری نرفتم ولی همین که میخوندم و گفتین شما و اوشون از هم خوشتون بیاد.. گفتم چقدر خوب مثلا آدم بره خواستگاری.. بعد یکی ازشش خوشش بیاد.. :)) بعد تازه بخاطر آدم.. با خانواده اش هم صحبت کنه که موافقت کنن.. هعی.. :) ان شاء الله یه همسر خوب دکتر و مهندس براتون پیدا بشه و سن و قد و اینجور چیزا که مادرتون احیانا ممکنه بهش حساس باشن هم اوکی باشه :)
پاسخ:
امان از دست این وروجک ها که آدم دلش نمیاد بهشون نه بگه! همچین عین گربه هه تو شِرِک چشماشونو گرد میکنن که آدم به فنا میره :))
حسرت اندامشو میخورم :))
خدا رو شکر که ناراحت نیستن :)
مادرم معمولا رو هیچی حساس نیس، معتقده که پسر غیرت داشته باشه کافیه، حالا اون لحظه جو گیر بوده وگرنه سن و قد و قواره رو من باید بپسندم نه والده ی گرام:)
ایشاا... شما هم یه همسر خووووب نصیبتون بشه :)
سلاااامم:)))
ای جونم که هم عمه میشی و هم خاله ولی من آخرش یه عمو میشم در این حد با مزه:))
و بچس دیگر دلش میخواهد بخورد و به عمه اش بوس ندهد و یه ذره چاق نشود!
و کلا خواستگار پرونی مادرتون هم پسندیدس، مادرس دیگر...
و ان شا الله یه خواستگار مهندس، دکتری براتون میاد و خوشبختتون می کنه:)
و خوش بحال اونی که من خوش بختش می کنم:)))
پاسخ:
سلام به شما :)
عمه که شدم ولی خاله هم به زودیه زوووود😍 قربونشون بشم! کلا من نی نی خیلی دوست😍
من این بچه رو خیلی دلم میخواد گاز بگیرم اما لامصب دلم نمیاد :)
امان از دست این مادر😂
ان شاء ا... شما هم خوشبخت بشین😊
یقین دارم همسر شما خوشبخت خواهد شد :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.