...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

420. خیانت در روز روشن!

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ب.ظ

با خبر شدم جمعه که من در حسرت کوه بودم و داشتم از مهیار پرستاری مبکردم، النازه خائن هم رفته بوده کوه!! باورتون میشه؟ خودم که باورم نمیشه! چطور فهمیدم؟؟ دقیقا همون شب که خواستم دق و دلیمو سر الناز خالی کنم دیدم خانوم یه عکس خفن از خودش گذاشته برا پروفایلش... این دختر تا یه کاری نکنه از خودش عکس نمیذاره، گفتم شاید جای مهمی رفته بوده، ازش پرسیدم و گفت:

یکم عصبانی بودم حالا یه چیزایی هم بهش گفتم که البته حقش بود! :)

امروز هم صبح رفتم تلگرام دیدم دوستم با اسم مستعار صدیقه کلا اکانتشو حذف کرده رفته! یعنی خون جلوی چشامو گرفته بود، ما همین دیشب داشتیم گل می گفتیم گل می شنفدیم، بدون اینکه به من خبر بده، خدافظی کنه یا چیزی یهو حذف کرده! بهش پیام دادم که اینبار بیای تلگرام بلاکی! شوخی ندارم که! من دختر خالم حرفم باهاش چپ دراومد بلاکش کردم تو که فقط دوستی، برو از خدا بترس، منو از چی میترسونی؟ بعدش هرچی زنگ زد جواب ندادم به نشانه ی اعتراض، جواب پیامش رو هم ندادم، شوخی که نیست! بحث بحثه ارزش دادنه! قسم خوردم اگه خواستم کار مهمی بکنم بهش نگم که مساوی شیم! خوشم نمیاد از این کارهای یهویی، اونم تو عالم رفاقت! 

هوا خیلی سرد شده! اگه زود سرما میخورین توصیه میکنم فعلا مسافرتتون رو به تبریز تا اطلاع ثانوی کنسل کنین! فک‌ کنم دوباره باید بخاری ها رو روشن کنیم، فعلا داریم با لباس و لحاف و پتو مقاومت میکنیم، حالا یا ما سرما رو از رو میبریم، یا اون ما رو... و من ا... التوفیق :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۶
بی نام

نظرات  (۸)

خوبه هرزگاهی باید یاد اوری کنم تا راه خطا نری 
پاسخ:
اره تو راهنمای منی😂😂
نگاه کردنم تو قطار رو یادت بیار بعد بگو ادامه بده
پاسخ:
اوخ اوخ یادم انداختم... مخصوصا اون کلمه ی گهربارتو🤣🤣😂
😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒���😍���😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒���😒😒���😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒
پاسخ:
به نگاه کردنت ادامه بده :))
یعنی کلی خندیدم بابت اینکه پرسیدین کجاست اونجا در جواب کامنت ها :)))

من فکر میکنم گاهی وقتا این جور حرکات تحت جو انجام میگیره !! باید دید فرد مورد نظر ثابت قدم میمونه تو دیلیت اکانت یا نه :)

بارون باید یه جا باشی گرم و نرم.. فقط تماشا کنی :)) یا مثلا یه نم خیلی آروم بزنه آدم قدم بزنه میون سبزه زار ها.. آخ آخ حالا ما شانس که نداریم.. همین امروز زیر بارون بودم.. نمیدونم آب کجا جمع شده بود یهو انگار یه ته استکان از یه جا آب سرد خالی شد رو سرم وسط خیابون :))

عه.. شما که رعایت میکنین :)) اون کلی دختر پسری که تو ببخشید تو استخر پارتی دستگیرشون کرده بودن رعایت نمیکنن در واقع !
پاسخ:
خب چیکار کنم، اومدن نوشتن اینجا هم سرده، من علم غیب ندارم که بدونم دوستان اهل کجان که اونجا هم سرده :))
اره ثابت قدمه این صدیقه جان :)
موافقم... بارون رو فقط باید از پشت پنجره دید وگرنه از نزدیک فایده ای نداره :))

سلام.. :)

ای بابا.. :( ایشون همون خانم الناز عمرا بره کوه هستن ؟؟ :( واقعا چقدر بد..
یاد اون شعری افتادم که میگفت.. همه رفتند کسی دورو برم نیست.. چنین بی کس شدن در باورم نیست... هعی..

شاید مثلا با یکی دیگه صحبت میکرده.. بعد قهر و اینا شده و کار بالا گرفته و دیلیت اکانت نموده است خودشان را.. :) مگه بخاطر شما دیلیت اکانت کرده..؟ نباید زیاد دیلیت اکانتی بود.. :)

بله خیلی سرد شده و برف و.. البته من کلا برف و بارون و اینهارو دوست دارم میگم اشکال نداره سختی هاشو آدم میخره به جون ولی چی.. هی نمیان هر روز تو تلویزیون و.. بگن امسال دیگه هممون از خشک سالی میمیریم !!!

:)
پاسخ:
سلام
بله دقیقا همون الناز خانومه! واقعا شعر خوب و به جایی بود :))
نه بابا با کسی حرف نمیزنه، میگه بخاطر کنکور ارشد دلت اکانت کرده، یعنی فقط من مزاحمش بودماااااا 😑
حالا من برف رو دوست دارم، سرما رو هم همینطور، ولی بارون نه :)) 
ما اگه سرتاسر سال هم برف و بارون بی وقفه بباره همیشه با کمبود آب و خشکسالی مواجهیم چون حجابمونو رعایت نمی کنیم:))))
اینجا هم سرده
پاسخ:
جسارتا اونجا کجاس؟
اینجا هم هوا سردِ
پاسخ:
کجاست اونجا؟! 🤔😊
سلام :)

عجب ...

هوا اینجا هم سرد شده ...
پاسخ:
سلام 😊

مگه شما اهل تبریز نیستین؟🤔

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.