...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

423. رژه :)

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۱۶ ق.ظ

دیروز روز ارتش بود، هر سال رژه نزدیکای خونه ی ما انجام میشه، اما خیلی سال بود نرفته بودم، چون آخرای هر ماه مخصوصا فروردین، سرمون خیلی شلوغ میشد فقط در صورتی که به لقاء ا... میپوستیم میتونستیم مرخصی بگیریم (یعنی در این حد) اما امسال چون ساعت کاری من بعدازظهر ها شده، دیروز به سرم زد که برم تماشای رژه! 

اونجا وایساده بودیم، یه خانوم مسن اومد کنارم گفت منم پسرام اونجا هستن و استخدام دولتن، گفتم خدا حفظشون کنه، گفت دخترم مجردی؟ گفتم بله! دیگه هیچی نپرسید اما هی زل زده بود به من! دیدم دیگه نگاهش خیلی سنگینی میکنه، حواسش که پرت شد به مامان گفتم بریم خونه من کار دارم :) دستی دستی احتمال یه خواستگاری رو به صفر رسوندم :) همیشه دوست داشتم با یه نظامی ازدواج کنم، اما یه خواستگار سمج سپاهی داشتم که چیزایی ازش دیدم که همشون کلا از چشمم افتادن! 

+سعی کنین از چشم من نیوفتین:)) 

++هر کی رفت مشهد از اینا واسم سوغاتی بیاره، خوشمزه س! مُهر و تسبیح اونقده دارم که موندم باهاشون چیکار کنم اما اینو میخورم :)

(اینم سفارش داده بودیم یکی به تازگی برامون اورده) 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۰
بی نام

نظرات  (۸)

الهی بگردم ^_^ ای جونم *_*
به سلامتی و میمنت و مبارکی ان شاءالله عروسی خاله شو تبریک بگم 😍😍😍
+از کجا به کجا رسیدم نه؟ 😁😉
پاسخ:
ممنونم :)) ایشاا... عروسی خودت😍😍😍 (الکی مثلا من عروسی کردم رفت😂) 
+ برو دارمت 😁
برای منم بیارید دوست دارم 😂
پاسخ:
واسه من آوردن حتما برا شما هم میفرستم 😂
زهرا
باس بیای مشهد ^_^
پست کنم خراب میشه خخخخ
پاسخ:
اوووووممم😢 چجوری بیام اخه... دارم خاله میشم نمیشه که خواهری رو تهنا بذارم😭
وای وای وای چه اتفاق فوق العاده ای 😍😍😍😍
@نسرین جون!
 واقعا هم محله ای هستین؟
پاسخ:
اره خیلی برا من جالبه... اگه همسایه باشیم که نور علی نور میشه😍😍
الان فهمیدم خونتون کجاست:)
یه نکته ی دیگه به مشترکات مون اضافه شد که تقریبا هم محلم هستیم:)
پاسخ:
واقعاااااا؟؟؟؟ ای کاش همسایه باشم عالیییییی میشه 😍😍😍
فک کنم دیگه لازم شد شماره ی همو داشته باشیم... نظرت چیه؟😊
۳۰ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۳۶ شباهنگ (بایقوش سابق)
ولی خاله حیف شد فرصت بزرگیو از دست دادی 🤣 
پاسخ:
عادت دارم به این از دست دادن فرصت ها😂😂 
نزدیک حرم بامیه هم می فروشن اونم خوردی؟؟؟
من عاشق اونم ^_^
پاسخ:
نه نخوردم ولی مطمئنم خوشمزه س 😍 برام بخر دیگه 😁
خخخخخخخ بیا خودم واسه ت از اینا می خرم ^__^
پاسخ:
واقعا دوست دارم یه سه چهارتایی یجا بخورم، پارسال اومده بودیم مشهد دوتا خوردم اما چون بعد از ناهار بود دیگه سومی و چهارمی رو نتونستم بخورم :)))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.