...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

424. جمعه همیشه هم تعطیل نیست!

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ب.ظ

بنده به سرکار نمیرفتم، وقتی میرفتم جمعه میرفتم! بله امروز صبح زود که شماها تو خواب ناز بودین من رفته بودم سرکار واسه یه لقمه نون حلال :) 

از دیروز یکم کار منو آبجی مونده بود، ساعت ۹ رفتیم و ۱۱ برگشتیم! از این قاصدکا خوشم میاد، کوچیک که بودم بهشون می گفتم "فوت فوتی" آخه باید فوتشون میکردیم! هنوزم وقتی فوتشون میکنم حس اون دختره "آن شرلی" بود یا "جودی آبوت" (دقیق یادم نیست کدومشون بود) رو دارم که وقتی دلشون برا کسی تنگ میشد از اینا فوت میکردن :)

+ دلم برا کسی تنگ نشده که به یاد اون فوت کنم (الکی!) 

+ واسه مردم خواستگار میاد با اسم های قشنگ که آدم صداشون که میکنه جیگرش حال میاد، واسه من خواستگار میاد همنام صاحب کارمون "صمد!" خدایا خوش قیافه که نمیفرستی، جان من یه خوش اسم بفرست! چه وضعشه آخه؟! آخه صمد شد اسم؟؟ مخصوصا بین ما تبریزی ها که یه طنز پرداز داریم و کلی ازش نمایش های چرت به اسم "صمد ممد" دیدیم! جلال و جبروتتو شکر :(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۱
بی نام

نظرات  (۷)

صمد اسم قشنگیه .

این دلیل نمیشه که چون حالا اسم شخصیت یه فیلم یا تئاتر طنز صمد باشه دیگه این اسم بده.
پاسخ:
بله درسته حق با شماست... منم اتفاقا به شوخی عرض کردم وگرنه توی فامیلمون صمد زیاد داریم :)
خواهر منم ارشد داره و نخبه و کارمند مانند شما
و دارن کنکور میخونن برای دندانپزشکی
ان شالله شمام موفق باشید خواهرم
به عنوان یک وبلاگ نویس حدود 13 ساله که قبلا در بلگفا بودم
با افتخار شما را لینک می کنم و دنبال می کنم و باعث افتخاره شما هم گوشنا را دنبال کنید و با پیوندش در لینک های ارزشمندتان هم دلگرمی بدهید و حمایت کننده از تولید محتوای ناب فارسی
ارادتمند
پاسخ:
به به هم خواهرتون هم شما موفق باشید ان شاءا...
حتما اینکار رو میکنم 😊
چون تا به حال این اسم ها رو نشنیدیم برای ما غیر طبیعی هست
ما دختر به همه چیز حساس هستیم.درکت میکنم 

پاسخ:
آره اونم از نوع خیــــــــــلی حساسش! :)
از نظر حساسیت در مورد اسم خواستگار حتی
خواستگارهای منم در حد همون احد و صمد هستن :)
پاسخ:
والا دوستای من اسم نامزداشون اینقده قشنگه، یکی احسان، یکی حسام، یکی یوسف، یکی رامین... والا مردم تو اسم هم شانس دارن😂
صمد ممدم خوبه ها سخت نگیر 😂
پاسخ:
صمد ممد احد😂😂 باید اسمش یه چیزی باشه که آدم دوست داره یا نه؟ حالا اسم ائمه مخصوصا رضا باشه خیلی دوست دارم اما خداییش صمد رو کجای دلم بذارم؟؟😂
چقد ما با هم تفاهم داریم آخه!
گویا دو روحیم در دو بدن اصلا
شدیدا مشتاقم ببینمت دختر
پاسخ:
از چه لحاظ؟؟😍😍
ای جااااانم😍 من جسم دومم رو پیدا کردم انگار😍😍
در اولین فرصت واقعا باید ببینمت خانومی 😚
😂😂😂 وای خدا مردم از خنده 😂😂😂
برو خداروشکر کن خواستگار داری بعضیا همونم ندارن 😂😂😂😂
ببینم می تونی بازم لگد بزنی به بخت خودت 😐
پاسخ:
والا آدم خواستگار نداشته باشه، یه دونه باشه که همون بشه اولی و آخری، دیگه حرص نمیخوره 😁 خداییش صمد؟؟ لامصب شغلش خوبه، قبلی هام شغلشون عالی بودن اما نمیدونم چرا کلا "نه" میاد رو زبونم🤔

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.