...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

425. آشتی کنون :)

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۲۵ ب.ظ

مثلا با دوست داداشت که چند سالی هم ازت کوچیکتره قهر باشی و قبلا هم باعث شده باشی که اون یکی از همکاراتو ببینه و بپسنده و خواستگاریش بره و اینا، بعد اون چون تو باهاش قهر بودی بیاد محل کارمون (محل کار منو نامزدش) بعد واسه آشتی کنون با خواهر بزرگش (که من باشم) شیرینی بخره بیاره... بفرمائید شیرینی :)

البته آخراش یادم افتاد یه عکس بگیرم، این عکسم نامزدش گرفت و برام فرستاد چون گفتم عکس شیرینی ها رو برا وبلاگم لازم دارم :)

امیدوارم این دوستم و دوست داداشم خوشبخت بشن :) براشون آرزوی خوشبختی دارم... فقط یه مساله هست... اینا واسه عروسیشون ما رو دعوت کنن ما طرف عروس میشیم یا داماد؟! 

+ قابل توجه بایقوش سابق: ما از اوناشیم که واسه دوستامون موقعیت ازدواج جور میکنیم، اگه پیشنهاد دادم که دخترای محل کار ما رو بیای ببینی مطمئن باش نیتم خیر بوده، به شرطی که نیت شما هم خیر باشه ان شاء ا... :)

++ کارمون خیلی زیاده این ‌روزا... مثلا امروز رسما ۱۲ ساعت سرکار بودم... ۱۰ ساعت بیشتر از روزهای عادی، معلومه که کمرم زیر بار اینهمه فشار خم میشه :)) هیشکی ندونه فک میکنم این ۱۲ ساعت بی وقفه توی معدن ذغال سنگ مشغول بودیم :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۱
بی نام

نظرات  (۴)

۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۵۱ شباهنگ (بایقوش سابق)
مبارکا باشه خاله خیلی خوشحال شدم 🤣 در حق منم یه خالگی بکن پا در میانی بکن ماهم از سینگلی دربیایم  والا ثواب داره یهو دیدین بخت شما هم باز شد 🤣
پاسخ:
ممنونم 😊
من پا درمیانی کردم که گفتم شما انتخاب کن، گرفتن رضایت با من😁
بخت من با این چیزا باز نمیشه 😂😂
از دست تو من کچل شدم دا 
اون تو که حتما  ای که تو گفتی معلومه پشتش چی هست یعنی عمرا دعوتم کنن 😒😒😒😒باشه دا سکوت می نمایم بن مدت یک صدم ثانیه 
پاسخ:
نه اتفاقا منظورم از اون حتما واقعا حتما بود😁 بعدا میگویم چرا😁
نون خامهذای رو کوفت نه ببخشید میل کردی ایشالله چربی بشه بچسبه بهت چاق بشی .
لااقل بگو عروسیشون منم دعوت کنن ناسلامتی حق اب و گل داریم 😂😂😂😂
پاسخ:
😂😂 یعنی آخرشی! چربی بشه من چاق بشم؟؟😂😂 باشه بابا برا تو هم خودم میخرم فقط حرص نخور موهات میریزه😁
تو که حتمااااااا 😂😂
مبارک باشه:)
شما طرفینی
به زبان شیرین مادری ایکی طرفلی سن
مث وقتی که دختر خاله ات با پسر دایی ات ازدواج کنه:)
پاسخ:
بله دقیقا :))
یبارم اینجوری شده بود، زمان دانشجویی یه دختر و پسر از همکلاسی هامون با هم ازدواج کردن و همه ی دخترا رو برا عروسیشون دعوت کردن؛ اون موقع هم ایکی طرفلی بودیم :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.