...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

428. گل بسم ا...

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۰۸ ب.ظ

اولین بار دبیرستانی که بودیم و داشتیم از مدرسه برمی گشتیم خونه، روی زمین کلی شکوفه ی این درختای کنار خیابون ریخته بود زمین و یهو یکی از دخترا داد زد که وااااای پاتونو نذارین روی این گُلا... اینا گُل بسم الله هه، گناه داره پا بذاریم روشون، بعد چندتایی از درخت کَند و خورد و گفت شفا میده! منم همینجوری هاج و واج مونده بودم که چی بگم! 

امروز عصر موقع برگشتن از سرکار اومدم سر به سر آبجی بذارم و گفتم وااااای پاتو نذار روی اینا، گناه داره، اونم باورش شد و مسیرشو عوض کرد! خندیدم و گفتم کجا رفتی بابا، بیا داستان اینا رو برات تعریف کنم....

+ تفاوت این دو تا تصویر چیه؟ :))

+ امروز یه آهنگ جدید شنیدم خیلی قشنگ بود، اما خب یه آهنگ دیگه میخوام معرفی کنم گوش کنین قشنگه :) "باران" از حسین توکلی! این آهنگ رو دقیقا وقتی داشتم گوش میدادم که تبریز داشت بارون میومد، البته از اون بارون های سیل آسا...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۶
بی نام

نظرات  (۱۰)

اتفاقا چندروز پیش یه گلی رو به دوستم نشون دادم گفتم اینا توش نوشته داره، ولی اشتباه تشخیص داده بودم. تو مدرسه ابتداییمون ازینا داشتیم. دلم براشون تنگ شده :(
پاسخ:
چه جالب :)
من اینقده تو مسیرم از این گلا هست که اگه شما بخواین یکیشو میتونم قطع کنم براتون بفرستم :))
خواهش میکنم.. خواهش میکنم.. :)
عه خب پرواااز کنید.. پرواااز کنید.. فرشته ی حق یارتان باد.. الله نگهدارتان باد.. :))

بعله.. امیدوارم موتور ویبره اش براتون بچرخه.. :))

استغفراللهی ها :)) آره البته بگم هاا.. کمی بود :)) برا دوران نامزدی و عاشقی اینا خوبه.. :)
ممنونم.. :)
پاسخ:
اگه ترس از ارتفاع نداشتم حتما پرواز میکردم :))
گوشی ازتون تشکر میکنه :)
استغفراللهی بود اینم؟؟ من فک نمی کردم اینقده برای این دورانم (سینگلی) نامناسب باشه😁
سلام.. :)

عجبب.. من که احساس میکنم تا حالا از اینا ندیدم :)

به هر حال پاتونو روشون نگذارید.. گناه دارن خب.. :)

+ تفاووت تو فوکوس عکس ها هست. وقتی موقع عکس گرفتن با انگشتتون زدین رو درخت و.. دوربین میاد روی اون فوکوس میکنه و وقتی روی گل.. روی گل فوکوس میکنه :) گوشی ای که بتونه فرق این دوتا رو تشخیص بده گوشیه خوبیه.. خدا براتون نگه داره.. :))

والا یه بار یه آهنگ گفته بودین من دانلود کردم بعدش میگفتم عه استغفرالله.. :)) واسه عروسی بود چی بود..

پاسخ:
به به سلام از این طرفا؟؟ وبلاگ گم کردین؟ (مترادف همون راه گم کردین) 
پامو روشون نذارم باید پرواز کنم... همه جا پُره از اینا 😊
والا اینقد که شما تعریف کردین از این گوشی خودش راضی‌ نیس ازش تعریف بشه 😂
بهتون اطمینان میدم این آهنگ از اون استغفرالهی ها نیست😁
۰۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۱۲ شباهنگ (بایقوش سابق)
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 همینو میخواستم اصلا شوخی کردم بابا شما که دهه 80 هستین 
پاسخ:
نه دیگه یه دهه منو پیر کردین😭 یعنی من اینقده پیر به نظر میام عایا؟؟😭
۰۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۵۴ شباهنگ (بایقوش سابق)
خاله این گلارو حتما زمان امتحانات شما استفاده میکردن که کمکشون کنه یعنی منظورم دهه 50 ایناست والا زمان ما این چیزا نبود 🤣 همین نظرو اول فرستادم دستم خورد به تیک خصوصی به صورت خصوصی ارسال شد شما به بزرگی خودتون ببخشین 🤣
پاسخ:
من دهه پنجاهی ام؟؟ خیلی ممنون از شما...! 

چقد ساده بودیم بچگی ها اینا رو میذاشتن زیر زبونشون که تو امتحان کمک شون کنه! یه چیزی شبیه کلاه آ توی این گل ها بود که تعبیر به بسم الله میشد چه ربطی داشت الله اعلم!
پاسخ:
اره راس میگین، یادم نبود اینم بگم که توی امتحانا از این گلا استفاده میکردن😂 ایول...
۰۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۰۷ شباهنگ (بایقوش سابق)
تفاوت تصاویر تو زوم گوشیه 😎 تصویر بالا بک گراند شفافه تصویر پایین دستتون شفافه البته اگر از اون 206 فاکتور بگیریم🤣 ولی گوشیتون خوب عکس میندازه پس معلومه پولدارین 🤣 راستی آهنگم گوش دادم انگار خبراییه ها نه ؟ 🤣
پاسخ:
پول؟ پولدار؟؟ من پولم کجا بود؟؟
امان از بعضی اهنگا، باعث میشه آدم تو خواب کسی رو ببینه که معلوم نیست الان تو کدوم شهری از شهرهای ایرانه و چندتا معشوقه ی دیگه داره و چیکار میکنه و ... 
کاش واقعا خبری بود...
😂😂😂
خخخخخخ
ینی خاااااعک باز صد رحمت یه خودم یه رز و نرگسو میشناسم 😂😂😂
پاسخ:
گل گله دیگه😂 چه فرقی میکنه؟؟؟ همین که رنگاشون فرق میکنه کافیه😂😂
خیلی خوش عطرن خیییلی 😍
حالا واقعا یه همچین اسمی دارن؟؟
مگه گلای درخت اقاقیا نیست؟؟
پاسخ:
اره بوشون خوبه فقط زیاد بو کنی سرگیجه میگیری😩
والا اینجا میگن اسمشون اینه، من اینقد گُل نگرفتم که اسم هیچ گلی رو نمیدونم، فقط میگم عههههه از این قرمزا، عههههه از این زردا، عههههه از این سفیدا😂😂
جلف 😂😂😂
منظورم تفاوت در عکسا بود
کورم خودتی گفته باشم 😂😂
پاسخ:
😂😂😂 به من گفتن جلفم... تعجب نمیکنم اگه دوباره بشنوم😂😂
نه تو کور نیستی روشن دلی😂😂

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.