...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

429. دل نوشته...

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶ ب.ظ

یه عالمه مطلب نوشته بودم "مخصوص برای تو"، ولی همه شو پاک کردم... 

شرمندم که جز دلتنگی چیزی برات ندارم لعنتیه دوست داشتنی من! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۷
بی نام

نظرات  (۱۰)

دل تنگ کی شدی؟؟؟به من میرسی خسته ای ولی برل دل تنگ شدن خسته نیستی😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒
پاسخ:
دلتنگ تو دیگه 😁
واسه دلتنگی مگه نمیشه خسته بود؟؟🤔
 عباس معصومیه؟
پاسخ:
اون دیگه کیه؟؟🤔 چرا من نمیشناسمش؟؟؟ 
نه بابا منم منظورم کتک کاری فزیکی بود.. :)) شوخی کردم بعدش گفتم بی عقلی و اینا.. :)

بله ولی والا اکتفا نکردین گفتین دیگه.. :))
پاسخ:
 :))
نتونستم جلوی خودمو بگیرم دیگه :))
یعنی میخواهید بگید من پیشنهادم از سر بی عقلی بوده..؟ :)) دست شما درد نکنه.. دستتت شما درد نکنه...
خدایا بیا اینم راه حل دادن.. اینم کمک کردن..

من در واقع تو دهنی کلامی بود.. نه درگیری فیزیکی که باید از متنم این برداشتو میکردین که خب نشد اینطور متاسفانه... :)

به هر حال برای شما و همسر آیندتون و خانوادشون و خانوادتون و فصل دوم.. آرزوی خوشبختی و موفقیت میکنم :)
پاسخ:
نه بابا این چه حرفیه... خیلی هم پیشنهاد عالی و خوبی بود فقط من چون موافق خشونتم :) همون کتک کاریه فیزیکی رو برداشت کردم که خب اشتباه از طرف من بوده و پوزش می طلبم :)
ممنونم و همچنین (نمیخواستم دوباره تعارف تیکه پاره کنم و بگم منم برای شما و خانوم و همه ی دست اندر کاران و پشت صحنه ها و اینا آرزوی خوشبختی میکنم؛ لذا به همون همچنین اکتفا کردم :)) )
یدونه بخوابونید تو دهنش که دیگه از این حرفا نزنه.. :)) ولی فک کنید اینو بگه.. آخ آخ.. میایید اینجا تو فصل دوم هی بد و بیرا میگین بهش.. :)) خدایا اون روز رو نبینیم الهی.. همون خجالت بکشن لطفا.. :)

+ ممنونم :)
پاسخ:
درسته من موافق خشونتم :)) ولی این تو دهنی زدن عواقب داره و خب درگیری با یه پسر که زورش بیشتره اصلا کار عاقلانه ای نیست :))
یعنی تو فصل دوم اینجا رو به خاک و خون می کشم:))  
گاهی آنقدر دلتنگ کسی می شوی که اگر خودش بفهمد.. از نبودنش خجالت می کشد..

پاسخ:
اگه پررو باشه چی؟ میگه مگه من گفتم دلتنگم باشی؟؟ اصلا این موجود دوپا رو نمیشه شناخت... یهو چنان میزنه تو ذوق آدم که آدم به شکر خوردن میوفته که دلتنگش شده حتی! 
+ جدا از شوخی، متن قشنگی بود...
۰۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۵۹ شباهنگ (بایقوش سابق)
اختیار دارین این حرفا چیه 🤣
پاسخ:
😂 یعنی همین دلتنگی کافیه؟؟ 
احساساتی شدیم... 
پاسخ:
الان شدین هم حس با احساس من! :)
چه تلخ و سوزناک!!!
پاسخ:
و قشنگ البته :)
لعنتیه دوست داشتنی...
پاسخ:
:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.