...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

430. وَ تو چه؟! :)

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۴۸ ب.ظ

رفتم بادکنک آبی خریدم که ایشاا... توی این هفته که قراره خاله بشم، اینا رو باد کنم با خودم ببرم بیمارستان واسه سهیل خان! هنوزم نمیدونم چرا آبی واسه پسره و صورتی واسه دختر؟! ولی خب گفتیم چون بچه پسره اگه براش بادکنک صورتی بخریم درآینده عکساشو ببینه ناراحت میشه :) 

سرکار بودیم امروز، یهو تگرگ و باد و بارون اومد و دیدیم یه پرنده بال بال زنان اومد داخل و رفت نشست اون بالا

من اینو به فال نیک میگیرم... یعنی مثلا برامون خبر خوش میاره :) به قول بچه ها بشین تا بیاد :)) 

دیروز خواستم برم موبوگرام، یهو پیام اومد که آپدیت کن! گفتم بیخیال، هی رفتم و اومدم دیدم نخیر گیر داده که آپدیت کن! پنج هزار تومن کوفتش بشه خورد تا اپدیت کرد، حالا اومده قابلیت روح رو هم حذف کرده! والا من راضی نیستم واسه اون پول، چون با اون روح میرفتم موبوگرام و مزاحما کمتر مزاحمم میشدن الان تا برم فوری همه میفهمن و باید جواب بدم! از یه طرفم توی این ورژن جدید اومده پروفایل گذاشته، رفتم دیدیم ای بابا بچه ها چه پروفایلهایی دارن که خیلیاشون گنده تر از دهنشونه، منم برا پروفایلم اینو نوشتم: "وا؟ به تو چه؟!" کلی هم کیف داد :) واقعا به کسی چه که من کی ام؟؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۸
بی نام

نظرات  (۹)

فلسفه ابی و صورتی اینه که قدیما مردم فکر میکردن آبی از چشم بد محافظت میکنه ولی رنگ صورتی جذب میکنه و چون پسر خیلی با ارزش بود برا همین لباس به رنگ ابی تنش میکردن تا از چشم بد به دور باشه و چون دختر ارزش نداشت صورتی تنش میکردن :)))
پاسخ:
ای خاک تو سرشون😂😂
ولی ممنون بابت اطلاعات خوبت! من زرد و نارنجی رو برای دختر و پسر ترجیح میدم که حرف اونا نباشه😁
دوغدان ها به تو چه 😒😒😒😒
دیذم فوری مثل اونا ندید بدید بازی در اوردی
پاسخ:
تروبچه😁
آخه نمیدونی که بعضیا چیا نوشته بودن، سوختم باااا😂😂
۰۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۱:۰۹ شباهنگ (بایقوش سابق)
بهش میگم بابا میگه تو زن داری بلد نیستی من نمیتونم دختر مردمو بدبخت کنم :|
پاسخ:
شایدم راس میگه، بالاخره مادره و احترامش واجبه 😂 ولی خب چون خواهر من حساب میشه من میتونم راضیش کنم 😂
۰۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۴۳ شباهنگ (بایقوش سابق)
بله دیگه وقتی شما خاله ی منین پس خواهرتونم خاله بزرگه منه 🤣
پاسخ:
با این حساب مادر جنابعالی باید خواهر من باشه😂😂
خواهر منو بفرست پیش من تا باهاش راجع به دخترای خوب محل کارم صحبت کنم شاید براتون فرجی شد 😁
۰۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۲۳ شباهنگ (بایقوش سابق)
باشه چشم 🤣 ولی اون توصیه رو نفهمیدم چی بود 🤔 در ضمن خوشحالم که به بزودی پسر خاله دار میشم 👶 اونقد منفی حرف زدین تبریک یادم رفت 🤣
پاسخ:
چشمتون بی بلا 😊
پسر خاله دار؟؟ الان خواهر من خاله ی شماس؟؟🤔
🤣🤣
۰۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۵۹ شباهنگ (بایقوش سابق)
واقعا خاله لیاقت میخواد که همه ندارن من از طرف اون از سرکار عالی پوزش میطلبم البته اگه اونی باشه که شما میدونین و خدای خودتون 🤣 در ضمن مگه واجبه ته خیارو بخوریم؟ میبریم قسمت شیرینشو میخوریم دیگه چه کاریه آخه🤔
پاسخ:
🤣🤣🤣 اعصاب نمیذارن واسه آدم اخه! 
ته خیار رو باید خورد... خاصیت داره :) 
شما به حرفای من عمل کن ضرر نمیکنی :) 
راستی اون جمله تون که میگین تهش تلخیه اونو از فرهنگ لغاتتون حذف کنین لدفا... خاطره ی بدی دارم ازش! 
۰۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۲۱ شباهنگ (بایقوش سابق)
بشین تا بیاد ایشالا که میاید 🤣 ولی بازم میگم دل نبند که تهش تلخیه 🤣
پاسخ:
دقیقا به چی دل نبندم؟؟ تا جایی که من میدونم ته خیار تلخه! تازه اونم روایته از امام رضا که خیار رو از قسمت تهش بخورین، یعنی اول تلخی رو باید رد کنیم تا به شیرینی برسیم... آیه هم داریم " ان مع العسر یسری" 
من دل میبندم به همه چی و همه کس! هرچیزی یا هرکسی که لیاقت داشته باشه قدر این دلبستگی رو میدونه هرکی هم لیاقت نداشته باشه... خب غصه ی بی لیاقتی مردم رو که من نباید بخورم که 😊
ولی ما برای ایلیا و السا تفکیک رنگی قائل نمیشیم
ایلیا کلی لباس صورتی و قرمز داره
الساهم لباس های سرمه ای و قهوه ای و اینا
قدمش مبارک باشه خواهرزاده جان تون
پاسخ:
خدا حفظشون کنه :) ما هم به اون صورت رعایت نمی کنیم اما خب دیگه بادکنک بود گفتیم یکم ابهت داشته باشه 😂
ممنونم :)
موبوگرام رو رها کنید
کلا گوشی هوشمند رو توصیه می کنم رها کنید!
پاسخ:
فکر خوبیه... ایشاا... به وقتش :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.