...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

431. کارهای ناتمام...

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ

صبح بسم ا... چشممو باز نکرده خواستم برم ببینم تلگرام چه خبره، دیدم عه نمیره! گفتم فیلتره، با اون "قند شکن" هم امتحان کردم دیدم نخیر! وصل نمیشه! درسته خودم از اون موافق های پروپاقرص حذف تلگرام و اینستاگرام و اینجور جاها هستم ولی خداییش هنوز آمادگی ترکشو ندارم مخصوصا امروز، مخصوصا بی خبر! آخه من کلی کار ناتموم دارم اونجا که باید انجام بدم اما هی با خودم کلنجار میرم که چجوری اونا رو تموم کنم! واسه همین از مسئولین یکم وقت میخوام، کارام که راست و ریست شد خودم اطلاع میدم فیلترش کنن؛ نابودش کنن اصلا! :)

اول اینکه از یه عده فقط آی دی دارم، نمیتونم هم بهشون بگم شماره بدین، سالی یبار کارم بهشون میوفته یا ممکنه نیوفته اصلا، ولی خب نمیخوام گمشون کنم! حیفن :)

دوم اینکه اون شخصه بود ناشناس برام شعر "یه توپ دارم قلقلی" رو فرستاده بود و بعدش یه چیزای دیگه هم گفته بود که بدجور فکرمو مشغول کرده، هنوز نه خودشو معرفی کرده و نه من کشف کردم که کی میتونه باشه! اگه نفهمم واقعا فکرم میمونه پیش اون :) (یعنی همچنان امیدوارم بیاد بگه من فلانی ام...دهه شصتی ها با امیدواریشون معروفن!)

و اما مهمترینش اینه که، یه شخصی هست که سالهاس تحت نفرین منه! یعنی هرکاری کردم دلم ازش صاف نشد، هیچوقت نتونستم ببخشمش، فقط الان دیگه تازه تازه سعی کردم نفرینش نکنم چون فهمیدم تازگی ها پدرش رو از دست داده، اون شخص خواهرش یه مدته اومده تلگرام، قصد داشتم (شایدم دارم) به اون با یه آی دی دیگه پیام بدم و بهش بگم اون شخص رو هیچوقت نبخشیدم تا بفهمه چه کار بدی در حق من کرده و عقده ها و حرفهایی که توی این مدت داشتم سر اون خالی کنم، اما نتونستم و احتمالا هیچوقت هم نتونم اینکار رو بکنم... بگذریم! 

فعلا که خطر از بیخ گوشمون گذشت و تلگرام وصل شد...

حالا دیشب اتفاقا من با دوستم صدیقه قهر کردم بعد امروزم که اینجوری قطع شد اومده برام نوشته که:

خلاصه خواستم بگم که این قطعی بخاطر من بوده، حلال بفرمائید دیگه :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۹
بی نام

نظرات  (۱)

واقعا این پیام ناشناسا ذهن ادمو درگیر میکنن
پاسخ:
اره خیلی! اما با این حال خیلی لذت بخشه 😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.