...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

432. چه روز خوبی :)

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ب.ظ

امروز آخرین روز کاریه آبجی بود، این قضیه دو دیدگاه داره، دیدگاه اول اینه که من تنها میشم! کار منو آبجی باهم بود و از این به بعد من تنهایی باید کار دوتامونو انجام بدم :( دیدگاه دوم اینه که یه فسقلی میاد تو جمعمون :) و آبجی تا روز زایمانش میتونه تو خونه استراحت کنه و بعدش نوبت ماس که دست بکار شیم و سهیل رو بخوریم :) نوش جونمون! 

یه اتفاق دیگه هم که امروز افتاد این بود که تولد صاحب کارمون بود! از چند روز پیش همسر صاحب کارمون اومد بهمون گفت که ۱۰ اردیبهشت میخواد همسرشو سورپرایز کنه و توی محل کار براش تولد بگیره، ما هم رازداری کردیم و تا امروز هیچی نگفتیم :) ولی صبح ساعت چهار منو آبجی بیدار شدیم و یه پیام تبریک براش فرستادیم چون خیلی دوست داره تو روز تولدش دقیقا اون ساعتی که بدنیا اومده بهش تبریک بگن :) ما هم خواستیم خوشحالش کنیم :)

جاتون خالی، دخترای صاحب کارمون و مادر و خواهرش (که همکارمونم هست) توی این جشن بودن و خیلی خوش گذشت! واقعا صاحب کارمون حق پدری به گردن هممون داره و واقعا خودشو خونواده شو خیلی دوست داریم... امیدوارم سالهای سال زندگی خوب و پر برکتی در کنار خونواده ش داشته باشه :) 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
بی نام

نظرات  (۵)

چه روز خوبی داشتید 😊
ان شاءالله این روزها دنباله دار باشه🌷
پاسخ:
خیلی ممنونم 😊😊🌷
راستی
تو مگه نگفتی این صاب کارتون حق پدری داره
ولی این آقایی که من دارم میبینم خیلی جوونتر از یه پدر به نظر میرسه ها!!! :|
پاسخ:
اره جوونه :) دخترش ۱۸ سالشه :)) 
مگه پدر نمیتونه جوون باشه؟😊
خب گلشم آبی می گرفت دیگه :دی
پاسخ:
والا گل رو دخترش خریده بود دیگه سلیقه ی اونا بود دیگه :))
تا باشه از این جشنها

دنبال شدی میشه دنبال کنی
پاسخ:
بله :)
منم کیک :(
پاسخ:
ایشاا... تولد خودم :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.