...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

434. سهیل جان خوش آمدی :))

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۳۲ ب.ظ

دیشب پر استرس ترین شب عمرم بود، هم شوق داشتم واسه بدنیا اومدن سهیل، هم نگران بودم؛ هیچوقت تو عمرم به این اندازه استرس نکشیدم! ساعت ده یا ده و نیم صبح بود که مامان خبر داد که سهیل به دنیا اومده و حال آبجی و بچه خوبه :) یه نفس راحت کشیدم! 

دیروز واسه آبجی رفته بودیم عروسک بخریم، (مسخرم نکنین ولی) دیدم زرافه هه خیلی خوشگله، نتونستم جلوی خودمو بگیرم و یکی هم برا خودم خریدم... اولش بخاطر رنگش فک کردم سرنتی پیتی یه، (یه زمانی یادم نمیاد کی بود که اسم منو سرنتی پیتی گذاشته بود)، خلاصه با کلی دقت و اینا فهمیدیم که زرافه س! خداییش خوشگل نیست؟

امروزم از ساعت ۲ تا ۴ وقت ملاقات بود؛ دیدمش! زشت بود :) واسش کلی بادکنک رنگی و وسایل تزیینی و کیک و اینا تدارک دیده بودیم و آبجی هم که فک میکرد فقط قراره همون بادکنک آبی ها رو بیاریم، کلی جا خورد، از چیزای دیگه خبر نداشت... بالاخره سورپرایز رو که نمیشه از قبل گفت :) 

تو اینستا نوشتم: خدا هیچ خواهری رو از نعمت خاله شدن محروم نکنه، مخصوصا خواهره منو :)) خب اونم دلش میخواد خاله بشه دیگه :)) عایا حرف بدی زدم؟؟

+ سهیل جان، عزیز دل خاله :) تولدت مبارک :)

+ یه نفرم نداریم واسمون عروسک بخره بیاره محل کارمون سورپرایزمون کنه :) #حسودی_به_خواهری :))) که خواهری مثل من داره! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۳
بی نام

نظرات  (۱۲)

عه نگید زشته خوب توقع نداشته باشید بچه ای که تازه به دنیا اومده حور وپری باشه .
پاسخ:
😂😂😂 بله حق با شماس ولی خب فعلا صورتش باد داره دیگه😂😂
عه خوب عکس چهرش هم میذاشتید .
پاسخ:
ایشاا... توی پست های بعدی که یکم قشنگ تر شه میذارم😊
یه دو روز نبودم چقد اتفاق تو بیان افتاده!
خاله شدنتون مبارک✨🎇
دایی شدن ،داداشتون مبارک🎈🎆🎇
(یه خواهر هم نداریم که لااقل دایی بشیم😐)
ایشالله در پناه اهل بیت و زیر سایه مامان باباش و همچنین خاله ی مهربون ش و دایی ش بزرگ و شاد باشه
پاسخ:
چه خوب که اومدین، اومدن شما هم مبارک😊
خیلی ممنون بابت اون تبریک اول🌷
ممنون از طرف داداشام بابت تبریک دوم😁
ممنون بابت دعایی که کردین😊
تبریک
پاسخ:
ممنون🌷
ااااا مبارک باشه!! ایشالله خواهرتونم خاله میشه ؛)

من همیشه میگفتم سرندپیتی، سرنتی پیتی بوده؟ 

خیلیم خوشگلن زرافه‌هاتون *__*
پاسخ:
ممنونم ایشاا...😁
منم مطمئنم نیستم سرنتی پیتی باشه😂
قدم نو رسیده مبارررررک 
خاله شدن تو هم مبارک عزیزم

پاسخ:
مرسی عزیز دلم قربونت برم من😗😗😗
ای جانم
قدمش مبارکه عزیزم
منم برای ایلیا همینقدر ذوق داشتم دو سال و نیم پیش:)
ان شالله خیلی زود خاله زاده اش هم بهش ملحق بشه :)

پاسخ:
مرسی عزیز دلم😙
خدا حفظش کنه این ایلیای فسقله شمارو😙
ایشاا... ایشاا... ایشاا...😁
سلام
خیلی تبریک میگم
قدمش مبارک باشه
حیف که ما ها خاله نمیشیم!:))
پاسخ:
سلام
خیلی خیلی ممنونم😊
عوضش دایی که میشین😊 داداشای من از اینکه دایی شدن بیشتر از من ذوق داشتن که خاله شدم😁
۱۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۴۱ شباهنگ (بایقوش سابق)
خاله مبارکا باشه 🤗 پسر خاله رو از طرف من ببوس 🤣 خدا شمارم به آرزوتون برسونه ایشالله 🤣
پاسخ:
ممنون! والا اینقد کوچولو بود که فقط تونستم یبار ببوسمش و اونم از طرف خودم بود، ایشاا... فردا از طرف شما میبوسمش😁
نی نی کوچولوها چرا انقدر اولش زشتن؟ 😕

تبریک میگم زهرا جون
به خواهرت بگو التماس دعا 😂
(میدونی که منظورم چیه؟ 😂😂😂)
پاسخ:
زشت و بی ریخت! 😂😂 
مرسی عزیز دلم😚
اره اتفاقا واسه همون منظور گفتم همه ی دخمل ها رو دعا کنه😊
خخخخخخخ
😂😂😂
اومدم کامنت بذارم و بگم اه اه اه چقدر زرافه هه زشته و اینا (حسودم خودتی)
همین که اون جمله ای که تو اینستا گذاشتی رو خوندم، پوکیدم از خنده 😂😂
 همچنین خواهر منو 😂😂😍😍😍
پاسخ:
حسوده کی بودی تو؟؟😂😂
ایشاا... خواهرامون هم خاله بشن😂😂 من هیچوقت واسه خودم دعا نمیکنم، واسه خواهرم دعا میکنم... میگن دعا برای غیر مستجاب میشه🤣🤣😂
خاله شدنتون مبارک!!!
پاسخ:
ممنونم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.