...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

438. لطفا دوستم نداشته باش!

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ب.ظ

این روزا کل فامیل حال آبجی رو از من میپرسن، دیدم یه شماره ناشناس زنگ زده و نشنیدم که جواب بدم، پیام فرستادم که:

دوستم داره؟ واقعا اونایی که راحت از این جمله ی "دوستت دارم" استفاده میکنن به معنی و تاثیری که اون جمله روی شنونده میذاره اصلا فکر کردن؟ من که میگم هرکی بدون اثبات از این جمله استفاده میکنه از دو حالت خارج نیست؛ یا دروغ میگه (در اکثر مواقع) یا اینقد به اینو اون گفته که دهنش عادت کرده و براش مهم نیست این جمله رو داره به کی میگه! واسش شده تیری در تاریکی، میگه حالا یا طرف باور میکنه و فبهالمراد، یا باور نمیکنه و نفر بعدی! اینکه به یکی بی هوا این جمله رو بگیم و دلشو بلرزونیم و بعدش ولش کنیم به امان خدا، بخدا بدترین و بی رحمانه ترین کاریه که کسی میتونه انجام بده! من خودم هیچوقت این دسته از آدم ها رو نمیبخشم، چون خداییش من با کسی کاری ندارم که، کاری هم داشته باشم دیگه جوابمو بگیرم میرم رد کارم! توی بدترین حالت اگه نتونم فراموش کنم نفرین میکنم طرفو؛ اصلا هم برام مهم نیس که نفرین کردن کار خوبیه یا نه... 

لطفا منو دوست نداشته باشین یا لااقل اگه تکلیف خودتون با خودتون مشخص نیس دندون رو جیگر بذارین و به من از علاقه تون نگین، چون واقعا اذیت میشم... (خطاب به شخصی خاص)


+ لباسا رو انداختم توی لباسشویی... زنگ زدم به مامان که خونه ی آبجی ایناس، می پرسم چجوری اینو روشن کنم؟ میگه دکمه ی فلان رو بزن، زدم دیدم صدا میده اما کار نمیکنه، میگم مامان چشه این لباسشویی؟ میگه لابد مهیار دستکاریش کرده، یعنی فقط دلم میخواد بیاد خونمون، همچین گازش بگیرم که تا یه ساعت بشینه گریه کنه!

+ خطاب به جناب بایقوش: دوتا همکار جدید واسمون اومده، اونی که پسندیده بودین انگاری لیاقت نداشت، بیاین اینا رو ببینین، اینا همونیه که شما میخواین... من عاشق اینجور کارهای خیرم :)

+ بعد از تو حتی این ها هم نتوانستند من را تسکین دهند، با خنده خوردم ولی از تو چه پنهان، مزه اش تلخ بود! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۷
بی نام

نظرات  (۶)

من به این جور دوست داشتن ها میگم دوست داشتن های بی پشتوانه!
پاسخ:
بله دقیقا...دوست داشتن آداب داره، اثبات داره، الکی که نیست!

ﺩﻟﻢ ﻫﻮﺱ ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﮐﺮﺩﻩ

ﯾﮏ ﺭﻓﯿﻖِ ﺷﺶ ﺩﺍﻧﮓ

ﯾﮏ ﺁﺭﺍﻡِ ﺩﻝ

ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺭﻓﺎﻗﺖ ﭘﺲ ﺩﺍﺩﻩ

ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺤﮏ ﺯﺩﻥ ﻭ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺭﻭ ﮐﺮﺩﻧﯽ ﺩﺭ ﮐﺎﺭ ﻧﺒﺎﺷﺪ

ﺭﻓﯿﻘﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻧﮕﻮﯾﻢ ﻭ ﺍﻭ ﺑﺸﻨﻮﺩ

ﺑﺨﻨﺪﻡ ﻭ ﺣﺠــﻢ ﺑﻐﻀﻢ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧﻨﺪﻩ ﺍﻡ ﺑﺒﯿﻨﺪ

ﺭﻓﯿﻘﯽ ﮐﻪ ﺑﮕﻮﯾﻤﺶ ﺑﺮﻭ ، ﺍﻣﺎ ﺑﻤﺎﻧﺪ ﮐﻪ ﻧﺮﻭﺩ

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺎﻧﺪﻧﺶ ﺁﺭﺍﻣﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ….

پاسخ:
واقعا دل منم هوس یه رفیق قدیمی کرده مخصوصا الان، توی این اردیبعشق😢
کاش بیاد اینا رو بخونه اونی که باید الان بود و نیست😭

خاطره ات به جای تو

خسته‌تر از صدای من، گریه‌ی بی‌صدای تو
حیف که مانده پیش من، خاطره‌ات به جای تو

.
رفتی و آشنای تو، بی‌تو غریب ماند و بس
قلب شکسته‌اش ولی پاک و نجیب ماند و بس

.
طعنه به ماجرا بزن، اسم مرا صدا بزن
قلب مرا ستاره کن، دل به ستاره‌ها بزن

.
تکیه به شانه‌ام بده، دل به ترانه‌ام بده
راوی آوارگی‌ام، راه به خانه‌ام بده

.
یک‌سره فتح می‌شوم، با تو اگر خطر کنم
سایه‌ی عشق می‌شوم، با تو اگر سفر کنم

.
شب‌شکن صد آینه با شب من چه می‌کنی؟
این همه نور داری و صحبت سایه می‌کنی

.
وقت غروب آرزو بهت مرا نظاره کن
با تو طلوع می‌کنم ولوله‌ای دوباره کن

.
با تو چه فرق می‌کند زنده و مرده بودنم
کاش خجل نباشم از زخم نخورده بودنم
.
پاسخ:
وااای به به مولود😚😚 خیلی قشنگ بود❤❤
بالام جان نفرین خوب نیست  :دی 

من فقط می تونم یه ده پونزده تایی بخورم! زیاده به نظرت؟؟؟
پاسخ:
اخه محبوبه جان نمیدونی که آدم چجوری میسوزه که! 

بازم خوش اشتهایی... من همینایی که تو دستمه به زور میخورم! کلا چیزای ترش باب میل من نیست! 
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۵۹ شباهنگ (بایقوش سابق)
ای وای یعنی شما طرز استفاده از ماشین لباسشویی رو بلد نیستین؟ 😱 واقعا خیلی کار بدیه دل کسیو شکستن درست میگین خاک تو سر کسی که نسنجیده کاری میکنه و دل کسیو میشکنه 😐 نه بابا اون طرف حتما لیاقت شمارو نداشته حالا نفرینش نکنین گناه داره 😊 راستی واسه پسرا اونجا کار نیست؟ فکر میکنم جای خیلی خوبی باشه ها یه کاری تو اونجا واسه من دست وپا کنین ثواب داره 🤣تازه دیدین گفتم پولدار هستین شما میگین نه الچه سردری میخورید و عکسشم میزارید خجالت بکشید 🤣
پاسخ:
آدم که کار نکنه تو خونه نمیتونه از وسایل استفاده کنه! 
من فراموشش نکنم باید همون طور که من تو عذابم اونم عذاب بکشه😁 دلم اصلا به رحم نمیاد... همون طور که اون به من رحم نکرد و با بی رحمی کار خودشو کرد! 
والا خودمم اونجا اضافه م😂
من نمیدونستم اینا مال سردری باشه🤔 هرچی بود چون ناراحتم اصلا بهم نچسبید! تازه من خیلی آلوچه ندوست! 
چه گوجه سبزهای خوشرنگی .
پاسخ:
شرمنده که فقط عکسشو گذاشتم😓

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.