...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

441. جناغ :)

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۱۹ ب.ظ

توی مهمونی که غذا مرغ میذارن علاوه بر اینکه کلا من مرغ و هرچی با مرغ درست بشه رو دوست دارم، یه طرف، این جناغ که در میاد و جناغ می شکنیم یه طرف:

یادم نمیاد تا حالا باخته باشم، با خیلیا شرط بستم اما باختن و بیشترشون چیزی رو که باخته بودن پیچوندن و ندادن؛ نمیبخشمشون :) الان حریف می طلبم:) توی فامیل دیگه هیشکی با من جناغ نمیشکنه، این اصلا عادلانه نیست! خب یه شانس دیگه هم به خودتون بدین، شاید شما هم بُردین :) البته شاید...

بعد از ظهر رفتم سرکار و دو ساعت بعد، توی راهه برگشت با این صحنه مواجه شدم:

پای این پرنده یه علامت چسبوندن، یعنی واسه بررسی آنفولانزای مرغی بوده؟ یادم رفته که به چه شماره ای باید مرگ مشکوک پرنده ها رو اطلاع میدادیم! الان چه کنم؟! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۱
بی نام

نظرات  (۴)

:)
پاسخ:
:)))
😂سه تا کامنت با سه تا تفاوت 
😁ببینم متوجه میشی یا نه
ولی اگه فهمیدی خصوصی بم بگو
😒
پاسخ:
اره گرفتم صبر کن بیام بگم😁
نه بابا کفتر چاهیه که صاحابش واسه اینکه گمش نکنه به پاش علامت بسته 😂😂
پاسخ:
بعید میدونم🤔🤔
خخخخ
منم اومدم باهات بشکنم
جناغو میگم
پاسخ:
قطعا میبازی😂😂

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.