...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

442. بی خوابی های قبل از تو...

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۵۹ ب.ظ

دیشب اولین شبی بود که سهیل خونه ی ما بود! من فک میکردم نوزاد اوایل زندگیش فقط میخوابه! دیشب دیدم یا خداااااااا هر پنج دقیقه یبار جیغ میزنه گریه میکنه! اون پنج دقیقه هم که مثلا ساکته انواع و اقسام صداها رو از خودش درمیاره! یه بالش کوچولو دارم اسمشو گذاشتم "نی نی" که اگه شبا بغلم نباشه خوابم نمیبره، اونو گذاشتم رو گوشم و تا صبح تخت خوابیدم :) همین آبجی که خیلی رو خوابش حساس بود و یادم میاد اون زمان که دانشجو بودیم از درسش می گذشت اما از خوابش نه، الان تا سهیل میگه "اِیه" آبجی فوری از خواب میپره و آرومش میکنه... شاید بگم کل شب رو یه ساعت با آرامش نخوابید! باورم نمیشه که اینهمه عوض شده... 

بعد، خیلیا میان میگن نه آدم عوض نمیشه... باید عرض کنم که آبجی خانومه من، خواب واسش اولین اولویت بود توی زندگی مجردی و متاهلیش؛ اما الان بنا به شرایط، سهیل شده اولین اولویتش و اصلا دیگه خواب براش معنایی نداره! 

+ میگم ماه رمضون واقعا تا یکی دو روز دیگه میاد یا دارن باهامون شوخی میکنن؟؟ اگه شوخیه بگین من جنبه م بالاس :)

+ بارون اومد امروز سیل! خداییش این هوا کجاش دو نفره س؟ این هوا فقط کشتی نوح میخواد که غرق نشیم! 

+ فقط منتظرم بیایی؛ آخ اگر بیایی...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۲
بی نام

نظرات  (۵)

خواهر من زمان مجردی اش که مجبور بودیم با هم بریم(من دانشجو بودم اونم سرکار میرفت چون ماشین داشت ترجیح میدادم با اون برم!) نیم ساعت طول می کشید که بیدار بشه و ویندوز مغزش بالا بیاد
حالا با دو تا بچه ی قد و نیم قد کل شبانه روز با چشم باز میخوابه
مادر شدن هم هی قاعده ها رو به هم میزنه جانم
پاسخ:
به به چه خواهری😍 خدا برا هم نگهتون داره😊
اره بالام جان، مادر شدن همه چی رو بهم میریزه😁
سلام
+ماه مبارک رمضان از آنچه فکر میکنید به شما نزدیک تر است!
+سیل نبرتتون؟!
+ایشالا میاد سحر (صاباح بقول شما آذری ها) نزدیک است
پاسخ:
سلام :)
از همین نزدیک بودنش میترسم :))
بُرد دیگه 😂
خوبه پسر نیستم وگرنه الان دل میدادم به این سحر خانومی که نزدیک است😂😂
هر کی اومد حواست به مویَم باشه ها 😉😂😂 
اصن بوگو یه سر جهازیم داروم 😂😂
پاسخ:
حواسم دربست به توعه... 😁😂
حتما اینم تهش لحاظ میکنم😂
 بعضی جاها یا بعضی وقتا لازمه که آدم تغییر کنه یا خودش رو با شرایط وفق بده چون شرایط اینو
ایجاب میکنه .
بله ماه رمضون از انچه در تقویم میبینید به شما نزدیک است :دی 
خخخخخ خوب دونفرست دیگه جفتی تو قایق میشینن :دی 
چه کسی بیاید :دی 
پاسخ:
بله منم اینو میگم که لازمه آدم تغییر کنه، حتی گاهی ناخواسته تغییر میکنیم تا بتونیم شرایط رو تحمل کنیم اما کو گوش شنوا توی بعضی آدم ها :))
خدا به دادمون برسه😁
جفتی تو قایق... فکر بدی نیست!😂
دقیق نمیدونم چه کسی بیاید ولی خلاصه یکی بیاد که ما رو از تنهایی دربیاره... دیگه ماه رمضونم نزدیکه لازمه یکی باشه هی بگیم گشنمه تشنمه اونم قربون صدقه مون بره😂😂
۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۰۹ شباهنگ (بایقوش سابق)
سلام من اومدم 🤗🤣
پاسخ:
سلام خوش اومدین 😁 
آخ اگر بیایی😂

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.