...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

443. کشک!

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۲۱ ب.ظ

توی این پست (پست شماره ۴۰۹) راجع به دختر همسایه مون نوشته بودم ۱۴ ساله که با پسری که ۲۰ سال ازش بزرگتر بود فرار کرده بود؛ دیشب خبری شنیدم که واقعا یه ساعت گیج بودم، پسره دختره رو اینقد کتک زده که دختره اینبار از خونه ی شوهر فرار کرده و اومده خونه ی باباش و بعدش طلاق گرفتن! یعنی همه ی این قضایای دو تا فرار و کتک خوردن و مراسم های مختلف و بعدش طلاق به دو ماه نکشید! امروز هم قرار بود عروسیشون باشه توی تالار که متاسفانه...

واقعا عجیب زمونه ای شده! مگه همو دوست نداشتن؟ مگه بخاطر هم تو روی خونواده هاشون وانستاده بودن؟ این بود آخر اون همه عشقشون؟ ارزششو داشت؟ تف به اینجور دوست داشتن ها! 

حرفای زیادی برا گفتن داشتم اما نه حوصله ای هست برا گفتن نه گوشی برای شنیدن! 

+ از وقتی که تلگرام رو فیلتر کردن حرف زدن های منو الناز شده تلگرافی! من که حال ندارم یه ساعت به قند شکن التماس کنم که تورو خدا وصل شو، صبح زود یه دور وصل میشم ببینم چه خبر (که معمولا هیچ خبر) بعدش میره تا فردا صبح زود! بزرگترین آرزوم اینه که اینستا فیلتر بشه تا قیافه ی نحس خیلیا و خوشی های ظاهریه بقیه رو نبینم! یکی رو فقط میخواستم ببینم که اونم نشد... یعنی نخواست! بقیه دیگه برام مهم نیستن! 

+ یا من از رو میروم یا تو، تلاشت را نکن، تو بازنده ای جانم :) 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳
بی نام

نظرات  (۵)

۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۴۵ شباهنگ (بایقوش سابق)
اتفاقا من میشناسمش خیلی پرروعه و خجالت نمیکشه پس در نتیجه شماهم الکی منتظرش نباشین 🤣
پاسخ:
شما از کجا میشناسینش؟🤔 
عب نداره خجالت نکشه، عذاب وجدان که میکشه؟ من مطمئنم میاد😊 کسی که منو دوست داره دیوونه تر از این حرفاس😊
۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۱۷ شباهنگ (بایقوش سابق)
خاله من چقدر بگم منتظر نباش نمیاد دل نبند که ...... 😔
پاسخ:
به گفتن شما نیست که... اینقد منتظرش میمونم که خجالت بکشه از اینکه منو اینهمه منتظر گذاشته‌... حالا کجاشو دیدین؟😊

"شوخی که نیست...
بالاخره او هم خسته میشود از اینهمه نیامدن..." 
خوب گفتید پرده از رخسار برنداشت خنده دار بود دیگه :دی 
پاسخ:
اهان اون😁 خب راس میگم دیگه😂😂
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
اینهمه خنده دلیلش دقیقا واسه چی بود؟ 😁
چنین ازدواج هایی سرانجامی نداره .

عه نکنه شما هم عاشق شده بودید ؟ :دی 
پاسخ:
الان همه ی ازدواج ها اینطوری شده، اما واسه کی سرانجام مهمه؟ ازدواج ها دیگه ۶ ماه بیشتر دووم نداره، چون انتخاب ها غلط و از روی ظاهر شده، کسی دختر رو بخاطر عفت و پاکدامنیش نمیخواد، پسر رو هم کسی بخاطر غیرت و ایمانش نمیخواد! آخرش میشه این...

عاشق؟ نه بابا فقط کنجکاو بودم شخصی رو ببینم که اونم پرده از رخسار برنداشت😂

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.