...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

445. رمضان مبارک...

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۳۷ ب.ظ

این روزه داری و فضای معنوی ماه رمضون و بی حالی و گشنگی و پرخوری بعد از افطار یه طرف، اون تک زنگ های وقت سحر یه طرف! اصلا من ماه رمضون به عشق اون تک زنگ ها روزه میگیرم!

قضیه ی این تک زنگ ها بر میگرده به اون سال های ۸۵ به بعد که گوشی تازه مد شده بود و اونایی که گوشی داشتن نصف شب ها به دوستاشون زنگ میزدن، یا اس های سرکاری میفرستادن تا یکم فحش بشنون! ما هم تنها نصف شب هایی که (مجبوری) بیدار میشدیم و فرصت خوبی بود برا اذیت کردن و از خواب بیدار کردن دوستا، ماه رمضون بود!

ما که شروع کردیم به تک زدن، دیدیم عه طرف مقابل هم بیداره و تک میزنه، شب های بعد، اونا اول تک میزدن و ما جواب تک هاشونو میدادیم؛ تا اینکه این بین دوستامون شد یه رسم... با اینکه به نیت اذیت کردن این کار رو شروع کرده بودیم، همین تک زنگ ها باعث شد خیلی از دوستامون که خواب مونده بودن، بتونن برا سحری بیدار شن و سحری بخورن و خلاصه کلی هم ما رو بخاطر این کار دعا کردن! 

اون زمان ها تعداد تماس هامون به قریب به بیست سی نفر می رسید! اون موقع ها اکثر دوستامون روزه میگرفتن، رفته رفته بخاطر مریضی و نمیتونم و حسش نیست و اینا، تعداد افراد اینقد کم شد که الان دو سالی میشه که فقط به سه نفر تک میزنم و از اونا تک دریافت میکنم، الناز و آیلار و همسایه مون که سالهاس از اینجا رفته و فقط ماه رمضون تک میزنه و بعد از اون دیگه هیچ خبری ازش نمیشه تا ماه رمضون سال بعد! 

اینجوری که دیشب الناز غر میزد همین که امسال روزه بگیره و منم بتونم به اون تک بزنم شاهکار کردم و دیگر هیچ! چقد بی دوست شدم این روزا... :(

+ شماره هاتونو بدین واسه سحری بیدارتون کنم :)

+ امروز روزه بودم (تف به ریا) فک نمی کردم دووم بیارم اما خداروشکر مشکلی پیش نیومد! 

+ حلول ماه رمضان مبارک :) التماس دعا دارم از همتون! :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۶
بی نام

نظرات  (۱۱)

من هم فرارسیدن ماه رمضان رو تبریک و تسلیت عرض میکنم :)) البته تسلیتش خداییش شوخی بود.. ان شاء الله که بتونیم قدم هایی برای نزدیک تر شدن به خدا برداریم.. :)

عه من که همچین تک تک هایی رو نداشتم تو زندگیم... :) فقط اون همسایتون که ماه رمضونا تک میزنه.. :))) یه جور خیلی احساس وظیفه میکنه به نظرم.. :))

خب منم دوست اینا ندارم خیلی.. :) زندگیه دیگه.. :)

+ ببخشید اگر میشه شمارمو ندم.. همینجا بهم تک بزنید :))))

+ خداروشکر..

+ محتاجیم به 2 َA
پاسخ:
تسلیت رو خوب اومدین، از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم :))
فقط یه ماه از سال اونم از رو تک زنگ باخبر میشیم که هنوز زنده ایم و نفسی هست که میاد و میره :))
بی دوست بودن خیلی سخته خداییش! باید یکی باشه که پایه ی خل بازی هامون باشه یا نه؟! :)
دینگ دینگ (الکی مثلا تک زدم) 😂
ما محتاج تریم به دوعا! :)
آره خب معلومه دست به خیری :))
والا خیلی وقته سر نمیزنم تازه از وبلاگ خودمم تا دیشب خبری نداشتم که دیدم قالبش پریده :))
پاسخ:
بله دیگه چه میشه کرد😁
منم گفتم شاید دیگه نمی خواین بنویسین! 
سلام
ماه رمضان بر شما هم مبارک باشه

+ببخشیدا من میخوام شمارمو بدم ولی مامانم گفته شماره تو به دخترا نده!!!! :))
پاسخ:
سلام خیلی ممنون مبارک شما هم باشه :)

مامانتون بدونه نیت من فقط بیدار کردن شماس حتما اجازه میده! :)) تازه دختر داریم تا دختر :)))))
میخوای با رعایت موازین شرعی من شمارمو بدم و بهم تک زنگ بزنی ؟ :)) :D
پاسخ:
من کلا تو کار خیرم! میخوام با این کار ثواب کنم یوقت خواب نمونین! :)))
راستی خیلی وقت بود نبودین... خوش اومدین :)
آخه باس به فکر گرم کردن و چیدن سفره سحر باشیم دیگه
: )
پاسخ:
اره خب اونم هست😁
قبول باشه عزیزم
مام از این رسما داشتیم:)
من که شماره ام رو داری
دوست داشتی تک بزن
ولی بعدش معرفی هم بکن:)
گوشیم امروز نفس های آخرش رو کشید :(
پاسخ:
قبول حق باشه خانومی😚
حتما بهت تک میزنم😁 هرکی تک زد بدون منم😂
طفلی گوشیت😢
سلام :)
مبارک باشه بانو
پاسخ:
سلام😊
بر شما هم‌مبارک باشه🌷
من مشهدما
یعنی دو ساعت قبل از اذون خودتون باس به من تک بزنیا :|
بدم یا نع؟
پاسخ:
چرا دو ساعت؟؟ ۵۰ دقیقه فرق داریم😁 وقتی من بیدار شم اذان شماس! سه سال یه دوست مشهدی داشتم و بدون هیچ مشکلی این رسم تک زنگ رو انجام میدادیم تا اینکه شوهر کرد و رفت گرگان و کلا گمش کردم😢
ماه رمضون مبارک.
پاسخ:
بله بر شما هم مبارک🌷
قبول باشه .التماس دعا.
پاسخ:
ممنون، محتاجم به دعا😊
:))) مام از این تک زنگ ها داشتیم. عجیب هم سرخوش می شدیم باهاشون!

مبارکمون باشه.
پاسخ:
حس و حال خوبی داره😊

بله مبارک باشه 🌷

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.